Jackob32
25. května 2014 • 12:25

9/10 ? to bych tomu dal stejně jako Avengers.
I když s většinou hodnocení souhlasím, mám pocit že Singerovi během celého filmu chyběl důraz na dynamičnost, je tam několik epizod které si zapamatujete, několik hlášek nad kterými se uchechtnete a několik dlouhých scén, které se zdají tam být, jen aby zaplnily čas a při pohledu zpět nedávají smysl. Nejméně povedená část mi kupodivu přišla ta zřejmě nejdražší a to jak v přítomnosti/někde v 21.století bojují proti Sentinelům. Bojují téměř pořád každý zvlášť, s mizivou spoluprácí, působící neohrabaně, není v tom ani špetka kreativity ani vtipu a co je nejvíce zvláštní, nepamatuji si ani srdcervoucí výkřiky postav, nebo nějaká hesla která jsou pro "poslední vzdor" vcelku typická. Možná to bude tím, že divák už dávno ví, že celá tato scéna je zbytečná a nemůže mít na děj jakýkoli vliv.
Celý příběh je založený na tom, jak wolverinova mysl odcestuje do minulosti, avšak cca od poloviny filmu, poté co wolverine ve svém poslání neuspěje, a postaví Xaviera zpět na nohy.. v jeho případě zpět do křesla XD. Už nemá z nějakého důvodu na děj žádný vliv... ???.
Nejhorší však je že celý konec nedává smysl... hlavní mise neuspěje, sekundární mise úplně vybouchne, celý svět se přez živé vysílání dozví že mimozemštani existují a jsou obrovská hrozba a tudíž návrat do součastnosti nedává žádný smysl.A ani jsem se nedozvěěl jestli teda bude mít adamantiovou kostru nebo ne!!! Přitom to je první věc kterou by wolverine zkontroloval na to vemte jed.takže 7.5/10

Rumlik
25. května 2014 • 20:29

asi si nedával moc pozor při tom filmu.