V USA zakázali hlasitější televizní reklamy

V USA zakázali hlasitější televizní reklamy

Asi to tak znáte, v podvečer sledujete klidný pořad a najednou vás z klimbání vytrhne hlasitá reklamní znělka, přičemž následující reklama propagující další nezbytné „kdovíco“ vás definitivně dorazí. V USA tomu udělali přítrž. Federální komise FCC (Federal Communications Commission) vydala nařízení, že od prosince 2012 nesmí hlasitost reklamy přesáhnout průměrnou hlasitost pořadu, u kterého je reklama vysílána.

noisy.jpg 

Zde je důležité zmínit právě ono slovo „průměrné“, neboť v současné době se zástupci stanic velmi často tváří, že hlasitost reklamy nepřesahuje maximální hlasitost pořadu. Ale vzhledem k tomu, že samotné reklamy jsou vyráběny a ozvučeny tak, aby dosáhli maximální možné hlasitosti, ve skutečnosti je jejich hlasitost znatelně vyšší. S tím nic nenadělá ani většinou dostupná funkce televizoru AVC, která má za úkol zprůměrovat hlasitost stanic. Bude zajímavé sledovat, zda se naše rada pro rozhlasové a televizní vysílání nechá inspirovat.

Zdroj: whathifi 

Speciál: Televizory

Nový televizor vybírejte pečlivě. Kolik do něj chcete investovat, na jaké ceně začínají kvalitní modely? Jaká bude nejvhodnější úhlopříčka, rozlišení a jaký typ zobrazovacího panelu? Určitě si přečtěte návod Jak dobře koupit televizor.

Doporučujeme také redakční výběry televizorů:

Určitě si přečtěte

Články odjinud