killer
12. prosince 2009 • 21:06

velmi kvalitní film v rámci žánru/serie. christian bale je můj oblíbený herec. ......šťoural se dobrovolně vzdá svého zážitku. až se budete dívat na jakýkoli film na metrové úhlopříčce dejte si nad televizor velký nápis: "FILM JE AUDIOVIZUÁLNÍ UMĚNÍ" a zvláště u scifi. když se budete nimrat v detailech zabijete každý film. tato recenze je solidní, autor píše výstižně. jenže smysl recenzí je bohužel že: jsou naprd. nemají vliv na již uvedené dílo. já je osobně čtu vždy až po shlédnutí filmu. jen tak pro legraci.

T54
8. června 2009 • 18:08

Lidi už musíte mít v hlavě totálně nasráno,když se díváte na tohle.:-P

Pavel H.
18. června 2009 • 18:47

Běž se koukat na Poštu pro Tebe, nebo si něco přečíst.

bfu_
8. června 2009 • 12:57

Na terminátora z postapokaliptické války mezi lidmi a terminátory jsem se tešil už od T1, kde byly vzpomínky na válku budoucnosti. Potenciál takového materiálu je ohromný a scenáristé TS ho absolutně zazdili. Spousta nelogičností a plitký, naprosto neuvěřitelný příběh nezachrání ani parádní efekty. Konkrétně: proč je v celém filmu klasických terminátorů +/- 10 <- VŽDYŤ TO MÁ BÝT VÁLKA!, proč terminátor nezabije svůj cíl a namísto toho si sním pohazuje jako s hračkou; proč svůj primární cíl, který má co nejdříve zemřít, Skynet vězní tak dlouho než ho někdo zachrání; proč terminátor(stroj), který hlídá základnu kde byl vyroben, nosí na hlavě šátek (jako Rambo:); proč v základně Skynetu bojuje vetřelec pouze s jedním robotem, když se jich kolem vyrábějí stovky/tisíce; proč Skynet na svých moto-terminátorech dělá řidítka a USB konektor (aby je lidé mohli lépe ovládnout?); proč Skynet sbírá lidi a drží je jako vězně (výzkum?-vždyť už má vyrobené terminátory podobné lidem, a i tak by mu jako vzorek mělo stačit 10 lidí a né stovky/tisíce - vždyť lidé jsou pro něj hrozba, tak proč je držet při životě!); atd. Proč se celou dobu mluví o zničení základny Skynetu jako o finálním řešení a na konci se jen tak mimochodem řekne, že to byla jen malá část globální sítě Skynetu - WTF?! Kde je atmosféra strachu před terminátory? Vždyť terminátoři jsou vraždící stroje a né tupé, neškodné, nemotorné kusy kovu. Ach jo, škoda! :-/

znalec
8. června 2009 • 16:46

100% suhlas, a to si checkni moj komentar vyssie.zialbohu som musel sem tam vypnut mozog, ale ist na film len preto aby som ho kritizoval tak to ani 1 film neprezije. Nechcem obhajovat scenar ale tak zle to nebolo, skynet nieje ludska mysel, nema velenie, kona krokovito ako robot...teda 1 bot ciel najde, druhy povedzme ho ma priniest a treti boh vie co :)
ludi tam zbieraju kvoli organom, "usb connector" musi mat kvoli update firmware (napr. ;-)) a bojuje len s jedinou T800 lebo viac ich nebolo vyrobenych (zatial) a ine odstavil nas humanoidny robot...co ja viem?ten koniec filmu neobhaji ani Erin Brockovich nieto ja, ja som proste tu volovinu nechal tak...atomovka vyriesila ;)ale fakt ten pocet terminatorov je maly, mozno kvoli tomu ze zaciatok filmu uz navodzuje ze "nieco strasne prebehlo" (vrtulnik pristava na lebku T600) a ludstvo sa chysta k poslednemu (naivnemu) zakroku, ale ten kec na konci ze zakladni je viac to zabil...snad to 5tka spravi...

bfu_
8. června 2009 • 22:38

B-] mas pravdu s tim, ze Skynet neni lidska mysl, ale kdyz uz vymysli tak slozity plan, jako bylo dostat primarni cile k sobe…Ten usb konektor :-D kdyz uz si Skynet vyrabi tak vymakany stroje, tak by si pro ten "update FW" mohl udelat vlastni rozhrani (ne tak univerzalni/rozsirene) a asi i nejlepe bezdratove, coz? ;) a riditka - to je naprosta fraska.Taky ta atomovkana konci… co takhle EMP nebo alespon tlakova vlna, ktera by s helikopterou zamavala.
Je toho proste moc a ne jen par kyksu ve scenari (transplantace srdce jen tak od nekoho,atd ;-), reziser si asi mysli, ze jsou divaci bezmozci … MCG mel radeji natocit Charlieho andilky 3 nez TS ;-)Ale jinak je film fajn, pokud clovek vypne mozek a uziva si aspon ty efekty… T3 je proti TS "oskarovy" film B-] ale proti gustu… HF

znalec
8. června 2009 • 23:24

jj mas pravdu, vzdavam sa :)ale transplantace srdce jen tak od nekoho?!? Nezabudaj ze on mal SILNE SRDCE ved to tam bolo aj prizvukovane, uz len tato skutocnost na transplantaciu amikom staci ci nie? :)T3 je shit naj kalibru s uplakanym hercom, hroza des voci tomuto, imho

novcze
13. června 2009 • 18:16

spíš by mě zajímalo kdo ty linky na terminátory dělá, jestli se dobře pomatuju tak ve Vzpouře strojů byly ve fázi pásového podvozku s namontovaným rotačákem, to že Skynet ovládne vojenskou síť a vypustí rakety, tak to bych ještě zkousl, ale kdo pro ty terminatory vyrábý hw. a prostě cokoliv je záhada

randy
14. června 2009 • 11:41

Kto im vyrába hardware - to je predsa jasné, tak ako dnes, tak aj v budúcnosti Číňania :-)

Emokid
7. června 2009 • 16:00

Spousta odkazů na původní T.(1,2), velmi slušné efekty a pár hlášek. Pro mě dost plytké a i ničem, na staré Téčka(hlavně 2) to nemá a super počítačové efekty to nezachrání. :-(

Kimiiik
7. června 2009 • 9:50

Tak i když sem velký fanoušek série, tak mě se tenhle díl líbil, hlavně herecký výkon Marcuse Wrighta a ani Connor moc nezahálel, jestli znáte ostatní role Bale tak všude se tváří takhle =D a ty efekty v kině bomba, věřim že ste si to na nějakým hrozným kinoripu moc neužili....a k těm dialogum, mě nepřišlo že by byli nějak zmatený...možná sem byl moc zařezanej do sedaček z všudypřítomných výbuchů =D dávam 80% ;)

ccc
8. června 2009 • 10:44

Vubec netusim o jakych efektech to tady vsichni mluvi.... IMHO T4 je kvalitni film, ale zase ty efekty mi prijdou uplne normalne bezne.
Napriklad v novem StarTreku byly asi 1000000x lepsi vizualni efekty.

Jan Jindra
6. června 2009 • 20:27

Musim svědomitě říct, že toto je jedna z nejlépe napsaných recenzí, jakou jsem za dlouhou dobu četl. Klobouk dolu autorovi!Jinak film jsem bohužel ještě neviděl, tak jsem zvědav, jaký to bude... Snad to bude stát za tu návštěvu kina..

znalec
7. června 2009 • 23:42

ako tupy clovek musi byt, ked film este nevidel, ale napise nieco ako "nejlepe napsana recenze"inak SPICKA film, 9/10, kaslite na masturbantov a chodte si to pozriet...10x lepsie nez T3, a urcite najlepsi film tohto roka (a to ratam i watchmen)skoda toho konca, ale pre poslednych par minut nebudem zatracovat min hodinu a pol super zabavy, koniec bol "americky resp. hollywoodsky" ale po tisicoch filmov som na neho zvyknuty...btw toto je PRVA cast, cize nic z toho co tu bolo ste v T1 ci T2 vidiet nemohli, su na zaciatku vojny po JD kedy sa zdalo ze ju ludsvto vyhra...ved aj tieto slova som cakal na konci:"vsetko slo podla planu...keby sme tak vedeli aki nainvi sme boli"co by vysvetlovalo preco v uvode mali ludia prevahu (T600 bol pomaly, nemotorny a nepresny stroj) a preco musela prist T800 aby Skynet zacal vyhravat (nie inteligenciou ale maskovanim) a ludstvo prehravat (zabery minulych filmov s psami a T800kvami) a jedinou nadejou bol Kyle a jeho cesta v minulostpraveze mne sa pacilo ze film ukazuje ze stroj nikdy neporazi ludsku mysel ci srdce a ze su to naozaj vzdy len stroje, mozno recenzent tajne dufa ze to raz bude naopak ale to nebude nikdy...autorovi a inym kritikom doporucujem viac sexu, normalnym jedincom zase navsevu kina, ovela lepsie nez nudny watchmeni (so spicka zaciakom, koncom a scenami v base ale inak 2 hodinami zbylej nudy na marse s odhalenymi penismi)

znalec
7. června 2009 • 23:49

este raz dovysvetlim, vsetky recenzia (aj ta fekalna na aktualne.centrum.cz) prirovnavaju T800 zazitky filmov Terminator 1+2 k T600 robotom co su tuna...reziser sa ich aj snazil odlisit (maju piratske kxichty;-) ale to by ste museli mat IQ vyssie ako pes aby ste sa dokazali odreagovat a pochopit ze hoci je to rovnaky "robot" ako v T1 ci T2 je vyslovene pomalsi, zranitelnejsi a tupsi...preto to Grand Finale na konci s T800 kedy divak uvidi aky "novy problem" pre resistance nastava s touto novou verziou...este raz, bavil som sa, chodte aj vy, lebo coskoro vam tieto intelektualne zvasty tychto radobyrecenzentov zoberu vsetky slusne filmy ktore idu v kinach...skoda, stacilo zmenit 2 ci 3 naivne veci vo filme a je z toho kult, takto pre hlupy koniec a nelogicke zajatie Kyla skynetom sposobuje demenciu ceskeho naroda tymto utecencom z ustavu narodneho povedomenia:
http://www.youtube.com/watch?v=lbjCHJB0jhwchodte a bavte sa...ta prava cast este len pride, filmu mal dat reziser prolog aby to pochopil aj nas recenzent, ze "ludstvo stalo na zaciatku vojny...samozrejme este s PLNOU municiou a dostatocne vyzbrojene"

ccc
8. června 2009 • 10:42

to tve vyjadrovani ma fakt uroven ..... :-Ojinak, pro tvou informaci: samozrejme, ze muzu ohodnotit recenzi bez toho abych film videl! Kdyz hodnotim recenzi, tak hodnotim recenzi, jeji styl, jeji uroven a ne uroven filmu!

znalec
8. června 2009 • 16:36

to je tvojou neznalostou Slovenciny, bratre cechu ;psamozrejme ze recenzia sa NEDA ohodnotit ak si film nevidel, lebo tie "nitpicks" (sorry zijem v anglicku) co vybera recenzent ma proste ani len nenapadli... asi som na cernochov viac zvyknuty ako rasisticky narod v CZ...alebo nemal cim vyplnovat vety tak si autor myslel ze tym bielym pudlikom bude zabavny, nebol... bol skor trapny, mne napr. ta nema mala cernoska pripomenula spickoveho Mad Maxa 2 (a kultovu postavu, kto videl pochopi), autorovi to ze mal ist vcera volit komunistov...kazdemu co jeho jest, aj na svk vyhrali (s prevahou) bolsevici, zial to je svet kde zijeme a mozno pride i nieco horsie nez Skynet ;)

tony
30. června 2009 • 14:29
Petr Maleček (dj.kure)
6. června 2009 • 18:48

Šmangote, co tam dělá to logo apple ? :-D

Lordus
6. června 2009 • 16:32

Vcera jsem na tom byla a zklamani.
Akcni sceny docela dobre, triky take, ale ten scenar. Boze, hlavne ten konec psal nekdo na zachode den pred poslednim tydnem nateceni. Navic, viz. Red Dwarf, i soubor nedokonalych casti muze vytvorit dokonaly celek, tady je spoustu nedokonalosti, ale dokonaly celek z toho neni. To, co ve vas zustalo po T1 a T2 se tady nekona. Skoda

Juraj Beňák (ewing)
6. června 2009 • 11:16

tiez som to videl par dni dozadu a musim povedat, ze jedine co ma oslovilo bola zaciatocna akcia pri pade helikoptery kde nebol ziaden strih. proste fantazia. odvtedy to slo len dolu vodou.ale som rad, ze to tahali hore aspon tie efekty (ovela lepsie ako v poslednom X-men) aj ked zaverecnu akciu som si predstavoval trocha inak, velkolepejsie.

stoural
6. června 2009 • 9:55

A toto je opet opsano z jinych recenzi:"Na okraji živořící spontánní hnutí odporu z Cameronových počinů najednou vybavili vojenskou technikou (helikoptéry, letadla, ponorka) a přetvořili jej v ozbrojenou jednotku s profesionálním armádním výcvikem, provádějící akce guerillovým způsobem boje."Autor je obycejny vykradac cizich recenzi.

stoural
6. června 2009 • 9:52

Povazuji za neschopnost, kdyz jedna recenze od druhe kopiruje "nelogicnosti filmu", viz netrefici kulomet atd.

hulvat
6. června 2009 • 9:15

efekty neboli dobre pribeh kostrbaty ale pozeratelne pre fanusikov terminatora povinne...
autor clanku sa vsak asi stratil v casovom paradoxe:
Ako moze skynet vediet ze bude objaveny stroj casu a nasledne bude nim poslany Kyle Reese do minulosti aby sa stal otcom Johna Connora.
osobne nemam rad filmy/serialy spojene s cestovanim v case vznika tam kopec paradoxov a nie vsetky su dobre premyslene a nasledne pochopene...

hulvat
6. června 2009 • 9:20

k tim efektom mam tam preklep miesto NEboli som myslel BOLI DOBRE (povodne som tam mal ine slovo ktore som cele nevymazal):-D

bulwo
6. června 2009 • 11:21

dovolim si nesuhlasit stym, ze pre fanusika T je to povinne..prave naopak..ked som videl trojku tak mi bolo jasne ,ze to pojde dolu vodou (napr ako. Need For speed seria) a ked som preklikal stvorku z nejakeho CAM ripu tak uz vobec netuzim potom to vidiet...v prvych dvocha castiach efekty IBA dotvarali dej a dramaticnost ..toto mi uz pripada ako hi-tech shit pre tupych amikov...radsej si zachovam tu auru 1ky a 2ky ako nadcasovych a legendarnych filmov ako tento money-makin´-stock-production film....

ccc
8. června 2009 • 10:46

to znamena, ze neuvidis tu novou trilogii vubec? Jako aktualni T4 a pripravovanou T5 a T6?
Tva skoda. :-P

ccc
8. června 2009 • 10:39

O zadny casovy paradox nejde.
Skynet si ty data predal z budoucnosti do minulosti spolu s virem, ktery zapocal apokalypsu v 3 dile.

Hana Došková (stodynka)
6. června 2009 • 3:59

Byla jsem na tom s přítelem spíše jako doprovod a nebylo to nejhorší. Celkem mě to i bavilo, tyto filmy na pokračování nesnáším. Kdo si má pamatovat kdy byl jaký robot vyrobon a ve kterém díle o něm byla zmínka. Viděla jsem všechny díly a co musím uznat je, že efekty jdou stále dopředu. Bohužel v kině ve Špalíčku v Brně mají přemrštěnou hlasitost, tak jsem si do uší musela nacpat kousek papírového kapesníčku, abych se tolik nelekala. :-) Nevím proč vybírají podobné herce. V některých akčních scénách jsem měla problém rozpoznat jestli je to Connor nebo ten robot s lidským srdcem. :-)

Petra
6. června 2009 • 7:26

Zdá se mi to, že někdo chce vytřískat prachy na příběhu... Kde je Arnye a kde je ta písnička co ho provázela každý díl. No, uvidíme uvidíme... B-]

Oldis
6. června 2009 • 0:49

je k realu mnohem blize.

Tom
6. června 2009 • 0:06

bohužel na propadák roku.

flukes
6. června 2009 • 8:58

Souhlas, nejslabší díl.

ccc
8. června 2009 • 10:13

Recenzi jsem necetl, vetsinou je zbytecne je cist, protoze s nima nesouhlasim.
Film jsem ovsem videl a muzu rict, ze je velmi povedeny! Hlavne ma pribeh! Na rozdil od trojky. A rekl bych, ze kvalitativne ho radim mezi dvojku (nejlepsi) a trojku (nejhorsi).
Obsahuje akci a napeti a divak se opravdu ani na chvilku nenudi. Film doporucuju videt. Uz to samozrejme neni tak revolucni zalezitost jako T2 nebo T1, ale porad jde o jeden z tech lepsich snimku.

Jan Fišer
8. června 2009 • 15:19

Respektuji to, že každý si může vytvořit vlastní názor, ale považovat tento film za povedený mi připadá při nejmenší troufalé. Doporučuji shlédnout všechny tři díly zj. první dva. Co se týká třetího dílu musím říct, že to byl průměrný film, který dovršil ságu, alespoň v terminátorské atmosféře... tudíž neztratil květinu, což se o čtvrtém dílu říci zcela říct nedá. Především plytký příběh, tupé dialogy, nevkusní roboti, kteří vypadají jako reklama na Transformers a mnohé další menší či větší chyby