AVmania.e15.cz

Sharp: záruční servis LCD TV u vás doma!

Patříte-li mezi majitele LCD či plazmových televizorů zajité víte, že stěhování takového „drobka“ do servisu v případě poruchy určitě nepatří k oblíbeným činnostem. Sharp vychází vstříc novým majitelům televizorů Sharp a na LCD televizory Sharp s úhlopříčkou 37 palců a větší zakoupené po 1. říjnu 2008 poskytuje nejen prodlouženou tříletou záruku, ale také záruční servis v domácnosti – a zdarma.

Znamená to, že od 1. října 2008 po registraci pro tříletou prodlouženou záruku budou moci zákazníci využívat v tomto období také výhod provedení záruční opravy v domácnosti zákazníka a to do tří pracovních dnů od oznámení poruchy. Registrační karta bude přiložena ke každé nové LCD televizi a zaregistrovat se bude možné pohodlně na hotline (800 880 865).

Klepněte pro větší obrázek

„Výjimečné produkty si zaslouží výjimečný servis. Akcemi jako je tříletá záruka a domácí záruční opravy se snažíme u našich zákazníků posílit pocit, že koupí televize Sharp udělali především dobré rozhodnutí do budoucna. Technologie Sharpu je zárukou nákupu nejmodernější a zároveň i nejvyspělejší LCD televize na světě. Nicméně i nepravděpodobné věci se mohou přihodit a pohodlná záruční oprava v domácnosti zákazníka zajistí našim zákazníkům zcela bezproblémové dny s televizí Sharp. Ušetří jim čas, který by museli věnovat na přepravu televize do servisních středisek a poplatky za transport“, řekl Andreas Kellner, prodejní manažer společnosti Sharp.

Yoshitaka Tamura, generální ředitel společnosti Sharp pro střední a východní Evropu prohlásil: „Technologie Sharpu dává dealerům Sharpu výraznou výhodu. Domácí záruční oprava a prodloužená záruka pro Sharp Aquos LCD televize zaručují, že zákazník obdrží společně s výjimečnou technologií také výjimečný servis.“

Nabídka případné záruční opravy doma je opravdu chvályhodná a zbývá jen doufat, že se podobná služba stane brzy standartem i u ostatních výrobců či prodejců.

Další článek




celkem 14 komentářů

Nejnovější komentáře

Také jsem na doporučení ELECTRO WORLD oznámi… Mirek 15. 2. 2013, 09:45
POZOR na servis NOVOTNÝ ELEKTRONIK. Chci v… Jirka 16. 3. 2012, 14:20
Re: Bohužel, praxe je jiná! vojtěch Lukáš 8. 1. 2009, 11:11
Re: Bohužel, praxe je jiná! Karel F. 7. 1. 2009, 18:06
Bohužel, praxe je jiná! Vojtěch Lukáš 7. 10. 2008, 11:25