Kotulán
26. srpna 2014 • 14:32

Co je to strojově vytištěná účtenka? V zákoně o účetnictví nic takového není.
Zákazník musí mít doklad o zakoupení podle našich českých zákonů a doklad o zakoupení může být zatím psaný i ručně. Je zajímavý, že v originál záručních podmínkách není ani zmínka, že by na dokladu mělo být seriové číslo a typ výrobku.
Bohužel si Samsung dělá svoje zákony a servis také a naše kompetentní úřady to nezajímá...

monak
11. května 2010 • 17:21

Blbost, u prodejce můžete reklamovat i s paragonem vyplněným propiskou, pokud Vám byl takový vydán. Žádný další doklad nepotřebujete a ani jste ho nikdy nepotřeboval. Pokud po Vás požadovali dva doklady, bylo to protiprávní.

Karel
15. května 2010 • 17:07

Řekl bych, že je tam klíčové "nebo servisního střediska".

monak
22. května 2010 • 9:06

Řekl bych, že je tam klíčové "u prodejce";-)

houzka
28. května 2010 • 14:21

Jako prodejce vím že stačí buď paragon nebo z.l .Samsung nesmyslně požadoval oboje a díky tomu to prodlužovalo naše vyřízení v servisním středisku Samsung

Určitě si přečtěte

Články odjinud