Ready Player One: Hra začíná – recenze filmu

LaMBo  |  31. 03. 2018 16:53

Jako cloveka co cetl knihu me to dost zklamalo, ale pokud nemate zkusenost s knizkou, je to pekne provedeny film.

Odpovědět  |   |
Mcsafety  |  01. 04. 2018 00:14

Přesně! Nemůžu se od toho srovnání s knihou oprostit. Fakt to nejde. Spielbergovo moralizovani, prakticky absence odkazů na původní arkády a popkulturu 80's. Asi aby to mladší pochopili, tak jsou tam manici z Halo, Twitch a podobný h..na. Já taky nevyrostl v 80tkach, ale prostě Ghostbasters, arkády, návrat do budoucnosti a ostatní skvělý záležitosti jsou pro mě daleko zajímavější. A to jak se nedrzel původní předlohy co se týče příběhu už je jen to nejmenší. Dávám tak 5/10. A o tom že film moc na mladší nefunguje (ani přes upornou snahu Mistra) vypovídá to že tři znudeni parchanti co byli se mnou v kině sál opustili půl hodiny před koncem, potom co jim došla zásoba popcornu na házení.

Odpovědět  |   |
marmess  |  01. 04. 2018 00:36

Tak zrovna na Návrat do budoucnosti tam je několik odkazů - DeLorean, Zemeckisova kostka, hudební podklad...

Odpovědět  |   |
Marian  |  02. 04. 2018 01:16

Kniha není film. Film není kniha. Teoreticky jde o jednu a tu samou skutečnost, ale je natolik zásadní, že jsem jí uvedl hned dvakrát. Srovnávat film s knihou (nebo knihu s filmem) je to jako srovnávat letadlo s lodí (nebo loď s letadlem). Knihu jsem četl před rokem a moc se mi líbila, z kina jsem se vrátil před pár hodinami a film jsem si opravdu hodně užil. Za mě 9.9/10.

Odpovědět  |   |
Majkom  |  31. 03. 2018 21:25

10/10 - spielberg ukazuje, ako budu vypadat filmy v buducnosti. Videne v imax, prelom minimalne ako avatar. A tie odkazy, pecka;)

Odpovědět  |   |
Mcsafety  |  01. 04. 2018 00:15

V čem to jako ukazuje? A těch odkazů tam bylo zoufale málo a na zoufalé záležitosti.

Odpovědět  |   |
TenKdoVi  |  03. 04. 2018 04:44

To víš že jo :DDDD

Odpovědět  |   |
Lool  |  04. 04. 2018 00:24

V cem byl Avatar vlastne tak prelomovy? Vizual? Vypadalo to sice hezky, ale prevratne rozhodne ne. A pribeh? Jedno velke klise

Odpovědět  |   |
Tomáš Holčík  |  04. 04. 2018 10:56

Avatar byl technicky přelomový, pro Avatara vyvinuli virtuální kameru, dnes běžné nářadí filmařů, umožňující motion capture nejen herců, ale i kamery. Vyvinuli také rigy pro 3D záznam a další technické vychytávky. 3D Avatar ukázal, že 3D film může fungovat a vydělávat, když se udělá pořádně. Bohužel si z toho filmová studia vzala jen to "fungovat a vydělávat" a tak následovala záplava nepovedených 3D filmů

Odpovědět  |   |

Veľmi som sa tešil na tento film. 3D v originál znení s titulkami. Dokonca som si kúpil malé balenie pukancov, aby som dlho nešuchotal. Ale bola to nuda :( Nerozumiem tomu vysokému hodnoteniu. Za čo ? Jumanji bolo lepšie...

Odpovědět  |   |

Posílat příspěvky e-mailem na adresu: Přihlásit k odběru