jarino1978
21. září 2012 • 16:27

@thx1984 :
je zaujímavé, že ten, kto nazýva iných označením "blbec", sám seba usvedčil v tom, že je klamár. :-D
Divné zoskupenie tu prevláda....
:-OA ešte ani nemáš tú hanbu, že klameš stále ďalej a ďalej... teba asi ten panashit musí platiť za PR...

thx1984
21. září 2012 • 13:01

Až na to že pokles je vyjadrený v percentách a nie v počtoch predaných kusov, teda 20 percent u plaziem reálne predstavuje menšie množstvo ako trebárs i jedno percento z podielu LCD vzhľadom na to že LCD sa predá najmenej 10krát viac ako plaziem. Dôvodom prepadu predaja plaziem je fakt že Panasonic reorganizoval a zreálnil výrobu na cca polovicu produkcie plaziem (ako aj LCD) čo sa log. muselo prejaviť nakoľko Panasonic už nie je číslo jedna čo sa produkcie plazmy týka. Zase sa tu pár blbcov tvári že LCD sa to netýka pritom SONY a SHARP produkujú ťažké straty a je úplne jedno koľko kusov predaju. PLAZMA je mrtva rovnako ako LCD do konca tohto desaťročia obe technolgie skončia a predaje TV všeobecne budú už len padať nakoľko plochú TV má už skoro každý a prechod ako od CRT k LCD a plazmám sa už nezopakuje.

ján
21. září 2012 • 14:34

LCD v dohledné době jistě neskončí, protože za něj dosud ekvivalentní náhrada neexistuje! Předražený OLED s mizernou životností za náhradu považovat nelze. Plasma prakticky již umřela :-P

Dunar
22. září 2012 • 20:21

Ty si veštec? Ešte sa to ani nezačalo poriadne predavať, a ty už vieš že to ma mizernu životnosť. To ukaže až prax, nie tvoje dohady.

xiu
23. září 2012 • 9:54

Vypalování OLED displejů je všeobecně známá skutečnost. OLED se používá už nějaký rok např. v mobilech a potvrzují to praktické poznatky uživatelů.

Olda
23. září 2012 • 10:31

Však taky Samsung dal OLED TV do prodeje až ted',aby si byl jistý dlouhou životností (má být 60 000 hodin jako u LCD) u mobilu to zrovna nevadí,neznám nikoho kdo by vlastnil mobil déle jak dva roky.

thx1984
23. září 2012 • 11:21

Pokiaľ viem tak do konca desaťročia zostáva ešte 8 rokov čo je dosť dlhá doba na to aby sa stihla presadiť nastupujúca technologia a hlavne ak už všetci tvrdo pracujú na uvedení OLEDov do komerčného predaja. Bude ozaj sranda sledovať marketing LG a SAMSUNG ako začnú potápať svoje LED tv :) V skutočnosti je na tom OLED ďaleko lepšie ako PLAZMA a LCD už len ak si porovnáme ceny ! OLED od LG v uhlopriečke 55 stojí menej ako polovicu toho čo stáli prvé plazmy v uhloprečke 50 palcov takže aká predraženosť ? No a životnosť ? Tá sa stále vyvíja http://www.oled-info.com/nemo-project-concludes-ne... ... Žiadna technológia doposial nepriniesla už na svojom počiatku takú kvalitu ako OLED a hoc ešte není dokonalá určite čo sa obrazovej kvality týka prekonáva dnešné najlepšie plazmy a LCDečka. Nie je žiaden problém prerobiť existujúce výrobné kapacity na produkciu OLED panelov.

jarino1978
20. září 2012 • 17:00

no kde je ten tlčhuba @thx1984, ktorý opäť veštil z gule, keď minulý rok strašne penil, keď som mu písal, že predaj PDP skončí min. v mínuse 20 % ? :-D

Jarda.abc
20. září 2012 • 20:22

PDP vsadily na větší úhlopříčky a tam je spotřeba ... .

plazma
21. září 2012 • 10:04

Každému rozumně uvažujícímu je už dávno jasné, že plasma je zombie technologie, ze které se teď stává definitivně mrtvola.

flash
8. října 2012 • 15:50

Přestože se považuji za rozumně uvažujícího :-) nepřijde mi plasma technologie jako "zombie" Před necelým rokem jsem řešil náhradu své stařičké CRT 16:9 SONY v 32" a ve výběru zvítězila Plasma. Při srovnání ceny a vlastností stejně vybaveného modelu 50" panelu je jediný parametr lepší u LCD (LED) a to spotřeba. Ale rozdíl ve spotřebě po dobu předpokládané životnosti je vzhledem k pořizovacím nákladům (40K plasma, cca 65 K LED) - u stejné velikosti panelu naprosto zanedbatelný. těch 25 K rozdílu v pořizovací ceně při průměrné denní sledovanosti 2,5 hodiny nevykompenzuje nižší spotřeba LED počáteční investici ani za 20 let. samozřejmě při dnešních cenách všecho, které se mohou ve vzájemných poměrech různě změnit. Ale rozhodujete se vždy v nějakém okamžiku :-)

Jarda.abc
20. září 2012 • 9:09

Z tabulek vyplývá, že nejvíce ztrácí Japončíci, všichni přes 30%.Rozhodl jsem se podpořit největšího losera Sony, ale pro TV si budu muset zajet na Slovensko, z Brna do Blavy. Sony 46 HX 920 se tam prodává za pro Moraváka neuvěřitelných €1190 hned ve třech obchodech (dle www.najnakup.sk).O německých cenách raději ani nemluvím. Sony HX 825 za €999.Jak je to se zárukou Sony výrobků nakoupených na Slovensku?

Adam
20. září 2012 • 11:03

Záruku mají tuším 24měs, ale bohužel - v případě poruchy ji budeš muset uplatňovat na území SR. V tomto se opět ukazuje nemožnost EU, která kecá do všeho, ale aby zavedla jednotné zásuvky či podmínky na ochranu spotřebitele v rámci celého uzemí EU...to ne..

Jarda.abc
20. září 2012 • 11:20

Díky, nákupu na Slovensku ( a v EU) se u nás říká šedý dovoz.Ale k článku. Propad Japonců o 30% je velice mnoho. Kolik dalších 30% propadů si ještě mohou dovolit?

Olda
21. září 2012 • 19:42

Kup Sony a propad bude jen 29,9999%,ale stejně si myslím,že Sony a Sharp jsou mrtvé firmy,Panasonic sice už vydělává,ale po 1Q 2012 přenechal prvenství v plazmách Samsungu.Japonci skončili s elektronikou jako Evropa.

Určitě si přečtěte

Články odjinud