AVmania.e15.cz

Příjmy za streaming hudby v USA jsou vyšší, než za CD disky

Příjmy za streaming hudby v USA jsou vyšší, než za CD disky

Podle RIAA (Recording Industry Association of America) v roce 2014 příjmy ze streamingových služeb přinesly firmám 1,87 miliardy dolarů (meziroční růst je 3,2 %), zatím co CD disky firmám přinesly 1,85 miliard dolarů (meziroční pokles je 12,7 %). 

Klepněte pro větší obrázek

Ve srovnání stahování hudby znamenalo pro firmy příjmy 2,59 miliard dolarů, nicméně zatím co singly se méně o více než 10 %, prodeje celých hudebních alb poklesly o 6,6 %. Pokles prodaných digitálních alb je důsledkem rozšíření streamování hudby, a zejména předplatitelů. Od roky 2011 se jejich počet ztrojnásobil. V roce 2014 vzrostl počet předplatitelů služeb jako Deezer, Spotify, Pandora v USA o 26 %, celkově jich je nyní 7,7 milionu. 

Pro zajímavost: prodeje vinylových singlů vzrostly v USA o 99,2 %, celkově přinesly 5,9 miliónů dolarů, klasických LP desek se prodalo za 314,9 miliónů dolarů, meziroční nárust je 49 %. 

Další článek




Přidejte svůj názor k tomuto článku Přidat příspěvek

Další podobné články

Spotify ukončilo podporu přehrávání ve starších síťových zařízeních

Spotify ukončilo podporu přehrávání ve starších síťových zařízeních

Panasonic SC-PMX152: kvalitní síťový Hi-Fi mikrosystém [test]

Panasonic SC-PMX152: kvalitní síťový Hi-Fi mikrosystém [test]

Mikrosystémy značky Panasonic, zvláště řady PMX jsou velmi povedené jak zvukově, tak i funkčně, což ocení především příznivci přehrávání hudby z různých zdrojů. Jak si stojí nejnovější model této řady?

Sennheiser PXC 550: bez hluku na cestách i v kanceláři [test]

Sennheiser PXC 550: bez hluku na cestách i v kanceláři [test]

Sluchátka s aktivním potlačením hluku tvoří stále ještě minoritní skupinu na trhu, přesto se však objevují stále častěji v nabídce různých výrobců. Sennheiser se pustil do konkurenčního boje s modelem PXC 550.

BML E3 – bezdrátové špunty za babku [test]

BML E3 – bezdrátové špunty za babku [test]

Malá sluchátka do kapsy, která můžete kdykoliv snadno připojit k mobilu anebo si je zavěsit na krk jako náhrdelník. To vše za méně jak 600 Kč. Má smysl takový model kupovat?

Evolveo SupremeSound E7: bezdrátová sluchátka s vyměnitelnou baterií [test]

Evolveo SupremeSound E7: bezdrátová sluchátka s vyměnitelnou baterií [test]

Společnost Evolveo je známá jako výrobce různorodé elektroniky. V oblasti osobního audia a videa se etablovala jako producent povedených levných přehrávačů a nyní se pouští sluchátkových vod. Jaká je Bluetooth novinka?

B&O BeoPlay P2 – minimalistické řešení na cesty [test BT reproduktoru]

B&O BeoPlay P2 – minimalistické řešení na cesty [test BT reproduktoru]

O tom, že Bang & Olufsen vyrábí designová zařízení není třeba déle diskutovat. Bluetooth reproduktor BeoPlay P2 vyniká nejen svými rozměry, ale také tím, že na něm najdete pouze jedno tlačítko pro zapnutí...

iPod Nano a iPod Shuffle končí

iPod Nano a iPod Shuffle končí

Klipsh znovu uvádí na trh reproduktor Forte III

Klipsh znovu uvádí na trh reproduktor Forte III