8. dubna 2012 • 1:12

Caute ja som neporozumel tomu koncu ci vlastne zostal v tom sne (caprio) ci nie lebo mne sa zdalo ze ten vlk sa v poslednej sekunde prestaval tocit ....??????????? :)

Martin
8. dubna 2012 • 1:12

XXX
5. března 2011 • 18:10

Ten film se mi líbil, ale moc sem ho jako nepochopil. Když sem na to koukal po druhý tak sem z části pochopil ale jako ten konec je totalně na ho**no. Když dodávka padá do vody tak to má být kopnutí ne?! (pád do vody). Tak jak je potom možný že to nikoho nenakopne!?!?!? tohle mi z toho filmu uniklo a chtěl bych to vysvětlit (tedy jestli je to možné)

pac
20. března 2011 • 19:03

BYLI VE VĚTŠÍM A HLUBŠÍM VĚDOMÍ. TAM MUSÍ JÍT POSTUPNĚ NAHORU. ALE DI CAPRIO VYTVOŘIL DALŠÍ PROJEKCI A TAK DOKONALOU ŽE SAM NEVĚDĚL JESTLI SE PROBRAL NEBO POŘAD SNI TAK ŽE TO JE POŘAD OTEVŘENÉ. I KDYŽ SE MU KAČA KTEROU ROZTOČIL ZASTAVILA A DĚTI SE OHLÉDLI TAK TAM S TÍM JAPONCEM ZŮSTAL. PODÍVEJ SE NA TEN KONEC POŘÁDNĚ STAČÍ PUL HODINA DO KONCE.

Marti
30. července 2010 • 12:31

Film přesně splňuje požadavky na letní tahák - je to rychlý, dobře obsazený a hlavně to každej pochopí. Původně jsem si myslela (haha), že půjde o lidovější verzi prolínání snů a reality ala Mulholland Dr. - taková letnější verze, srozumitelnější. Že to ale bude tak jednoduše podaný, bez myšlenky v pozadí, aby se náhodou nenašel jeden bezmozek, kterej by to nepochopil, to jsem fakt zklamaná. Je to obyčejnej blockbuster, kterej má lepší myšlenku než třeba Transformers, ale úroveň zůstává zhruba někde na pozici Armagedonu - neurazí, nenadchne. Ovšem jako pilot k seriálu by to bylo výborný, aspoň by se daly dovysvětlit členové týmu, jejich pozadí a to včetně nevysvětlené postavy ztvárněné Michaelem Cainem - připadá mi, že možná chtěl Nolan původně dát divákovi víc, ale tak nějak se to během natáčení ztratilo, nebo na to nebyl čas. Škoda. Potenciál to rozhodně má... Dávám 6,5/10. Ceny to rozhodně sbírat nebude.

maciik
6. srpna 2010 • 13:38

vsem "inteligentum" co si mysli ze je to tak jednoduche doporucuju precist par prispevku tady...

Crymadape
29. srpna 2010 • 13:46

ten odkaz na druhou diskusi není špatný. Ale pouze pro ty, kteří film pochopili. Osobně bych se na fim podruhé nedíval, protože mi přišel hodně časově roztažený a navíc poslední čtvrtina filmu mi připadala známá. Vždy jsem odhadnul, co se bude dít a tak mi přišlo, že má malý spád. Musím ale konstatovat, že při přečtení ostatních příspěvků by asi při rychlejším průběhu děje ubylo diváků. Film je to rozhodně zajímavý a myslím, že dobře zpracovaný. Rozhodně však nedoporučuji těm, kteří pochybují o tom, jak silná je myšlenka a co lze provádět s podvědomím a podprahovým vnímáním. Myslím, že tak, jako někteří diváci mohou děj vnímat téměř jako realitu, tak pro někoho je to špatní sci-fi.

Krayzie
29. července 2010 • 8:59

Kedze mi niekolko veci uslo a takisto aj zvuk v kine bol na moj vkus otrasny, musim to zhliadnut min. este raz a doma. Zatial tomu davam 9/10, ale ten film som zhltol na jeden dych: prisiel som, sadol som, zhliadol reklamy, potom zacal film a za 5 min. bol koniec. Normalne mam pocit, ze som bol okradnuty, zaplatil som si predsa za takmer 2.5 hodiny a nie za 5 min. :-)

digy
12. září 2010 • 10:06

nám, co jsme usnuli hned na začátku běžel čas pomaleji a svý 2.5 hodiny jsme si vychutnali/odtrpěli, mě vzbudil až "kopanec" od kamarádky...

takjo
28. července 2010 • 12:06

Tohle je film který není na jedno shlédnutí. O diváka vyžaduje soustředění a pozorování. Jako snad všechny od Nolana filmy jsou vyprávěny netradiční formou. Vzhledem k světu zde vytvořeného si o to i říká. V kině byl překvapivě klid, nikdo nekecal a nesvítil, zcela určitě neodkladně, mobilem kolem. Vždycky se najdou tací, kteří věc nepoberou, protože čekali popcornovku a tak teď fňukají a snad nevědomky pronášejí - nepochopil jsem to, je to blbost. Film to rozhodně není jednoduchý. Škoda jen, že ti kteří film zkritizují, pokud to je vůbec kritika a ne něco jiného, nedokáží být také kritičtí samy k sobě a přiznat si, že proti vnuknutí myšlenky jsou odolnější.

BigFoot007
28. července 2010 • 12:39

su teda dve moznosti, bud je jedinec odolny, a pride mu hlavna myslienka slaba, alebo je jedine tupy a nepochopi tomu filmu, nech je to akokolvek, skuknem si to este raz pekne v teple domova o par mesiacov a snad zmenim nazor

anarion09
28. července 2010 • 1:07

musim povedat, ze uz dlho som sa tak nezasmial ako pri citani tejto "intelektualnej" diskusie...len tak dalej :) btw...s autorom recenzie suhlasim 10/10

Martin Sadový
26. července 2010 • 0:05

Přišel jsem, sedl jsem si, koukal jsem na začátek ten vypadal jako konec, ale nevadí protože to byl asi konec :-PNápad perfekt! B-] ale ten chaos brr.Verdikt 3-4/5.

tomas
25. července 2010 • 19:40

Nářez!

fhucho
25. července 2010 • 14:12

BTW podle traileru vypada Machete jako naprosta bomba - http://www.youtube.com/watch?v=1OPjhd7Bmcc

km
25. července 2010 • 13:14

Nebude to stejná kravina s obřím hype jako Temný rytíř?

umrlec
25. července 2010 • 13:19

Dej si facku.

km
25. července 2010 • 13:26

Díky, raději sem zkopíruju zcela výstižný komentář k Rytíři, který jsem našel na z ČSFD: I já jsem podlehl masovým aplaudům a pod tíhou zdejšího hodnocení se rozhodl nového batmana spatřit na vlastní oči. Už né jen z vyprávění hloupých kamarádů nebo čučet na screener na svém moderním 14ti palcovém monochrom. monitoru, i rozhodl jsem se, že tuhle lahůdku spolknu v kině. Multikině. Mnohé se za ta léta změnilo, sedačky jsou měkké a pohodlné s opěrkou na hlavu a je v nich díra (asi popelník), do které jsem si velice vtipně postavil kolu. K tomu ještě vzpomínka na povedeného beginse.. prostě slibnej začátek. Pak si ještě vychutnat pár kilometrů reklam a ukázek z dalších megafilmů a hurá na to! Bože, už aby to začlo, vypínám si vyzvánění mobilu. Rozjezd je slušnej, vykrádačka banky docela povedená, novej žolík se sice moc neukázal, ale vypadá lákavě. Rozvalím se pohodlněji ve svém křesle a na tváři se mi usazuje blažený výraz. Sepnout ruce, zbavit se toho nechutného mlaskání, takže žvýkačku vlepit do popelníku. Pak se ve filmu trochu mluví, trochu bilancuje, je prostor i k velké filozofii. Trocha hezky vyvedené akce někde v číně, další filozofie (i když mi nápadně připomíná tu předchozí), další mluvení, chvíle s žolíkem, mluvení.. začínám se trochu vrtět. Postupem filmu akce ubývá, hluboká myšlenka, která by se dala vystihnout jednou větou "co je dobro co zlo a kdo je skutečnej hrdina?" se periodicky opakuje, charizmatickej žolík začíná místo šílenství blábolit, scéna když bruce wayne na večírku vyzdvihuje denta mě dojímá k prvním slzám večera. Ta patetická hudba by dojmula asi každou osamocenou ženu. Blábolí se čím dál víc, batman rozjímá nad tím, kdo je hrdina a koho gotham vlastně potřebuje, jestli pošuka s ušima na čepici nebo hrdinu s tváří, bez bázně a hany. Batman stále dumá a já sahám po telefonu doufaje, že je aspoň deset.... ....devět... kurva. Zapínám zvonění.. pro jistotu, aby mi něco neuteklo. A další akce, tentokrát o něco delší a s náklaďákem.. hmmm, hezký... a pauza na další várku žvástů, tentokrát delší, hodiny neúprosně stojí, začínám se výrazně nudit, začínám esemeskovat s bejvalkama, cola dochází, cigára hluboko v kapse... hodiny furt stojí. Ach jo. Scéna s detonátorama na lodích je už vyloženě komická. Kdybych tam byl já, od brífingu by trvala přesně půl vteřiny, kterou bych ke stisknutí potřeboval. Přítomné dámy by pak za odměnu musely celou noc uskutečňovat mé nejtajnější erotické fantazie. Jenže v americe civilisti detonátor vracejí do krabice a zločinci sebekriticky házejí do vody. Amíci nikdy neklesají na úroveň mafiánů a teroristů...... Temný rytíř je opravdu hezky zmáklej po technické stránce, žolík, i když časem začíná hodně blábolit a málo konat, je zahranej slušně. To nicholsonovo šoumenství mu sice chybí, ale nakonec je to možná dobře.. než ho napodobovat, radši to zahrát po svém. OK. Double face je naprosto zbytečná postava, trapná a otravná. Batman bez šťávy a nebýt několika nových technologií, otřepanej a nudnej. Ale hlavní chybou sou ty neskutečný bláboly... v tom filmu se snad dvě hodiny jen žvaní, ale kdyby aspoň o něčem, néé pořád do kola, jak u blbejch. Myšlenky, vlastně myšlenka, hodné pětiletého děcka. Odchyt žolíka jsem už nepokrytě protrpěl a když bylo dokonáno a já se jal radostně balit domů, uvědomil sem si, že se tam ještě někde motá zmatenej dent, no málem mě kleplo.. naštěstí ta scéna byla krátká. KONEC. Sundavám své zdřevěnělé nohy z ramen diváka přede mnou, zmateně skládám pytlík od tříkilového popcornu do komínku, žvejkačku dloubu z popelníku, abych ji složil a vrátil zpět do krabičky, kelímek meju na záchodě a vracím ho té slečně, co rozdává lístky zdarma..

fhucho
25. července 2010 • 14:09

Vicemene souhlas. To je stejne jako s Transfromers, na csfd 80%, ale ve skutecnosti neuveritelna nuda.

kirko
25. července 2010 • 15:57

no to určite...už ťa vidím ako by si to odpálil...

jozka
28. července 2010 • 7:59

Hlavne, kdo by ti zarucil, ze detonator nepatri k trhavinam ve sve vlastni lodi? Joker?

Troll
4. září 2013 • 16:12

Takze ty se budes radeji ridit necemu co nekdo napsal na CSFD? Vzdyt Batman potazmo Temny rytir je predevsim film pro milovniky komiksu. A pokud jsi nevidel Temneho rytire v anglickem zmeni s titulkami tak uz to vubec nekomentuj. Cesky dabing je vice nez skvely, ale anglictina ma jine grady, navic to mluveni mezi Jokerem a Batmanem v cele je snad nejmine kritizovany z celeho filmu. A je toho mnohem vice, ale cetl jsem to jen tak do pulky to co jsi zkopiral a je to neskutecna sracka..co ten dotycny napsal. Proc se na ten film v americe cekalo den pred kinem proc se na Temneho rytire povstal cekalo nekolik dni na listky? Ch. Nolan udelal z Batmana skvelou trilogii.

fhucho
25. července 2010 • 12:03

To hodnocení 10/10 nebo 94% na csfd naprosto nechápu. Sám bych dal tak 70%. Ten film prostě není ničím moc odlišný od průměru. Dobře, to že se děj odehrává ve snu je originální, ale brzo to začne nudit. Nic v tom filmu na mě nedokázalo emočně zapůsobit. Klišoidní dějovou linii s Mal bych vyškrtnul, stejně tam je jenom proto, aby film obsahoval i romantiku (kombinovat několik žánrů do jednoho filmu je dnes oblíbené). To jak děj probíhá v několika snových vrstvách strašně zdržuje a člověk si přeje, aby se děj posunoval dopředu rychleji. Od skvělého filmu očekávám, že se budu celou dobu bavit, jako třeba u Hanbených panchartů, ale Inception je jenom lepší průměr plný klišé a očekávanosti...

Lamien
26. července 2010 • 0:16

To ze na csfd su prehnane hodnotenia, hlavne v poslednom case nie je ziadna novinka. JA som sa vybral podla hodnotenia s nadsenim, s velkymi ocakavaniami na Predatorov, a tobola oproti Inception, taka kra vi na ze az. Bohuzial z csfd sa stal reklammny server ktory ma za ulohu pritiahnut ludi do kin.

rawen81
25. července 2010 • 10:18

Byl jsem na tom včera a opravdu je to spíše nepovedené - základ je brilantní, Nolan ale film nakonec docela zprasil. Kdo se těší na nějakou složitější zápletku tak se spíše nedočká, mě to přišlo všechno napoprvé docela jasné - nejvíc filmu ubližuje "třetí úroveň" - jde o cca 40 minutovou střílečku na zamrzlých pláních a vojenské základně, která nemá vůbec žádný smysl a je zdlouhavá, nezajímavá (stejně bylo jasné že se zas nikdo netrefí) a úplně zbytečná, navíc muselo stát několik desítek milionů dolarů ji natočit. Všechny postavy (i hlavní) jsou málo prokreslené, film nejde do hloubky, je to jen další pokus o "popkornové umění" - stejně jako byl například Dark Knight. Je to zklamání, námět je totiž fakt výborný, za ten bych Nolanovi klidně zatleskal...

.mi0.
25. července 2010 • 10:29

Souhlas... škoda, že okolo filmu vznikla akási "bublina" dokonalosti a pritom je to len "iné" než ostatné Hollywoodske filmy :-/ Teda, nie je to zlé, ale napr. 4. miesto na CSFD si rozhodne nezaslúži :-(

milan
25. července 2010 • 11:31

moc jsem se na film tesil, ale musim s vami souhlasit.
Pribeh se mi zdal strasne jednoduchy a hlavni zaplatka byla strasne trapna (klasicka americka blbost)

BigFoot007
25. července 2010 • 11:56

Aspon vidim ze nie som jediny co si to neuzil tak ako ocakaval. Tiez som cakal podla hodnotenia wow efekt, ale po filme to bolo len na kratku diskusiu s kamaratkou - zhodou okolnosti jej sa ten film pacil. mne az tak nie...
Ak bolo nieco uzasne, tak to bol jednoznacne soundtrack, ten mi tu aj teraz huci. zimmer je proste pan, ale na 4. miesto v csfd to vazne nie je...Moznoze to treba vidiet viackrat, uvidime:)

johnnash
25. července 2010 • 18:44

Pokud teda byla ta zapletka a cela pointa filmu tak trivialni tak o cem to vlastne tedy bylo? Schvalne jestli jste pochopil co tim chtel Nolan rict. Problem je ze mnoho divaku je trochu jednodussich a celo to nepochopi pak to odrbou ze je to o nicem

fhucho
25. července 2010 • 21:01

Ja mam pocit, ze ten film se libi prave tem jednodussim divakum a je na ne zamereny. Bylo to o tom, ze se nekomu snazej vnuknout nejakou myslenku tak, ze se dostanou do jeho snu. Proste nicim nezajimavy sci-fi... Nevim co tim chtel Nolan rict, mozna vest k zamysleni co to je realita (ala Matrix), ale spis bych rek, ze tim nic rict nechtel.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
johnnash
25. července 2010 • 21:23

A tu je prave problem, o vnuknuti myslenky skutecno slo ale tak jak je pribeh vystaven jde o vnuknuti myslenky samotnemu divakovi snimku ... prirovnavanim k matrixu jde o nepochopeni celku.
Samotne vnuknuti musi probehnout tak aby snilek(divak) o tom nevedel, myslenka je mu pouze naznacena a je na nem jestli si ji sprave vylozi.
Pokud bych se na Inception dival pouze jako na action sci-fi film tak by me to zrejme tolik nezaujalo.

fhucho
25. července 2010 • 21:44

Je pravda, ze me nenapadlo, ze by mohlo jit o vnuknuti myslenky divakovi. Mozna ale proto, ze me zadnou myslenku nevnuknul. Jakou myslenku mel podle tebe film divakovi naznacovat? Nebo spis jakym zpusobem (jinak nez jako na akcni scifi) ses na ten film dival, ze se ti to libilo?
Nerikam, ze to je spatnej film, ale proste to neni muj salek kavy. Stejne jako spousta lidi nechape, co ostatni lidi vidi na tarantinovkach.

Hup
19. srpna 2011 • 12:22

podívej se na poslední scénu a přemýšlej...

Jaroslav Reznik (Rezza)
25. července 2010 • 17:43

100% souhlas... Jak uz jsem se tesil, az konecne ta dodavka dopadne a nakopkne je to ke konci :D A pritom hodne zajimavy napad, jen provedeny hodne povrchne, cely film trosku zmateny, divne strihany, rozhadany. Ale uplne ho nezatracuji - proste v kine pobavil, ale jen v kine - na druhe shlednuti neni.

Choze
25. července 2010 • 10:13

Včera jsem shlédl tento film v kině a musím říct, že to stojí opravdu za to.
Je to úplně nova myšlenka filmu.
Doporučuji shlédnout... :)

cechi
25. července 2010 • 10:02

a bez spoilerů by to nešlo? v každé recenzi je kus odhalený a dohromady prozrazují o filmu až moc. zde jsem raděj přeskakoval odstavce...

já to viděl
25. července 2010 • 9:11

Film je natočen dobře(efekty, ozvučení obraz) a herci hrají také skvěle, jen mě to přijde jako hrozná kravina. Pokud Vám uteče úplný začátek, nebo se jen na chvíli přestanete soustředit, tak se ve filmu okamžitě ztratíte. Tato pohádka navíc měla v sobě i znaky trapnosti, kdy jsme se ve dvou pasážích(při jedné se smálo téměř celé kino) filmu museli smát jak je to trapné. Když to shrnu, tak je to pohádka pro dospělé s dobrými efekty a nesmyslnou akcí. Osobně bych tomu dal max. 50% a je to přesně ten z filmů co se hodí na to kouknout jedno nedělní odpoledne, až to bude dávat za 2 roky Nova.

koukal
25. července 2010 • 9:24

ty hlupce, ktery to videlB-] dej si 50% za sve male trapne hodnoceni tohoto jinak docela povedeneho snimku...

Radek
25. července 2010 • 17:51

Ktere sou ty trapné pasáže?

já to viděl
25. července 2010 • 20:03

Celá ta sekce kdy dělají útok na základnu v horách, postřelení Japonce a jeho další účinkování, oživování mrtvého defibrilátorem. Jak chlápek s dodávkou nesutále ujížděl a střílel všem svým pronásledovatelům. Jak inženírek v hotelu "drtil" ochranku. Manželka a následná poslední společná scéna manželky s Capriem. Průměrný film, podporovaný masivní reklamou, která se nám snaží vnutit že je to něco vyjímečného.

Lamien
26. července 2010 • 0:14

Problem je ze ta ochranka v hoteli mohla byt len taka dobra ako ten kto tu uroven snival, vies ? :-D
To je jedna zo zakladnych veci :)

já to viděl
26. července 2010 • 7:13

chápu, teď už je to teda totální nesmysl. :-D

majkom
26. července 2010 • 7:59

pan nepochopil, nevadi... defibrilatorom ho neozivovali, islo o "kick" - ak ste sledovali film, tusite co to je, posledna scena s manzelkou a manzelka obecne, co tam bolo smiesne? ostatne - nadsazka, ak cakate od filmu realizmus, nechodte do kina, resp. si najdite nejaku psycho dramu kde sa bude cely cas sediet a uvazovat, v ostatnych filmoch by bez nadsazky akykolvek hrdina neprezil ani 15 minut

magnum
26. července 2010 • 8:09

Plně souhlasím s Vaším hodnocením filmu.Mám naprosto shodné pocity z filmu a kinosálu.Ani už si nevzpomenu,kdy jsem se v kině tolik nudil.