Při uvedení televizoru 21:9 zástupci společnosti Philips znovu potvrdili, že přes pokračující hospodářskou krizi budou pokračovat ve výrobě Top-end televizorů. I když je velmi populární právě cenově příznivější řada 5, zástupce společnosti se vyjádřil, že Philips nepřestane inovovat své výrobky a bude dál investovat do vývoje, jenž přinesl například populární Ambilight.
Statistika společnosti Risc Research, kterou prezentoval Philips, ukázala zajímavý fakt. Pro 75 % spotřebitelů je nejdůležitějším faktorem při nákupu televizoru kvalita obrazu, 52 % klade důraz na kvalitu zvuku, a jen pro 42 % kupujících je nejdůležitější dobrý poměr cena/výkon.
Co se dalšího vývoje televizorů týče, vypadá to, že Philips daleko více věří dřívějšímu prosazení nového formátu 21:9, nežli 3D televize, i když ji na výstavách již několikrát prezentoval.
Perlička na závěr: podle uveřejněné statistiky právě muži mezi 29 a 49 lety, kteří mají rádi filmy, budou mít zájem o nejnovější technologii, nicméně 40 % z nich stále vlastní CRT televizor.
Zdroj: techradar