AVmania.e15.cz

Philips 55POS901F: výborný, luxusní 4K OLED TV s Ambilightem [test]


Milan  |  26. 04. 2017 21:20  |  [213.220.252.xxx]

Vypustit 3D u TV za tuto cenu může jen blázen.Právě s OLED by to byl nový zážitek.

Odpovědět  |   | 
gekko  |  27. 04. 2017 09:11  |  [109.47.2.xxx]

Nacpat do 55'' TV muze chtit jen blazen. I kdyz!!! Na tak male uhlopricce to muze byt vazne novy zazitek.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  27. 04. 2017 11:42  |  [78.102.252.xxx]

To se vám zdá malý?

Odpovědět  |   | 
gekko  |  27. 04. 2017 18:25  |  [89.204.139.xxx]

Zda se mi to malé. Vážně. Mám 85" a beru to jako minum na film.

Odpovědět  |   | 
Marsch  |  31. 05. 2017 16:36  |  [78.141.77.xxx]

Mam 42" a pozeram na tom filmy bez problemu, nie som este slepy :D Napisat taku kravinu moze len ... rypak :) Na tej 85tke musi byt krasne pozerat SD film :D

Odpovědět  |   | 
Smx  |  27. 04. 2017 13:18  |  [217.112.168.xxx]

Netuším, jak velký máte obyvák, ale já ho úplně malý nemám a 3D na 55" mi úplně marné nepřijde..

Odpovědět  |   | 
gekko  |  27. 04. 2017 18:35  |  [89.204.139.xxx]

To je právě problém. Nemám TV v obýváku. V suterénu domu používám jednu místnost jen na filmy. Mám tam 85". Takže můj pohled je asi zkreslen. Nedovedu si představit TV v obýváku. Ale to je asi jen moje úchylka. A taky se přiznám, že za mě 3D opravdu domu ne. Snad jen přes 4K projektor. Ale nejsem fanda 3D, takže nejsem schopen objektivního pohledu. Na 3D pouze do kina a jen určitý druh filmu. Gravitace ano! A to je jediné co jsem vážně ocenil. Pak jen IMAX filmy. Příroda, vesmír. Jsem tím vážně nepoliben.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  27. 04. 2017 21:07  |  [78.102.252.xxx]

Měl jsem 3D na 47 palcovým TV.A špičkový zážitek.

Odpovědět  |   | 
peppies  |  27. 04. 2017 07:57

Už jdu hledat na webu jestli vyřešili u Philipsu zapínání TV a její restarty

Odpovědět  |   | 

Jestli mohu, dám vám jednu rada, nezkoušejte nic hledat, nic efektivního nevyhledáte, věřte mi že jsem to sám zkoušel, volání na český Philips, psaní na oficiálním fóru s (ne)podporou, google atd atd Ztratili jsme takto cca 3 týdny, bootloop jsem sám opravdu neodstranil. Sranda je že ho zatím při dvou servisních opravách neopravil ani oficiální servis...

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 27. 04. 2017 08:41

Odpovědět  |   | 
peppies  |  27. 04. 2017 09:14

Spíše mě štve, že tu zkušenost s výrobkem mám pak já jako zákazník. V recenzích málokdy narazíte na problémy, se kterými se běžný uživatel setkáte. Měl jsem také tu čest volat na Philips zákaznickou linku, řešil to se servisákem a to chtěli měnit i základní desku. Já donekonečna upozorňoval na to, že problém je ve firmware viz. reakce lidí na Philips oficiálním foru. Snad je to už lepší na novějším androidu, ale za mě už mi ať umí TV androidem cokoliv nesmí přes práh.

Odpovědět  |   | 

mě to začalo po druhé opravě dělat i na šestkovém Androidu, aktuálně třetí oprava má být to, že mají právě vyměnit desku. Něco mě říká že ani to nepomůže a nechám si prostě vrátit prachy :) Ale i to je zkušenost, jen mě už fakt nebaví to neustále přesouvání TV do servisu a zpět. Ještě že jsem Tv koupil v kameňáku a nemusím to ještě neustále posílat poštou, to by bylo fakt na budku.

PS: AndroidTV nám už také příštích pár let nesmí do bytu :)))

Příspěvek byl 2× upraven, naposled 27. 04. 2017 09:30

Odpovědět  |   | 
abc  |  27. 04. 2017 13:21  |  [83.208.223.xxx]

To ale není přímo o android TV, ale prostě v nějaké chybném návrhu/implementaci sw/hw. Modely 2016 jsou bez problému a u Sony jsme také neslyšel, že by měli s androidem nějaké potíže.

Odpovědět  |   | 

Ujišťuji vás, že Philips modely 2016 jsou vzdáleny daleko od toho, aby byli bez problémů, na jejich oficiální podpoře je to jeden příspěvěk za druhým.

Jinak máte asi pravdu, nebude to čistě pouze Androidem jako takovým, ale je to kombinace výrobce a jak se s tím popasuje, ale to vysvětlujte mojí přítelkyni, která si TV koupenou někdy na začátku lednu užila asi 3 týdny. Máme konec dubna... #SorryJako AndroidTV, svojí šanci jsi v naší domácnosti měl a dopadlo to fakt tragicky, že to není fér? Asi ne, ale to je prostě život :)

Odpovědět  |   | 
Dunar  |  27. 04. 2017 18:15  |  [88.212.40.xxx]

Vyrobca s tym veľa nenarobi, on do Androidu nesiaha. To je vec googlu.

Odpovědět  |   | 
Tony70  |  27. 04. 2017 18:44

Možná ti to nikdo neřekl, ale je to právě výrobce, kdo si sám rozhoduje, co si do svých "chytrých" televizorů pustí ...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  27. 04. 2017 19:01  |  [213.215.83.xxx]

Aj pred Androidom ich TV trpeli na problémy s FW. Riešili to tak, že sme museli chodiť po predajniach a upgradovať FW v TV skôr, než si ho zákazník zakúpi a donesie ho do servisu. Dokonca, pri náročných zákazníkoch sme problémy riešili priamo s výrobcom a ani po roku sa nepodarilo odstrániť všetky nahlásené problémy (niečo sa podarilo a niekde vznikol nový problém), tak bolo odporučené vrátiť zákazníkovi peniaze a poďakovať sa mu za trpezlivosť.

Odpovědět  |   | 
Dunar  |  28. 04. 2017 17:56  |  [88.212.40.xxx]

Rozhodovať o tom čo tam bude a robiť to, su 2 odlišne veci. Oni len diktuju čo tam ma byť. Zvyšok už je na Googli.

Odpovědět  |   | 
Leon  |  27. 04. 2017 18:02  |  [85.237.234.xxx]

Tv za toľko peňazí,musí byť kvalitou niekde inde,než tv za 25000kc.to je asi každému jasne..Philips patrí na špičku kvality obrazu u tv..Kdo ma kopú penez,,nech si ho.kúpi..

Odpovědět  |   | 
pepa  |  01. 05. 2017 04:30  |  [89.103.2.xxx]

TP Vysion činá a navíc oni ty Philpsy od řad roku 2011 jsou kazové jak prase a nejvíc řada PFL5007 PFL6008 5008 7008 a hlavně 8008 televize dobrá ale desky tam padají, špatné paměti výroba, pomalé zdechlé kazové servis žádný nedostupnost ND. Co jde do záruky tak většinou závada se neprojevila nebo předělaji Sw kdy to nepomůže a nakonec dobropis! špinavé věci se dějí v Praze kde pan Maleninský Josef kupuje od Philipsu vrácené televize za pakatel a věřte tomu nebo ne mají plné sklady a pak to opravené poskládané prodávají po aukru nějak pod nickem angero nebo tak nějak, za směšnou cenu jen aby bylo rychle prodáno a věřte nebo ne, tímto stylem se tato značka zakope do " hnoje" Je to ještě horší než korejci a to 16x nasobně Televize klekne 2 měsíce po záruce takže si myslim, že činani to děkají schválně

Odpovědět  |   | 
kamila  |  01. 05. 2017 15:15  |  [217.112.170.xxx]

Dobrý den, děkuji za přínosné informace. Co jako odorník na danou problematiku doporučujete za konkrétní model TV (v rámci vyšší třídy), případně jakou značku doporučujete jako spolehlivější? Jaký názor máte na model Philips 65pus7601, který je v recenzích dobře hodnocen? Děkuji. Kamila

Odpovědět  |   | 
Lubos  |  01. 05. 2017 23:36  |  [185.67.188.xxx]

Zajděte si do "elektra" s Vaší oblíbenou a pro TV náročnější nahrávkou a za hodinu budete mít jasno, která TV je pro Vás doporučeníhodná. Párkrát vidět je lepší než .....

Odpovědět  |   | 
Ronny  |  02. 05. 2017 16:28  |  [91.221.212.xxx]

Máte pravdu. Jinak Samsung se do oledu moc nežene. https://www.tvfreak.cz/samsung-vytvoril-qled-all... ... Buďme rádi za Philips, Sony, Panasonic a Lg

Odpovědět  |   | 
Peter  |  03. 05. 2017 16:10  |  [212.55.246.xxx]

Jediný výrobca OLED obrazoviek je aj tak LG a v top modeloch ich majú Philips, Sony a aj Panasonic. Samsung mal svoj vlastný OLED v roku 2013 - http://www.samsung.com/sk/oled/...

Odpovědět  |   | 


Posílat příspěvky e-mailem na adresu: Přihlásit k odběru