Vzdy me pobavi kdyz nekdo protezuje LCD nad plasmou, ocividne technicky analfabet ktery nema poneti o konstrukci, a tak tvrdi ze 1>2.
1) pokud nekdo koupi novou plasmu, a pouziva ji stovky hodin v kuse na testovani vyvijene hry, ktera ma silne kontrastni indikatory, napriklad urovne zivota, ci munice, tak se nemuze divit ze dochazi k vypalovani, a chyba je v tom ze k danemu ucelu vybral uzivatel chybny typ zobrazovace, normalni uzivatel neodpari za dva tydny 200 hodin jedne hry, a tedy se s vypalovanim nesetka.
2) velice pobavi uzivatel, ktery tvrdi ze plasma desne blika, ale v 3D modu je frekvence dvojnasobna, a tedy uz neblika, prestoze ma v ten moment na nose bryle ktere snimkovou frekvenci opet deli na polovinu, a tedy vlastne rika dve rozdilna tvrzeni o teze frekveni.
3) dalsi absurdita zde zminena, byla, ze plasma trpi obrazovym sumem, to neni otazka obrazovky, ale signalu, ten by tedy mel byt videt i na LCD, ale je mozne ze i pri stejnem signalu videt na LCD neni - PROC? protoze zrneni je slozka obrazu ktera se meni s kazdym snimkem, a LCD diky mizerne odezve neni schopna na tak rychle zmeny reagovat, tak tedy dochazi k temporalni interpolaci.
Zaver - kazda radobyvada plasmy ma sve vysvetleni, a to v drtive vetsine pripadu, intelektualni pochybeni uzivatele, at uz z hlediska vyberu technologie k urcitemu pouziti (podobne jako kdyz si ridic myslivec koupi formuli a pak se divi ze mu to v lese spatne jede), nebo v podobe chybneho nastaveni pristroje, na ktere se uzivatel bud vykaslal, nepochopil jeho ucel, nebo vubec nevi ze neco takoveho nastavit lze, zatreti, neznalost technologie, principu funkce, a z toho plynoucich vad a vyhod, a zactvrte - KVALITNI a HEZKE jsou dva rozdilne pojmy, stejne jako ve zvuku se lidem libi duneni basu, prestoze jde o VADU, tak uzivatele vnimaji prebarveny, a preostreny obraz jako atraktivnejsi, i kdyz je mene realny, mene prirozeny, mene presny.
Pasivne mechanicka konstrukce LCD se NIKDY nemuze rovnat Plazme, dodnes jsou nejvetsi problemy LCD - kontrast, pozorovaci uhly, a pohyb/odezva, a tyto rozdily nebude NIKDY mozne u techto technologii srovnat, tak jako hranate kolo se nikdy nebude tocit lepe nez kulate.