Článek, kde zaznívají i některá méně populární negativa na obraz atp., bych si opravdu nedovolil nazvat reklamou. Spíše bych řekl, že redaktor se snaží vyzdvihnout určité primárně důležité věci. Redaktor se taktéž snaží udělat článek co nejčtenějším a nechce popisovat od A do Z vše, protože – BOHUŽEL – mnoho lidí v dnešní době nechce číst delší texty. Redaktor tedy předpokládal, že toho, koho článek zaujme, bude zajímat i video reportáž, kde je prezentováno menu TV Panasonic, ale také fotky dodané ke článku. Na fotkách menu je jasně vidět, že Vámi zmíněné funkce přítomny jsou. Většina dnešních TV již má nějaké „ECO“ věci v útrobách. TV s tím dokážou snížit spotřebu. Takže i Panasonic dokáže třebas – přizpůsobit obraz světelným podmínkám. Ovšem – dost uživatelů tuto možnost časem nevyužívá. Často je nastavena příliš „přísně“, nebo může způsobovat určité drobné anomálie, které vadí/začnou vadit.Omlouvám se, ale Váš příspěvek byl pojat poněkud útočně, což mě upřímně mrzí. Navíc – přizpůsobení obrazu světelným podmínkám, resp. přizpůsobení zvuku při reklamách určitě nepatří mezi základní požadavky na kvalitu televizoru. Když tak pátrám v paměti – nebyl v SR už přijat zákon o hlasitosti televizních reklam? Abych vyhověl naplnění Vašeho dotazu více, jak na sto procent doplním, že redaktor umí škrábat brambory, kromě toho umí i vařit. Redaktor umí vařit dokonce i složitější jídla Přeji Vám klidný a příjemný víkend plný radosti a lásky.
A. Bray