krucinal
2. dubna 2012 • 7:59

Taky jsem se celý natěšený usadil v sobotu v kině a čekal co "kucí Houslický" ukážou. Bohužel jsem odcházel po shlédnutí filmu, poměrně dost zklamán. Rozhodně jsem čekal mnohem víc. Přišlo mi to nedomyšlené, rozhárané. Ádovi dali do scénáře snad všechny slova, kde má být R, aby to bylo "legjační". Za mě - NE.

jogurt
8. dubna 2012 • 16:09

Souhlas. Dle mého názoru jde o slabý odvar dle skvělého seriálu. Škoda času, peněz a pocitu zklamání.

Pavel
1. dubna 2012 • 18:41

Mohu-li poradit, jděte na to. Seriál je výborný, ale přece jenom plný občas třeskutého humoru. Je to ale jiná liga. Tady je sem tam taky dobrej vtip, kterému se člověk zasměje, ale tak nějak v předtuše konce trenéra se to děje spíše jako kontrapunkt k té jeho zavilosti. Je to film o osobní tragédii jednoho člověka na pozadí, která je prokládána vtipnými gagy lidiček kolem. Ale po chvíli to tragično jakoby povolí a člověk se pomalu ponoří do děje. A pak to začně bavit naplno. Konec je milosrdný a není třeba se ho bát. Je to skutečně dost dobrá zábava.

Rady
1. dubna 2012 • 12:41

Nebyl náhodou Pepík Hnátek v jednom dílu na fotce ? Nevzpomíná si někdo ? Nechce se mi to hledat.

g.sus
1. dubna 2012 • 13:43
.
1. dubna 2012 • 12:33

Zajímalo by mě, co přesvědčí člověka, aby šel na tento výtvor. Film jsem neviděl, svůj subjektivní názor vyjadřuji pouze na základě seriálu a mediální masírky.

Q
1. dubna 2012 • 13:25

mozna ze je zvedavej na to jak dopadne film od tvurcu serialu? popravde - byl sem na tom v patek, do kina chodim mene nez sporadicky (letos poprve a asi i naposled), byl sem v parte s kamarady a bylo to fajn. proste odreagovani, sranda. Recenze je pravdiva. Podotykam, ze fotbal nehraju, nesleduju a na vesnici nebydlim. Ano, je to vyborna komedie. Ne, Kamenak, novacke serialy (v podstate skoro zadne ceske), televizni noviny, otazky Vaclava Hlodavce a podobne hruznosti nesleduji takze mozek vymyt nemam. Nevim kam miril vas dotaz - zda je to zvidava otazka, nebo je to takovy ten povyseny intelektualni dotaz kterym vyjadrujete pohrdani nad kymkoliv komu by se to mohlo libit, protoze vy byste na to nesel a kdokoliv by sel je intelektualne pod vami.
Bergmana znam, videl sem. Kafku sem precetl, vcetne Procesu a Zamku. Ano, priznavam, film se mi libil.