MM
30. září 2012 • 7:52

Tak to je postavene na hlavu! Vyznamni hraci na trhu maju vo filmovych studiach svojich ludi na ovplyvnovanie "product placementu" - viditelne pouzivanie ich produktov v serialoch, filmoch... Vid napriklad Apple, Motorolu, ale aj automobilovy priemysel....(nikde v predaji som nevidel laptop s logom Microsoftu, ale v seriali ano...) Umiestnenie novin urcitej znacky v seriali by som do toho tiez zaradil.

Jan Krásný
30. září 2012 • 11:09

Za Product Palcement se ale platí, za licenci k užití taky.
Noviny jsou přirozeně lokální, takže by to pro ně bylo vyhazování peněz.
A ty celosvětové (jako třeba Financial Tomes, New York Times, USA Today, International Herald Tribune) mají jinou cílovou skupinu než diváci seriálů.
Tak proč vyhazovat peníze?

MM
30. září 2012 • 12:37

Vzdy a vsade sa najdu noviny urcene prave cielovej skupine serialu. Ale asi mas pravdu, noviny si taku reklamu nechcu zaplatit. No a kto neplati, nebude "nenapadne" zobrazeny..... Aj tak ich v blizkej buducnosti asi nahradia tabletmi. Mozeme 3x hadat akej znacky.

Určitě si přečtěte

Články odjinud