Tak to je postavene na hlavu! Vyznamni hraci na trhu maju vo filmovych studiach svojich ludi na ovplyvnovanie "product placementu" - viditelne pouzivanie ich produktov v serialoch, filmoch... Vid napriklad Apple, Motorolu, ale aj automobilovy priemysel....(nikde v predaji som nevidel laptop s logom Microsoftu, ale v seriali ano...) Umiestnenie novin urcitej znacky v seriali by som do toho tiez zaradil.
Za Product Palcement se ale platí, za licenci k užití taky.Noviny jsou přirozeně lokální, takže by to pro ně bylo vyhazování peněz.A ty celosvětové (jako třeba Financial Tomes, New York Times, USA Today, International Herald Tribune) mají jinou cílovou skupinu než diváci seriálů.Tak proč vyhazovat peníze?
Vzdy a vsade sa najdu noviny urcene prave cielovej skupine serialu. Ale asi mas pravdu, noviny si taku reklamu nechcu zaplatit. No a kto neplati, nebude "nenapadne" zobrazeny..... Aj tak ich v blizkej buducnosti asi nahradia tabletmi. Mozeme 3x hadat akej znacky.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.