AVmania.e15.cz

Nová úroveň komfortu pro zákazníky Datartu se jmenuje Můj Datart

Nová úroveň komfortu pro zákazníky Datartu se jmenuje Můj Datart

Praha, 21. listopadu 2011 - Před nedávnem byl spuštěn projekt Můj Datart, který přináší registrovaným zákazníkům e-shopu www.datart.cz nové komfortní funkce. Projekt realizoval speciální tým Et netera metodikou agilního řízení v úzké kooperaci s klientem, vedené na denní bázi. Novinky jsou k dispozici klientům v Čechách i na Slovensku.

Nově implementované funkce výrazně usnadňují nakupování a přinášejí vysoký uživatelský komfort při správě účtů a realizaci dalších či opakovaných nákupů. Jde zejména o tyto funkcionality:

  • Veškeré i historické objednávky z e-shopu i z kamenných obchodů má registrovaný uživatel na jednom místě.
  • Uživatel vidí všechny produkty, které má zakoupené, včetně: kdy končí záruka, jaké služby má spolu s produkty koupené, může si stáhnout manuály.
  • Je možné si k produktům koupit další služby (např. prodloužit záruku), lze si nastavit i opakovanou automatickou objednávku (třeba ke dříve zakoupenému kávovaru je možnost si nechat každý měsíc posílat kávu, k tiskárně tonery apod.).
  • Součástí uživatelské sekce jsou srozumitelné informace o stavu objednávky a dopravy.
  • K uživatelskému účtu lze doplňovat i starší objednávky vyplněním údajů z účtenky.
  • Systém bude využíván k marketingovým a obchodním pobídkám, ke cross sellingu a up sellingu. Například pokud zákazníkovi končí záruka na pračku, bude mu nabídnut nový model se slevou nebo výhodné prodloužení záruky.
  • Záhy bude spuštěn systém pro uložení údajů z karty, kde následně bude možné platit bez aktivního zásahu uživatele (např. pravidelné platby za dodávání „náplní“).

 

Jedním z hlavních cílů projektu bylo zvýšit počet registrovaných uživatelů a zlepšit znalosti o jejich zákaznickém chování. Díky tomu bude možné lépe cílit konkrétní nabídky a dále zlepšovat komfort nakupování v e-shopu. Pro Et neteru byl celý projekt výzvou zejména díky použité metodice řízení projektu, tzv. agilní vedení. To spočívá zejména v tom, že se na začátku projektu nedělají tak podrobné analýzy jako obvykle, ale naopak se pracuje přímo u klienta na dennodenní bázi a projekt vzniká více živelně a flexibilně, lépe se přizpůsobuje okamžitým požadavkům a změnám.

„Vývoj probíhal od května a díky agilnímu přístupu jsme šli v podstatě rovnou vyvíjet s minimální analýzou. Stále ještě pracujeme na dopracování některých funkcionalit, samotné spuštění projektu jsme ale zvládli v kratším čase, než jsme předpokládali. A to i přesto, že se kvůli požadavku na co nejkratší výpadek provozu e-shopu skládal proces nasazení do provozu z několika desítek kroků“, říká Vladimír Beran, manažer projektu ze společnosti Et netera.

Další článek