Co k článku říci? Ano nakupuji v zahraničí, nakupuji na ebay, DX, pandawillu a dalších. Dělám to proto, že nemám potřebu si připlácet za stejné zboží. Upřímně řečeno, na co potřebuji záruku u držáku na mobil, šperku bižu...atd.? Když to přijde rozbité, tak mi Číňan pošle nový kus. Přišel mi hrníček, rozmlácený úplně na maděru. Napsal jsem prodejci na ebay, poslal jsem mu požadované fotky a za 14 dnů jsem měl nový kus doma. Kupoval jsem bižu šperk na focení, přišel a chyběl v něm jeden kamínek. Napsal jsem podpoře na DX a poslali nový. Zatím jsem spokojený na 99%.
Měl jsem jen minimum problémů. Např. chyběla jedna drobnost ve velkém balíku z DX, bohužel jsem napsal email asi po týdnu a chtěli po mě fotku všech věcí při rozbalování, což už bohužel nebylo možné. Druhou věcí bylo a na to dávejte opravdu bacha, že na DX "skladem" neznamená vždy skladem. Prý nestíhají aktualizovat stavy a taky to nedělají tak často kvůli nepadání serveru.
|
| Když už nesouhlasíte, nebuďte ovce a napište proč.