evzen
3. dubna 2013 • 2:44

dnes som si pozrel tediho. nieco tak divne a trapne som teda uz dost davno nevidel. po skonceni a nabehnuti titulkov som len ostal sediet a cumiet na monitor, pricom hlavou mi sla jedina otazka - a toto bolo ku.va fix co???? komedia? romanticka srakota? nezasmial som sa ani raz. hlasky su umele, nudne a takmer vzdy viete, co pride. lebo americky styl komedie je prdiet, nadavat, sexovat, pripadne grcat. k tomu riadna davka bizarnosti a hotovo. lenze aj to treba vediet. tymto sa to nepodarilo. ja vlastne stale neviem, co napisat o tomto filme. jedno ale urcite viem - uz si to v zivote nepozriem. nenasiel som tam jedinu vec, kvoli ktorej by som si to pozrel znova. otrasny vytvor. skoda.
p.s. ti herci hraju tak, akoby si uvedomovali, ze su trapni. vsimnite si ich hranie. tak slabe vykony treba v dnesnej dobe vazne hladat. precpane hviezdami bez zivota a bez vyrazu.....
ja som tak sklamany, ako uz davno nie.

Vulnus
31. prosince 2012 • 14:56

Fakt blbej fim, nudný a dost sprostý. Patří k nejhorším filmům, co jsem kdy viděla...znovu bych se na to dívat nechtěla :-/

Andrejsvk
9. srpna 2012 • 15:51

Tych 7/10 je hodnotenie sexu po filme? bo inak uz fakt neviem..

West Ham
4. srpna 2012 • 20:59

Super oddychovka na zasmání.

Virteal
4. srpna 2012 • 19:03

Tak ja nevim, prvni cast je vypravovani, druha se tak trochu podoba recenzi. Je to vubec recenze? Spousta lidi si mysli, ze recenze = vypravovani, predstaveni neceho (o cem to bylo, kdo tam vystupuje...), ale to neni pravda, recenze je kritika. A v kritice se vubec nepise o tom, kdo v tom filmu vystupuje, neprevypravuje se tam dej, clovek, co cte recenzi, vubec nemusi vedet, o co v recenzi jde a aby tu recenzi pochopil, musel by ten film videt. Bohuzel takovych clanku, jako je tento, je na internetu miliarda. Naznak kritiky a jinak je to uplne jiny slohovy utvar, ci zpatlani nekolika utvaru dohromady.

ólalá
4. srpna 2012 • 16:45

ježiši to musí bejt taková sračka

tom
4. srpna 2012 • 18:11

počul som že to je dobré

Jakub
4. srpna 2012 • 18:13

Nechápu takovéto výkřiky do tmy :) Alespoň to prosím předtím shlédni, než začneš kritizovat :)

Jirka
7. srpna 2012 • 9:32

Já to viděl... opravdu sračka. Nepostřehl jsem nic z Griffina, žádný podobný humor, je to romantická slátanina opepřená rádoby vtipnými poznámkami plyšáka. Vhodné pro puboše, co toho ještě moc neviděli, takže jsou nadšeni. Dávám 20%