Nela
23. září 2013 • 18:25

Málokterý film ve mně zanechal tolik dojmů, jako tento. Celé to prostředí, atmosféra, kostýmy, příroda, krása mládí a hudba mě ve svém celku naprosto ohromilo a vtáhlo. Film zahrál na nějakou moji vnitřní notu nebo co, jenom se dívat a prožívat to. Nádherné.

stropnicky nebo jackson?
26. ledna 2009 • 16:46

ta recenze nema chybu, presne tak jsem ten film videla, kdyz jsem se na neho pred tydnem koukala :-D :-D

Iva
15. září 2008 • 22:03

Můj pocit z filmu je tak 50 na 50. Je evidentní, že pan režisér je hlavně kameraman. Hlavní představitelé jsou krásní, Matějovi to moc sluší, ale hrdlořez Vilém mohl vypadat poněkud brutálněji. Jarmila byla vnadná a němá, takže nic nezkazila. To že kostýmy jsou mimo mísu i časoprostor mi nevadí, o to evidentně nešlo. Určitě se dalo z tématu vytřískat víc, báseň je to krásná. Hlavně si ale myslím, že v televizi to bude k nepřežití. Jestli to chce někdo vidět, tak určitě v kině. A donutilo mě to přečíst si originál Máj a to je opravdu dílo.

eliška
8. září 2008 • 10:51

Tak jsem si schválně tuto recenzi přečetla až poté, co jsem film sama zhlédla v kině. Aby mne předem neovlivnila - i když odkaz mám již týden uložený. V něčem mají kritici pravdu, to se musí nechat. Pro mne je ale nejdůležitější to, že na mne film velice silně zapůsobil a zanechal ve mně silný emotivní zážitek. Je to originální, velmi výtvarně pojatý film. Mezi hromadou amerických kýčů, které kina nabízí a které by ve mně nezanechaly žádný dojem a zážitek, byl dle mého tento film perla. Stojí za to vidět. Člověk si aspoň uvědomí, o čem báseň Máj vůbec je, když už nás va škole nutili učit se pouze nějaké úseky a spíše nám ji učitelé na ZŠ zprotivili. To je pouze můj subjektivní názor :-))

Jana
2. září 2008 • 21:49

Na první dojem na mě film zapůsobil dost krutě. Rádoby porno vyděsilo polovinu sálu - né že by slečna neměla hezké tělo, ale nemusím ho vidět každých 5 minut. Vilém se mi líbil velice- ještě aby ne. Hudba by byla fajn, ale né k tomuhle filmu, pane bože, jak tam začne někdo třískat do té el. kytary- krve by se u mě nedořezal. A ten konec- ještě ted mi je špatně z toho Viléma zapleteného v tom kole.
Co mě naštavlo nejvíce?
Mácha psal o Máchově kraji - Doksech a okolí - ve filmu toho z blízkého okolí není nic.

Lukás¨š