Přesně, slovo "pokrok" - v kořeni slova je ten krok - evoluce.
LG při výzkumu určitě udělali skok - revoluci a mohli rovnou loni vydat rolovací TV s motorkem.
Ale jak říkáte, jde o demostraci technologie, ale taky o marketing a hlavně o zisk.
To je hlavní heslo kapitalismu.Z praktického důvodu si to koupí ten, kdo nechce utírat prach na monitoru, ale jen přetře "krabici" sounbar, kvádr.
Z estetického hlediska někomu černá obrazovka nehyzdí obývák a na první pohled žádná televize není. Sitknutím kouzelného tlačítka "voila" TV vyjelo ze soundbaru.A ohledně motorku, těmi je elektrotechnika a průmysl protkaný na 1000x, že pochybuji, že do telky za určitě více než 200 tisíc dají nějaky zmetek a pak to vesele někomu prodají.
Internet je mocná čarodejka a za pár chvil by byl plný hejtu, antireklamy, která by LG krutě bolela.
Rozhodující faktor je cena/technologický pokrok/trvanlivost komponent.