Společnost LG si nechala vypracovat studii, která měla zodpovědět otázku, zda spotřebitelé dávají při sledování 3D televizoru přednosti pasivním, nebo aktivní brýlím. Drtivá většina spotřebitelů (cca 80 % z dotázaných) dává dle výzkumu přednost pasivní LG 3D technologii (78 % v oblasti 3D zážitku, 77 % v oblasti 3D efektu, 77% v oblasti celkové kvality obrazu a 78% v oblasti 3D brýlí). Výsledky tak aktivní brýle, které používají pro zobrazování 3D filmů společností Samsung, Panasonic a Sony, poslaly na pomyslnou druhou kolej.
Reakce na sebe dlouho nenechaly čekat. Mike Abary, viceprezident divize domácí elektroniky společnosti Sony podobně jako viceprezident Samsungu John Revie, se proti studii ostře ohradil se slovy, že za zákazníky rozhodují jejich peněženky a ty volí aktivní technologii v poměru 6 : 1 proti pasivní. Abary dodal, že aktivní technologie od Sony poskytuje nejlepší 3D obraz s nejvyšším konstrastem na trhu.
Otázka pro čtenáře: Přikláníte se na stranu pasivních brýlí od LG, nebo dáváte přednost aktivnímu řešení od Sony, Samsungu či Panasonicu?
Zdroj: www.twice.com
Nový televizor vybírejte pečlivě. Potřebujete chytré funkce, nebo stačí televizor bez nich? Jaká bude nejvhodnější úhlopříčka, rozlišení a jaký typ zobrazovacího panelu? Určitě si přečtěte návod Jak dobře koupit televizor.
Doporučujeme také redakční výběry televizorů: