Simca
3. září 2012 • 13:51

Další recenze z FilmCZ -> http://www.zk4.cz/s...

Josef Kozel (martiXZ)
3. září 2012 • 7:52

No nevím o tom Rusku, noviny tam píší svobodně, atd.; jsou tam i volby; nemusí to být úplně košer..ale v USA by Pussy Riot pravděpodobně dostali víc....nedávno v USA odsoudili učitelku za soulož se svými zletilimi žáky (více než 18 let) na 5 let natvrdo..za mravní nákazu. Je to pokrytectví. USA jsou dost puritánské a nábožensky založené

RomanL
3. září 2012 • 8:11

Jenom si dělejte o Rusku iluze... :-P

clarkie
2. září 2012 • 13:50

To už tady recenzujete i porno? Nic proti pornu, ale IMHO patří na specializované stránky. Nebo si budete hrát na to, že Klip není porno, jen proto, že explicitní BJ střídá nějaký rádoby děj?

jasan
2. září 2012 • 15:45

Bohuzel jste to cele vubec nepochopil. Pokud mate dite, tak jen doufejte, ze nezije tak jak je popisovano...

clarkie
2. září 2012 • 17:06

Naopak, já jsem nepochopen.

spindl
2. září 2012 • 16:14

Och, trochu drsnejsi scena, kde teenka cuca umelou (ano, z umele hmoty) rekvizitu v podobe penisu a ty hned blekotas neco o pornu... aby jsi se z toho nesesypal, radsi se jdi pomodlit a spat. B-]

clarkie
2. září 2012 • 17:04

Ubohý komentář. Umíš vůbec číst? Pokud ano, doporučuju první tři slova druhé věty mého prvního příspěvku. Pokud to pro tebe není příliš složité na pochopení.

NOWOCAYN
2. září 2012 • 17:50

spindl, povedz mi.... čo si kto z toho filmu (a aj z tejto scénky, ktorá bude 1000 krát horšia, ako v nejakom amatérskom domácom porne....) odnesie ??? ... LEN ZNECHUTENIE, a možno 1% idiotov (sorry) ten film bude vzrušovať..... Ja ako milovník ženského pokolenia.... proste nemôžem pozerať na sfilmované OMYLY, ktorých sa títo ľudia čo tam hrajú, dopúšťajú (aj keď len hrane - ako herci...)....... Akurát mi ich príde ĽÚTO, ale nie z pozície "kata", ale z pozície človeka, ktorý vidí, ako títo ľudia svoje SILNÉ CITOVÉ POTREBY riešia "KONZUMNÝM SPôSOBOM ŽIVOTA", alkoholom, drogami, ponocovaním a v neposlednom rade čisto KONZUMNÝM SEXOM, kde ide len o orgazmy a rozkoš, ale bez hlbšieho zmyslu....

jozicka
2. září 2012 • 19:40

Bohuzel dnesni doba utoci na lidi reklamou stylem : Zij ted, uzivej si, na nic necekej, pujcka bez rizika atd.. A mnozi si neuvedomuji, ze vsechno tohle je draze vykoupeno nasleduji dobou, kdy clovek musi platit a platit a platit... Jeden drahy mobil na pujcku je draze vykoupeny casem, kdy si clovek odpira male zivotni radosti, a chodi mu vice a vice upominek.. Jedna davka drogy citove odcerpa kus zivota, kdy mu do radosti neni atd..
A je opravdu skoda, ze i tento film ukazuje jenom dobu cerpani, nikoliv dobu placeni....

cassul
3. září 2012 • 7:47

No, ono to ale může být i naopak. Cílem může být právě ukázání toho omylu, třeba jako návod - takhle ne.
Život není procházka růžovým sadem a patří k němu i všemožné chyby a maléry. Podle mě má smysl ukazovat ve filmech a v literatuře i ty. Pokud nepoznáme chyby jiných, hůř se budeme bránit těm svým...

Trumpeta
2. září 2012 • 12:57

No za mých mladých let se podobné průsery také děly, jenže na rozdíl od těch dnešních nebyly masivně zaznamenávány a šířeny digitálním světem, který tvoří jakousi virtuální nástěnku života všech dnešních závisláků. Jenže z těch puberťáků si dnes žádný neuvědomuje, že dnes natočený materiál je může za pár let ještě pěkně potrápit.

jozicka
2. září 2012 • 12:21

A opravdu je to jine, nez drive? Je mi 40 a i v mem dospivani byly holky davajky, co byly pysne, ze zbalily toho nejvetsiho sigra ve tride. Jednu z nich obcas potkam, a je to zatrpkla kysela zenska, davno rozvedena, nadavajici na to, ze ji ten jeji borec neposila zadne alimenty (z vezeni).Kdo chce kam.. a ani v tomto pribehu bych se nedivila, kdyby se hlavni hrdinky za dalsich 20 let nestala arogantni mravokarna feministka, co nenavidi vsechny chlapy a ktera se odvolava na zivotni zkusenost. (a pritom bez ochoty si priznat svoji vlastni chybu)

MM
2. září 2012 • 13:22

Uplny suhlas. Dnes sa pubertakom podsuvaju "vzory" ako v smotanke, celebritach, top 10, reality show a podobne. Stetky co daju kazdemu so zlatou kreditkou... Ze to nema s realitou nic spolocne sa sikovne obchadza. K tomu este taketo "skvostne dielo" a deti su uz uplne zmagorene. Na kur...vy bolo poukazovane ako na odstrasujuci priklad. Dnes su z nich hviezdy o ktorych sa tocia filmy. Ubohe! Bral by som to ako dobry napad, keby to bolo natocene stylom "takto som zila a takto som dopadla" Ako memento! Ale je to opat len polovicna praca. Poukazanie len na blaznivu cast zivota. Poukazanie na nasledky, to uz radsej nie. To je "spolocensky neziaduce." Asi by to otvorilo oci mnohym pubertakom a obmedzili by sa v konzume. A to predsa uvedomela (konzumna) spolocnost nemoze dovolit! Preto si radsej pozriem komediu. Bolesti, beznadeje a bezduchosti vidim vela v realite. Az prilis vela.

Jirka
2. září 2012 • 11:38

Díky za skvělou recenzi!

NOWOCAYN
1. září 2012 • 18:27

Mám strach si niečo také pozreiť..... Asi mám nejaký komplex ? Možno... Alebo možno sa chránim pred tým, aby som vo svojej hlave znásobil túto známu negatívnu skutočnosť prostredníctvom tohto filmu.... Ďakujem, neprosím.

MM
2. září 2012 • 11:39

Suhlasim s nowocainom. Akosi nemam chut na negativne ladene diela. Dobra komedia by sa nenasla? Taka pre ludi, nie pre pubertakov. Nieco naozaj inteligentne a zabavne. A Este k tomuto odseku: "V Rusku ho ministerstvo kultury odmítlo pustit do distribuce pro údajně závadný obsah. Ten dle ruských úřadů spočívá v tom, že nezletilá hrdinka experimentuje s drogami a sexem. Komentovat po odsouzení tří dívek z punkové kapely Pussy Riot putinovskou „carskou“ kulturní politiku, připomínající neblahé časy husákovské normalizace, se mi zdá zbytečné." No este ze v predposratej puritanskej amerike sa necenzuruje a nezakazuju urcite diela.... Ci tam je to ok, lebo Idiocracy....? http://www.csfd.cz/film/185578-absurdistan/...

Ev Lo
2. září 2012 • 12:41

Tak podle me maji staty casto zakon, ze je nelegalni sirit takoveto sceny s osobami mladsimi 18let ...

MM
2. září 2012 • 13:05

Nie len sexualne steklive sceny, ale aj politicky, cirkevne, spolocensky... "nevhodne". To sa samozrejme lahko strati v kriku o zlych cenzurujucich rusoch. :-| Nieco ako ked zlodej krici "chytte zlodeja"

ojojoj
2. září 2012 • 17:15

to sme pekne dobágrovali k takýmto "filmom". z tohoto sa až žalúdok obracia...aj ked je to dnes bohužiaľ realita, myslím že v rusku urobili celkom správne. toto je ...ehm...mierne povedané humus a nie film. radšej nejakú komédiu zo 70 či 80 rokov lebo vtedy sa ten film ešte točil pozerateľný. to čo sa dnes točí je hrozný odpad. a nezachránia to žiadne počítačové efekty. hej priznám sa, že si občas pozriem aj dnešné "filmy" ale len skrz zvedavosť na počítačové efekty. druhýkrát pozerateľné to nie je. otázne je či vôbec aj prvýkrát to nie je iba márnenie času :). je celkom zaujímavé, že pri počte dnešných televíznych kanálov sa tam nenájde nič pozerateľné. Normálne som sa pristihol ako jasám a hltám staré americké filmy točené tak pred polstoročím.
Ja neviem, ale nezdá sa mi, že by tento film mal niečo dobrého a poučného v sebe. Už ani europske filmy dneška nie sú čo kedysi. Napríklad české komédie starých čias sú absolútne fenomenálne spolu s francúzskymi. Škoda, že česká kinematografia tak hrozne upadla a dnešné české "komédie" sú len akési zúfalé pokusy niečo točiť.
Ospravedlňujem sa za kritiku, ale len dokumentujem svoj pohľad na dnešný stav filmov, keď je už schopné vyhrať nejaký festival aj takéto "dielko".

Vašek
3. září 2012 • 23:09

Nesmíte zůstávat pořád X let zpátky, svět se vyvíjí stejně jako jeho kinematografie, stejně jako hudba, jako zábava kterou dnešní lidi mají. Bohuže je to tak a nevyhneme se tomu, tento film jsem viděl včera a stejně jako filmy Requiem za sen, Kidulthood nebo Harry Brown ve mně zanechal hluboký dojem. Bylo hned o čem přemýšlet, jak pohlížet na danou tématiku, mám taky rád starší věci z 80-90. let, ale je potřeba brát v potaz i novodobou progresivní produkci. Tenhle surrealismus k životu patří a ukazuje lidem vše tak, jak to je, neschovává se za klišé a lži.