Ono je to celé o KVALITĚ té podpory a platech zaměstnanců.
Já jsem například dělal pro operátora podporu datových služeb před cca 10 lety. Po telefonu většinou moc ne, hlavně osobně a nebyla jediná věc, co bych nevyřešil, protože jsem dokázal třeba i udělat nebo upravit vlastní ovladače pro nekompatibilní verzi OS.Ovšem taky jsem o IT a telekomunikacích věděl kde co, měl roky praxe, certifikáty, složené zkoušky přímo od MS a podobně.Bral jsem za to v té době takových 30 až 35 a to nebyla pozice v Praze, takže z mých známých tohle neměl nikdo. Díky tomu jsem byl spokojený, dál se vzdělával, dělal věci navíc...Pak se doba změnila, moji pozici zrušili a místo toho udělali jinou kombinovanou i s prodejem, kde ti lidi mají třikrát nižší plat, takže logicky, kdo trochu něco umí, tak tam nebude.Navíc když někomu přijde plat takový, že zaplatí bydlení, jídlo a na oblečení si musí vydělat na brigádě, tak nelze čekat, že bude dělat cokoliv navíc , něco si zjišťovat atd. Nemá na to ani čas ani chuť.