lqkhowid
27. září 2010 • 11:41

Film byl úžasnej ....všichni píšete , že vám to je jedno , ale jaká pak má být spravedlnost? ČR je zkorumpovanej stát!!!NIc jiního !Všechno se točí okolo prachů!Ten chlap má charakter a všechno moc dobře srovnaný v hlavě !

Ž
21. srpna 2010 • 21:33

Kritizovat umí každý !!! :-(
Jinak film moc pěkný. ;-)

Petr
26. srpna 2010 • 15:52

Chválit umí každý!!!:-)
Jinak mně se ten film moc nelíbi.l:-(

plakát Kajínek
10. srpna 2010 • 23:19

FrantaL
11. srpna 2010 • 6:18

Jenom pokud je tam podpis Kajinka:-D

smrt
9. srpna 2010 • 12:52

ve filmu mu pri uteku pomahal pan Krizek - znamy Orlicky vrah. Pak se skryval u jeho zeny. Vzhledem k tomu, jaky dobytek byl/je pan Krizek.... Scena, kde Krizek vystupuje jako pokerovanej magor je naprosto ujeta. Krizek byl subtilni klucik, jehoz zevnejsek absolutne neprozrazoval, jaka to je ve skutecnosti zruda. To ze se s nim Kajinek vubec bavil lecos vypovida o jeho charakteru. Dle meho nazoru neni kajinka zadna skoda. Jedine, co neni uplne jasne je, jestli ma byt ve vezeni na dozivoti, nebo ne. Mimochodem, ve filmu bylo i par technickych nesrovnalosti. Nejak si napriklad nevybavuji, ze by ploche sirokouhle LCD televize byly v te dobe tak rozsirene.

Kamilos
9. srpna 2010 • 22:46

vždyť to taky není dokument, ale akční film, který si vzal za inspiraci Kajínkův případ, takže od toho přece nemůžeš čekat nic víc

iuos
23. srpna 2010 • 13:06

film začíná "na začátku devadesátých let" a potom je skok "o deset let později" - ty LCD bedny jsou vesměs v bytech právníků...film je realitou inspirován jen velice lehce, což řekl i pan Klímaa pro mne ten film byl docela nudným

Rado
9. srpna 2010 • 11:35

Podle mě totální hloupost srovnávat dění ve filmu s veřejně známým popisem případu Kajínek..... Jako film je to dobře odvedená práce. není to prezentováno jako dokument, nebo "podle skutečné události"

Lucka
9. srpna 2010 • 8:18

film nejdu už jenom proto, že herec se Kájínkovi vůbec nepodobá. A pak, toto téma mě nezajímá, protože možná je dle pravdy, ale možná ne. A vlastně je mi to i úplně jedno.

Jarda. H
10. srpna 2010 • 13:04

Tak teď nevím, jestli se Vám mám smát, nebo jestli mám nad Vámi brečet... A vlastně je mi to úplně jedno:-D

Radek
9. srpna 2010 • 7:30

Jsem jedno husákových dětí. Ještě pamatuju dabing Ondry Hejmy u Ramba a Komanda. V devadesátých létech jsem byl v kině 2x týdně (stálo 10+1 Kč) a hltal všechny ta akčňáky se Willisem, Stallonem atd. a kladl si otázku, zda je možné, abychom takový film natočili my. V Česku. S českými herci. S českou produkcí. Tak mohu směle konstatovat, že to trvalo přesně 20 let. Nechci hodnotit Kajínka jako film (to nechám na Mirce Spáčilové), nebo to nějak hluboce filozoficky rozebírat, ono to totiž nemá moc smysl. Co mohu říci, že to je dobrý akční film, jak vystřižený z hollywoodské učebnice, u kterého jsem nad ničím nepřemýšlel a jen se prostě tak koukal. A docela mě to bavilo.

em
8. srpna 2010 • 22:35

Ja to vidět ani nemusím. Pravdu se nedozvíme a obrovská reklamní masáž zatím nezaručila film, který by mě zaujal.

Lukke
8. srpna 2010 • 22:00

Proboha kdo dělal ty postsynchrony, to je naprostá TRAGÉDIE!

fokus
8. srpna 2010 • 21:28

mě osobně se film líbil, stojí za zhlédnutí, akce , napětí od samého počátku. Od filmu jsem moc nečekal, ale překvapil mě. B-]

Milan
8. srpna 2010 • 20:57

Jednoho ze dvou skutečných vrahů lze v Plzni občas potkat v tramvaji č. 4, to není žádné tajemství, že plzeňská policie byla a je spojena se zločinem. U nás se netopí v přehradě. Prostě se někomu z vlivných lidí nelíbíš a za týden máš sdělené obvinění z toho či onoho. Sice většinou postavené na vodě a za dva roky tě soud zprostí, ale za tu dobu můžeš stokrát zkrachovat. Pokud se ti někdo chce opravdu pomstít, jdeš do vazby. Jména policistů jsou známá; není to tak, že státní zástupce řídí policejního komisaře. Naopak - komisař si řídí svého státního zástupce. :-/

Tom
10. srpna 2010 • 22:32

Bohužel policejní mafie není jen v Plzni. Je to celostátní problém. Dokonalá síť policajtů, soudců a exekutorů, udržuje tento stát v totalitním diktátorském režimu. Vraždit, znásilňovat, krást a osahávat malé holčičky v Metru to je krédo české policie. K tomu chabá politická scéna a rázem jsme ostudou Evropy. Film jsem ještě neviděl a jsem hodně zvědavý jak na to nahlíží autoři.