6ivot nnení černobílý. Servisoval jsem TVP od r. 1955. V roce 1992 při otevírání obchodu jsem měl VELKÝ strach jak vše bude fungovat nejsem vyučen prodavač. Během týdne jsem zjistil jak prodávat je když odhodíte profesionální čest jednoduché.Stačí zákazníka sledeovat k jaké TVP se " hrne ", pochválit mu JEHO představu a zákazník je váš. Tak k tomu jsem se NIKDÁ nesnížil a svou profesi dál zák. předával. On běžný zák. mnohdy ani neví jaký výrobek vlastně existuje. Mnohdy sáhl po dražším výrobku, musil ovšem vědět proč. Ani cena o nějakých 30% vyšší mu nevadila potřeboval krom jiného serv. zázemí. Bohužel, také jsem si naběhl. Firmu nemohu zde jmenovat, ostatně nezachovala se tak jediná. Slušný TVP zde rozprodala, zmizela z trhu. Potřeboval jsem DO ( v onu dobu nešlo nahradit ) a firma nikde.. Jak já se před zák. styděl. Doba pokročila, trh ovládly obch. centra a ejhle... Jistá jiná fa. dávala prodavači 400 Kč do kapsy při prodeji jejich výrobků. Dorazilo mne .. prodavači v těchto centrech se musí vystřídat, co kdyby jste si šel ztěžovat na vám danou mylnou info. A nadřízený šef nebude nadšen odejitím zákazníka s prázdnou. Bohužel, po technické stránce prodej internetem velice utrpěl. Píši o TVP, kdy od výrobce nikdá není tento doseřízen na nejlepší obraz. ( levné ani nelze ). V menu máte mnoho možností nastavení, ztrávíte X hodin a další doseřizování stejně vzdáte, namluvíte si, udělal jsem maximum. Př. normální ton, teplý, studený,film, foto, hry, profesional 1, prof.2, gama menší, větší potlač.šumu atd. Jsem přesvědčen, pro mnohé je to jen zavádějící. Kdo z rodiny toto vše i kdyby věděl co dělá bude při každé změně programu překopávat??? Toto je únik výrobců od perfektnosti. Na jejich " obranu " přijímače by se PODSTATNĚ prodražily a doba nás naučila po přečtení letáků kapitulovat.M.Dv.