sasa
17. října 2018 • 13:32

Film jsem včera viděla a musím říct, že ačkoliv jsem o režisérovi něco věděla, byl to jeho první film, zhlédnutý mnou do konce. Nemyslím si, že by diváci odcházeli znechuceni drastickými scénami, konec konců, už jsme si zvykli na ledacos takže nějaká heverem rozbitá hlava? Tss. Kdybych se na to dívala v tv, už dávno bych přepnula. Kromě prvního a druhého příběhu to totiž byla docela zbytečně roztahaná záležitost. Jo, herci hráli dobře, ale ani příběh ani provedení ve mně nezanechalo nic jiného než pocit, že jednou mi tento režisér stačí. Vrah a i ty postavy se chovali hloupě a nereálně. Matka, které zabijí obě děti si bude snažit zachránit život? Aniž by se pokusila jejich vraha zabít? Nevěřím. Naprosto netečná a tupá policie, vrahovy drzé provokace...teď mě napadá, že stejně jako vrah počítal s blbostí policie, počítal i režisér s blbostí snobských diváků, kteří mu to zase jako vždy budou "žrát". A že bych na konec fandila hlavní postavě? Ani náhodou. Jen jsem si říkala - tak už tam spadni konečně...Tihle úchylní tvůrci jsou podle mě zbytečně zbožňováni a je to jen proto, že prostě provokují a je asi "trendy" říkat - ten poslední Lars byl boží - nebo jde svět fakt hodně rychle do háje. A snad by bylo tedy lepší, aby ta cesta už netrvala příliš dlouho a udělalo se místo pro nějaký rozumnější druh. Třeba chobotnice.

Radon
12. října 2018 • 16:11

asi to bude umělecké, mnohovrstevnaté a po pátém zhlédnutí mně to vyjeví nějakou zásadní myšlenku, ke které bych se jinak dopracoval až na smrtelné posteli ....ale jako by v poslední době (50 let?) celý svět nějak zhrubl a promlouvat k nám divákům umí jen přes spektakulární vraždy.

Oubéndžóvič
12. října 2018 • 19:06

Sever nech drží hubu, typický severan má dnes čierne oči. :-D