jarda
21. července 2011 • 18:35

může mi někdo ozřejmit, kde vzal Harry ten kousek skla? zkouknul jsem nedávno všechny předchozí díly a nikde o něm nebyla ani zmínka...

petík
27. července 2011 • 0:22

Harry dostal od Siriuse zrcadlo. To sice umožňovalo "videohovory", ale Harry to nevěděl. Když potom v důsledku špatné komunikace Sirius zahynul na ministerstvu, tak se s ním Harry pokoušel navázat spojení - ale nešlo to a tak praštil zrcadlem do kufru a to se rozbilo.Druhý exemplář měl Sirius ve svém domě a tam jej našel / sebral Mundungus a od něj koupil Aberforth.

axell
20. července 2011 • 8:04

chýbali emočné vyvrcholenia ...pri niektorých scénach by som očakával podstatne viac emóčných prvkov. Film bol taký nejaký "suchý". Efkty aj bojové scény dobré ale ...

Lukáš Skládal
18. července 2011 • 21:32

Osobně, bych recenze na film nechal dělat jen ty, kteří jsou znalci. Tím myslím pravý znalci mezinárodní kinematografie. Všechno ostatní není dost objektivní na to, aby to mohla být recenze. Já mám na tento film zcela subjektivní názor. Mně se prostě líbil. Ano, šlo by to i lépe, jenže to jde vždy. Na režiséra byl vyvíjen neskutečný tlak, my si ho ani vůbec nedokážeme představit, zkuste se vžít do role režiséra, který má natočit film (filmy) na poslední knížku jedné z nejúspěšnější ságy téhle doby. Já obdivuji, že to takto zvládl. Pravda, emotivní pasáže umírajících klíčových postav mi možná chyběli, pár detailů příběhu zůstalo v zapomnění, ale já jsem rád. Celou sérii jsem četl a rád nechám pracovat i svou představivost. Proč to dostat vše na talíři. Osobně si myslím, že ten, kdo to nečetl, dostal vše potřebné. Ten kdo to HP četl, dostal nějaký ten bonus v knížce navíc. Ono je už dost těžké natáčet jakýkoliv film podle knížky. Je samozřejmé, že knížka bude vždy lepší a film se jí pouze přiblíží, o to těžší to je v tomto případě, kdy film začíná trhat rekordy. Jediná věc, která mě mrzí je poslední souboj Harryho s Voldemortem. Mně se ten konec v knížce neskutečně líbil, četl jsem ho snad 3x a zamrzelo mě, že v tomhle místě to opravdu uspěchali a ani zdaleka se nedržel knížky. Ale tak to je. Jen tak mimochodem, moc se mi líbilo VFX. Rostoucí a i rozpadající se kopule nad Bradavicemi, to byla pastva pro oči. 3D pro mě problém nebyl, ale i tohle je dost subjektivní. Já s 3D problém nemám, mám i výbornou představivost. Navíc se mi zdálo, že byl filmu zvýšen trochu kontrast i jas, aby to brýle příliš neztmavily.

petík
26. července 2011 • 23:38

Podle mě tuto druhou část relikvií úplně zpackali. Rozdělili to na 2 filmy a tak mohli realizovat daleko více děje podle knihy a nemuseli tak škrtat a vymýšlet si věci, které v knize nejsou. Brumbál vs. Grundelwald úplně vypustili a přitom to bylo důležité téma. Spoustu věcí nechali jen v náznaku, který nemůže někdo, kdo knihy nečetl vůbec pochopit.
Radcliffe je úplně hrozný - mimika na úrovni voskové figuríny. Paní Weasleyová se chová jako nějaká husička a přitom je to členka fénixova řádu.
Maskování "po 17 letech" je směšné.Doufám, že někdo udělá po 20 letech remake a bude se více držet literární předlohy. Asi je těžké vybrat děti, které budou za 10 let dobrými herci, ale třeba Ron nebo Draco se vyvinuli dobře.

AtlanteonArchie
18. července 2011 • 16:26

Nemáte chodit na 3D do obyčejného kina. Ale jen do imaxu ktery ma mnohem vyssi svitivost a tak sceny nejsou tmavší než normálně. Já sem byl na 2D s originalnim zvukem a titulky. A na 3D pujdu do imaxu. Jinak to je taky duvod proč Plazmy nejsou dobré 3D televize protoze mají malou svitivost. Z tohoto duvodu sou nejlepsi 3D televize jedine LEDky které muzou byt ve 2D v temne mistosti az moc svitive. Ale s 3D je to uplne original. Situace se zmeni s nastupem 3D televizi bez bryli. Jak to uvidime. Jinak Harry Potter mel dobre sceny na zacatku a nakonci mi to prislo slabe.

Pp
16. července 2011 • 18:30

Mě se ten film vůbec nelíbil,nezdá se vám,že na to,že voldemort je nejmocnější čaroděj ze všech toho předvedl nějak málo? Čekal jsem,že předvede nejaký speciální kouzla nebo něco,jediný co se mi líbilo byli ty chapadla z toho oblečeni na konci,ale akce bylo podle mě víc v pětce
Nehledě na to,že v knize umře voldemort na souboj s potterem když se proti nemu otočí hůlka,ve filmu umře na useknutí hlavy hada...třeba to někdo v budoucnu natočí líp,s lepší akčností

Jirik
18. července 2011 • 10:00

Ale houby po useknutí hlavy hada :) Zabitím hada se zničil poslední viteál a bylo možný Voldemorta zabít. A Harry přetlačil jeho Avada kevadra svým slavným Expeliarmus :)

Karel
18. července 2011 • 12:48

Přetlačil, ovšem jen díky tomu, že v něm bezová hůlka Smrti (nikoliv smrti) uznala svého pána a obrátila se proti Voldemortovi, který s ní mával.

Pp
19. července 2011 • 23:05

To není pravda,viděl jste ten film? Na co teda Voldemort umřel? Podle knihy se po useknutí hlavy hada ještě prochází po bradavicích a ma tam nějaký souboje pokud vím a umře na to,že se hůlka otočí proti němu při souboji s Potterem,na co umřel ve filmu? Po useknutí hlavy hada se začal rozpadat,pokud to tedy nebylo na to useknutí hlavy tak proc se začal rozpadat? Po avada kedavra,který by se proti němu otočilo by se nerozpadl,takže podle mě umřel na hada
A člověk s kterým jsem na tom byl a nečetl knížku se mě potom zeptal jestli spíše se nemělo stát jeho tělo smrtelným než umřít,že jeho tělo by se dalo považovat taky za jeden viteál,kterej se neml zničit

petík
26. července 2011 • 23:26

Nevile sejmul hada - ten explodoval a proměnil se v černý dým - protože to byl viteál.
Voldemort i Harry to cítili a když potom na sebe hodili svá kouzla Avada : Expeliarmus, tak Harry ten svůj Expeliarmus protlačil až k Voldemortovi a jemu utekla hůlka a Voldemortova Avada zabila Voldemorta.

Michal
7. května 2012 • 14:57

TO co říkáš je hloupost...po useknutí hlavy hada(zničení posledního 7. viteálu) byl Voldemort konečně zranitelný(dal se zabít) tudíž při souboji s harrym použil avada kedavra proti harrymu expeliarmus a jelikož Voldemortova hůlka neměla nakloněnou vůli kněmu ale k harrymu tak mu "odskočila" praskla... a harry expeliarmusem více zabral hůlka praskla a kouzlo se obrátilo proti voldemortovi a zabilo jej...

Pavel
16. července 2011 • 9:11

Zase je to recenze jednoho člověka a jelikož názory lidí se různí, proto mam k věcem jako je recenze na filmy hooodně veliký odstup. Respektive to vůbec neberu. Mě se to třeba bude líbit uplně jinak a budu ten film vidět úplně jinak. Takže takováto recenze od jednoho člověka mě přijde uplně zbytečná. Například expert na film čsfd nepíše rezence, ale samotní lidé to hodnotí a pak si návštěvník čsfd z toho může udělat daleko lepší obrázek. Tady jste experti na techniku, tak kdyby jste se raději místo filmů o to více věnovali technice

hrabje_olaf
16. července 2011 • 15:41

hehehe... vy jste mi ale inženýr.... :-D