18. září 2009 • 19:20

Paramořt
8. září 2009 • 11:54

něco o ní je tady, ale nevím, jestli stojí za to si ji koupit

ja
7. září 2009 • 20:59

dost som sa nudil...film mohol byt kludne o hodinu kratsi, aj ked postava Landy by tak nevynikla. rovnako niektore sceny boli zbytocne natiahnute, napr ta z krcmy, kde sa spoznali bastardi s hereckou...nasilia bolo sice pomenej,ale o to brutalnejsie zobrazene..treba povedat a to uprimne, ze herci HRALI, kamera KAMEROVALA, komiks bol KOMIKSOM. zvuk bol v nasej kinosale otrasny,ale to nie je problem tarantinovym...9 hviezd sa mi zda ako trochu prehnane hodnotenie

Krayzie
3. září 2009 • 7:40

Vcera som bol na tom v kine. A hodnotenie? Rozhodujem sa medzi ODPADom a -1*. Videl som dost filmov od QT. Z Pulp Fiction som bol uneseny, ale coraz viac mam pocit, ze to bola len davova psychoza (proste bolo to v tej dobe IN), lebo ked som si ho chcel za posl. 2 roky pozriet, tak som to vzdy od nudy po 20 min. vypol. From Dusk Till Dawn a Desperado sa este ako tak dali a rad si ich este niekedy pozriem. To iste by som mohol povedat aj o Kill Bill Vol. 1, ale Vol.2 bol zase len nudny odpad.
Bastardi bola proste nuda a snad okrem posl. Haryho Pottera som z kina tak znudeny este neodchadzal (nevedel som sa dockat konca). Bezduche rozhovory, ktore zivali prazdnotou tych par svetlych momentov z biedy nevytrhlo. Ano, aj som sa zasmial, niektore sceny boli ozaj dobre, ale na 2 hod 30 min stopaz fakt malo. Snad iba 2. kapitola bola ako celok pozeratelna. Postava Landu bola tiez zaujimava, ale vsetkeho vela skodi. Keby z celeho filmu QT spravil zostrih na 30-45 min, dal by som 5* a z kina by som odchadzal velmi spokojny, takto je to pravy opak. Jednoducho som ocakaval, ze QT predvedie svoje nasilne chutky pocas 2. svet vojny (potencial tu rozhodne bol), ale urcite som neocakaval to, co som videl.
Podla mna je QT nezasluzene precenovany, lebo ludia chcu za kazdu cenu "bojovat" proti "komercnym" sra*kam Hollywoodu a ja som z tohto "boja" uz vyrastol.

Terul
3. září 2009 • 10:56

:-D:-D vyrostl z boje? to je mi te vazne lito, protoze tech sra* z Hollywoodu je vazne velike mnozstvi.

Tomáš Holčík
1. září 2009 • 14:37

Všem těm, co kritizují u Tarantina násilí: vždy je to v duchu myšlenky "zoufalí lidé dělají zoufalé věci" Pokud to jsou psychopati mučící pro radost, jsou tak dostatečně vykresleni, aby to bylo jasné i blbci. Že jsou na obou stranách barikády? No a? Pulp Fiction: zoufalý Willis, profesionální Travolta, ultracool Keitel, maniaci ve sklepě. Pancharti: zoufalá majitelka kina, profesionální Pitt, ultracool+maniak Landa, maniak Roth.
Pancharti jsou úžasní, casting je opravdu fenomenální, Landa je bezesporu nejlepší postava. Napětí se dá krájet, příběh je přes členění do oddělených kapitol jasně lineární a čitelný, humor odlehčuje drama, ale nezesměšňuje násilí.

AG
5. září 2009 • 16:16

Prave kvoli tejto plochosti charakterov a pateticnosti nemam Tarantinove filmy rad. S nasilim nemam problem (ak niekoho moralne hodnoty zmeni film, ako pise citatel vyssie, tak je to problem divaka), viem ocenit aj 'choreografiu', ale nakoniec su filmy QT naozaj iba o tom nasili a nejakej jeho reziserskej racionalizacii.

tombik
31. srpna 2009 • 3:01

Neviděl jsem lepší film od Tarantina od doby Pulp Fiction a Jackie Brownové. Úžasná režije a pozitivní vyůstění děje, to vše korunované Tarantinovskou odlehčeností. Opravdu příjemný film v záplavě rádoby scify a romantických komedií kterých je všude plno.Hezké a velice pěkně režírované, skvělé scény a výborní herci....nemám co dodat. 10/10

aret
30. srpna 2009 • 21:49

Jediný film, který stál za něco a byl ftipný, byl Pulp Fiction(začínám mít ale podezření, že to nebylo záměrem autora). Maličko ještě Jackie Brownová. Ostatní je míchanice totální nudy a sadistické deviace. Nepochybuji o tom, že Tarantino je deviant a ve filmech si ventiluje svý sadistický úchylky. Poslední film jsem neviděl, ale pochybuji, že to bude lepší.

ZooM
29. srpna 2009 • 15:03

Zacatek posledni 5. casti je visualne perfektni - Melanie Laurent v cervene a v dalce Risska vlajka. Skoda ze si tarantino nevyhral s vice scenama v tomhle stylu. I tak ma film nejmene 8/10.

redmond
30. srpna 2009 • 12:56

este ze sa najdu deti ktorim rodicia daju peniaze na taketo blbosti. Dospely clovek, lepsie povedane clovek dospelo uvazujuci nepremrha peniaze na film "kvality" QT ale uzitocnejsie by ich bolo prepit.

ZooM
30. srpna 2009 • 16:55

No jeste ze se vzdy najdou Slovaci kteri nas hloupe ceske deti na ceskem portalu pouci...

Jánošík
31. srpna 2009 • 0:32

Aby si sa nepokakal, šuhaj, že ti špiníme tvoj český pepíkovský portál. Internet je pre všetkých, vieš o tom?

buds
31. srpna 2009 • 13:28

hmm...zajímavá úvaha, že čím rozumnější člověk, tím se radši zabaví alkoholem :-Dale k věci - nechápu proč mají lidé, kteří QT nemají rádi a dokonce tento film neviděli, potřebu vyjadřovat se v komentářích pod recenzí právě na tento film. QT nikdy nebyl (a zřejmě ani nebude) režisérem pro masy - stejně jako Kubrick nebo Kurosawa. Takže jeho odpůrci si mohou dále nadávat, že je QT deviant a poté se jít uklidnit k tísícíprvé romantické teen komedii, zatímco my, jeho příznivci si užijeme další velice kvalitní film z jeho dílny... B-]

Terul
3. září 2009 • 10:51

Naprosto souhlasim

J.
8. září 2009 • 12:57

Jestli si tento film užíváš,tak by ses měl jít léčit........total brak pro devianty, žádné umění, humor ani napětí.

želvák
3. října 2009 • 20:29

ti, co film neviděli, by sem psát neměli, ale ti, co třeba QT neznají a film se jim nelíbil, svůj názor sdělit mohou, ne? Každému se líbí něco jiného, já třeba viděl jenom Pancharty, ti se mi moc nelíbili, a až uvidim Pulp Fiction, třeba se mi bude líbit. Důvodem, proč odepisuju na tvůj příspěvek, je tvrzení, že QT není režisérem pro masy - nejsem znalec, ale jenom rozpočet tohohle filmu a velká většina vysokoškoláků okolo mě, co křičí: "Cože, tys neviděl Pulp Fiction ani Kill Bill???!!!!" mi tuhle teorii vyvrací. A od Kubricka jsem viděl tři filmy: Mech. pomeranč, Odyseu a pak takový to psycho s Kidman a Cruisem - všechny ty filmy byly výborný. Kampak mě zaškatulkuješ - k romantické teen komedii? ;) jinak ale díky za příspěvek

Terul
3. září 2009 • 10:49

Ja jsem je ,,promrhala" a nelituju toho ani trosicku, lidi bez fantazie a nadhledu by na filmy QT vubec nemeli chodit... a uz vubec ne psat komentare tohoto typu. Vim ze kazdemu se libi neco jineho, ale kdyz vim co od filmu cekat, proc na nej chodit a psat komentare jak to bylo strasny?

ToM
29. srpna 2009 • 9:30

Když natočil Quentin Tarantino r. 1994 film Reservoir Dogs, mnoho kritiků ten film označilo za odporný a poukazovalo na to, že Tarantino vyprodukoval sadismus, který prezentuje jako styl. Od té doby Tarantino prokázal, že jeho kritikové měli pravdu. Proměnil utrpení v "legraci". Od filmu Pulp Fiction až k snímku Kill Bill povzbuzuje Tarantino své diváky, aby se smáli mučení a zohavování lidí a znásilňování. V jeho nejnovějším filmu Inglorious Basterds (Hanebný pancharti) mučí a skalpuje skupina Židů nacisty v Německu a diváci se mají smát tomu, jak jsou lidi zaživa rozřezáváni a řvou, píše Johann Hari v deníku Independent."Násilí ve filmech dokáže být atraktivní," tvrdí Tarantino. "Je to jen další barva, s kterou pracujuete." Poněkud snobským jazykem postmodernismu se Tarantino snaží oddělit znak (filmové násilí) od toho, co znak zobrazuje (skutečné násilí) a zanechává nás plavat v moři nesmyslných znaků, které nezobrazují či neznamenají nic než samy sebe a uzavřenou historii filmu.Proč je to tak odporné? Umění by nám nikdy nemělo oktrojovat, že je lidské utrpení triviální. Nikdy by nemělo proměnit bolest v legraci.Násilí je ve filmu mocné proto, protože v nás vyvolává pocit soucítění, empatie. Je to automatický reflex: představujeme si, že terčem násilí jsme my sami. To je nejcivilizovanější instinkt jaký máme: mít automatický pocit empatie s trpícími neznámými lidmi.Každé umělecké dílo, které popírá tento instinkt, které tento instinkt podvrací - je v konečném důsledku špinavé. Diváka to morálně narušuje. Smát se mučení - k čemuž nás Tarantinovy filmy navádějí - znamená, že nám tak trochu odumírá smysl pro morálku.Přesto však ten člověk dokáže vytvořit scény plné napětí, které u člověka zůstávají trvale v mysli. I ve filmu Inglorious Basterds jsou scény dokonalého napětí. Ale člověk nemůže zapomenout na to, že holocaust je pro Tarantina je další komický film, kde je navrhovaným řešením další mučení, tentokrát od obětí.Můžete milovat nějaký film, přesto, že jsou vám jeho morální vize, či její absence, odporné? To je otázka, která se vrací až k samému začátku kinematografie - a dál.Tři největší němé filmy jsou všechny otevřenou chválou totalitních režimů. The Birth of a Nation (Narození národa) oslavuje Ku Klux Klan, Křižník Potěmkin opěvuje bolševismus, Triumf vůle je oslavou nacismu. Jsou to zároveň nádherné a naprosto odporné filmy. Každý, kdo se na ně bude dívat, bude unesen jejich mocí, přestože vám mozek křičí: "Dost! Nebezpečí!"Ale estetika a život nejsou dvě úplně oddělitelné sféry - a ten, kdo to tvrdí, je prostě pozér. Svůj smysl pro morálku nenecháváme u vchodu, když jdeme do kina, vezmeme do ruky román či jdeme do galerie.Pociťujeme, že v Taratinových filmech je takové napětí, protože dobrý a zdravý aspekt naší osobnosti nechce, aby k násilí docházelo, zatímco pokleslá část naší osobnosti se jím těší. Podstatou estetiky jeho filmů je morální konflikt. A tím, že Tarantino tento morální konflikt popírá, zlovolně zkresluje dopad svých filmů na jejich diváky.Umělci, kteří tvrdili, že jejich dílo má výlučně estetický význam, byli buď frivolní pitomci, nebo to byli psychopati, anebo lháři. Tarantino musí vědět, že nevážnost, jakou zaujímá nad násilím ve svých filmech, je jen trapná póza. Ví, že to, co říká, nemůže být pravda.překlad: http://www.blisty.cz/art/48619.html

noname
29. srpna 2009 • 11:15

No já bych na to odpověděl takto - násilný film nemusí nutně zvyšovat násilné choutky lidí - po Tarantinově filmu bych nikdy nevraždil. Ovšem kdyby vedle mě seděl nacista a já měl v ruce zbraň při sledování imho nejdokonalejšího filmu na světě Život je krásný, tak bych toho nacistu umlátil, rozřezal, rozpitval a pověsil na zeď.
Tarantinova díla jsou umělecky dotažené až bych skoro řekl přetažené béčkové filmy, které si utahují ze svého žánru tím, že prostě každé klišé toho žánru zmnohonásobí. Ačkoliv tak nejsou prvoplánovitě vtipné, tak ve výsledku jsou humorné. Podobně jako Formanův Muž na měsíci, resp. jeho protagonista, podobně jako seriál Kancl, Mechanický pomeranč či některé skeče Monthy Pythonů. Není to zábava pro 90 %.

Chao
29. srpna 2009 • 12:12

Tarantino vo svojich filmoch ukazuje, ze nasilie moze byt zabavne, co samo o sebe je nebezpecna myslienka hlavne pre tych, ktori vlastne myslienky nemaju. Ked uz musia z konzumnych dovodov taketo filmy byt, bol som ale rad keby niekto namiesto tolko omielanych nemcov, ktori patria za najpospinovanejsie narody/co nemec to SS-ak/pouzil britov, rimanov, mongolov, japoncov v cine a podobnych parchantov ktori su v ociach dnesneho cloveka s osekanimi vedomostami cisti ako sneh.

David Krajíček
29. srpna 2009 • 8:46

Už jsou český titulky!