AVmania.e15.cz

Bang & Olufsen přichází se zlatou

Známý výrobce luxusní audio a videotechniky Bang & Olufsen uvádí na trh produkty ve zlaté barvě. Cílem je možnost dokonale doplnit i ty nejluxusnější prostory a návrhy interiérů. Bang & Olufsen používá širší škálu materiálů než většina firem ve stejném odvětví. Pracuje pouze s přírodními materiály, jako je hliník, sklo, pryž a dřevo, a při jejich výběru věnuje maximální pozornost tomu, aby se kvalitou i designem přirozeně hodily do každé domácnosti.

Klepněte pro větší obrázek 

Při tvorbě produktů společnosti Bang & Olufsen hrál dlouhou řadu let hlavní roli zejména hliník. Znalosti firmy v oblasti povrchové úpravy hliníku jsou opravdu jedinečné, hlavně díky zvládnutí pokročilých metod řezání diamantem či metod anodické oxidace.

Ve společnosti Bang & Olufsen je každý hliníkový povrch anodizován. To jepovrchová úprava, při které se vytváří trvalá ochranná vrstva s podobnou funkcí, jakou má glazura na porcelánu. Povrch hliníku je pak pevný a odolný proti poškrábání.

V souvislosti s anodizací objevila společnost Bang & Olufsen BeoSpray, což je vysoce pokročilý způsob barvení, který umožňuje dát hliníku více než 250 barevných odstínů. To je velmi důležité pro nezávislé návrháře, se kterými Bang & Olufsen pravidelně spolupracuje na vývoji nových produktů i na návrzích barev pro stávající produktové řady. Bang & Olufsen totiž nikdy nepoužívá standardní barvy. Všechny jsou speciálně namíchány podle požadavků našich designérů.

Současnou paletu barev Bang & Olufsen teď rozšířil zcela jedinečný zlatý odstín, který návrháři namíchali právě na základě výše zmíněných znalostí z oblasti povrchových úprav hliníku. Abychom však zachovali jedinečnost tohoto odstínu, bude možné objednat si ve zlaté barvě pouze vybrané kousky, jako jsou tradiční video- a audiovýrobky značky Bang & Olufsen, včetně řady doplňkových reproduktorů. Zlatá verze se bude vyrábět pouze na objednávku a za příplatek.

Ve velkém stylu

Produktová řada ve zlatém provedení bude určena primárně pro majetnější zákazníky, například developerské firmy a podnikatelské subjekty v oblasti pohostinství. Právě z těchto kruhů totiž vzešla myšlenka vytvořit zlatou řadu výrobků, protože si tuto barvu vyžádal luxusní německý boutique hotel Villa Rothschild v Königsteinu.

Villa Rothschild, která byla postavena v letech 1888 až 1894 pro finančníka Wilhelma Carla von Rothschilda, získala nedávno vysoce prestižní ocenění pětihvězdičkového hotelu superior. Velkou měrou k tomu přispěla i elektronika Bang & Olufsen vyrobená na zakázku ve zlaté barvě a umístěná nejen v hostinských pokojích, ale i ve společenských a odpočinkových prostorech.

Hotel, obklopený parkem o rozloze deseti hektarů, je oázou klidu jen pár minut vzdálenou od Frankfurtu nad Mohanem. Z hotelu je také úchvatný pohled na řeku.

Villa Rothschild, často zmiňovaná jako místo vzniku Federální republiky Německa, hrála klíčovou úlohu v historii Evropy. Tím, že s patřičnou úctou přeměnil soukromé rodinné sídlo na luxusní boutique hotel, se jejímu současnému majiteli se podařilo navrátit vile její dřívější slávu.

Protože je kvalita a krásný design výrobků společnosti Bang & Olufsen oceňován po celém světě, vybral jsem si tuto firmu, aby instalovala audiovizuální zařízení do kompletně zrekonstruované Villy Rothschild. Požádal jsem však o vyrobení produktové řady pro luxusní historické budovy a jejich interiéry ve zlaté barvě, která perfektně doplňuje vznešený ráz Villy Rothschild,“ řekl Bernhard L. Lacroix, člen hotelového managementu.

„Z nové barvy máme velkou radost. Elektronika ve zlatě dodá i těm nejluxusnějším prostorům styl a vznešenost,“ řekl prezident a generální ředitel společnosti Bang & Olufsen Karl Kristian Hvidt Nielsen.

Další článek




celkem 1 komentář

Nejnovější komentáře

hnus zaxzo 27. 2. 2009, 08:22

Další podobné články

12 vánočních tipů na nejlepší sluchátka na cesty

12 vánočních tipů na nejlepší sluchátka na cesty

Kvalitní přenosná sluchátka vydrží déle než smartphone nebo jiný přehrávač. Vybrali jsme ty nejzajímavější od dostupnějších až po ty nejdražší.

Beoplay E8: opravdu bezdrátové luxusní Hi-Fi špunty z Dánska (test)

Beoplay E8: opravdu bezdrátové luxusní Hi-Fi špunty z Dánska (test)

V záplavě mnoha různých bezdrátových sluchátek jsou malé špunty, bez jakéhokoliv spojení kabelem stále ještě mírně exotickým zbožím, a to nejen kvůli vyšší ceně. Bang&Olufsen připravili takové špunty v luxusním provedení.

Beoplay H9 – luxusní bezdrátový zvuk i provedení [test]

Beoplay H9 – luxusní bezdrátový zvuk i provedení [test]

Dánský Bang & Olufsen je jednou z nejznámějších skandinávských značek. Výrobky této společnosti jsou obvykle synonymem pro luxus, kvalitu a perfektní minimalistický design. Jak si vedou Bluetooth sluchátka s aktivním potlačením hluku?

Beoplay M3: nový domácí bezdrátový reproduktor s Chrome Cast

Beoplay M3: nový domácí bezdrátový reproduktor s Chrome Cast

Beoplay E8: nové bezdrátové špunty pro náročné

Beoplay E8: nové bezdrátové špunty pro náročné

B&O Eclipse: nový luxusní 4K OLED s výjimečným zvukem [IFA]

B&O Eclipse: nový luxusní 4K OLED s výjimečným zvukem [IFA]

OLED televizor, který nahradí i kvalitní audiosystém, představil Bang & Olufsen. Kromě exkluzivního designu nabídne zvuková část výkon 450W.

B&O BeoPlay P2 – minimalistické řešení na cesty [test BT reproduktoru]

B&O BeoPlay P2 – minimalistické řešení na cesty [test BT reproduktoru]

O tom, že Bang & Olufsen vyrábí designová zařízení není třeba déle diskutovat. Bluetooth reproduktor BeoPlay P2 vyniká nejen svými rozměry, ale také tím, že na něm najdete pouze jedno tlačítko pro zapnutí...

Beoplay E4: nová špuntová sluchátka s aktivním potlačením hluku

Beoplay E4: nová špuntová sluchátka s aktivním potlačením hluku