Jiri Borovy
6. prosince 2012 • 16:08

Další recenze z FilmCZ.Info -> http://www.zk4.cz/N...

Q
2. prosince 2012 • 15:09

Film je...aky je. Aj na naozajstnych filmovych serveroch su k nemu rozne, casto protichodne reakcie. No a co? Ved je to len film. Prostriedok na zarobenie penazi pre jeho tvorcov. Nic viac, berte to s trochu chladnou hlavou... Ludia sa tisicrocia zabijaju kvoli prifajcenym nabozenstvam, ideologiam....a teraz uz aj kvoli filmom? Prachsprostym produktom... to snad nie.... http://www.csfd.cz/film/299781-argo/...

Q
2. prosince 2012 • 15:23

Ale ak chcete nieco z ideologie... Tu je recenzia "7 dní hříchu" http://www.czechfreepress.cz/zona-kultura/7-dni-hrichu... ... No a doporucujem pozriet aj "Chlapec v pruhovaném pyžamu" http://www.youtube.com/watch... Tomu hovorim drama. Aj Argo je sice drama, ale jeho 10% historicka realnost je tymi 90% "umeleckeho balastu" dost degradovana. Ale komu sa paci, nech si to uzije.

RomanL
3. prosince 2012 • 7:53

To není kvůli filmům, to je pořád jen a pouze kvůli těm ideologiím, iniciační záminka je zcela nepodstatná.

Filmovýznalec
2. prosince 2012 • 4:44

No já jsem viděl jiný film, Ben je tak trochu jednoduší což mi docvaklo už dávno stejně jako tento trapný film o ničem. Kromě filmů od Kevina Smithse už by neměl lést před kameru nebo dokonce za kameru.

petr
2. prosince 2012 • 12:27

A ty už by si neměl lézt na filmová fóra

bw
2. prosince 2012 • 14:18

preco?...pretoze podobne ako ja nechape ako moze tento portal co sa chce hrat na seriozny ohodnotit ten brak 8/10?..stacil mi trailer aby mi bolo jasne aky dalsi neskutocny americko-egoisticko-rambovsky film to je..trapne vyuzivajuci dnesnu politicku situaciu na nahnanie divakov..

petr
2. prosince 2012 • 14:29

No ty si ještě horší, film si neviděl ale víš že je to brak

Libor
2. prosince 2012 • 15:03

I ten nejegoističtější rambovský americký film je 1000x lepší než tvoje přiblblé kecy. A 1000000x lepší než evropská posranost z muslimů. Lidi jako ty budou otroky muslimů (doufám, že se to nestane, že je vyženeme z Evropy). Zajímavé, že tyhle kecy jsou nejčastěji slyšet od slováků. V islámském světě neprobíhá žádný osvobozenecký boj, jen se derou k moci praví muslimové, žijící podle koránu. Každý film který někomu pomůže si uvědomit, že islám je zlo, je dobrý.Jinak k filmu: neviděl jsem, ale trailer je skvělý a těším se. Vypadá to, že se zas objevil dobrý film.

bw
2. prosince 2012 • 15:22

hele vy dvaja stupidi..nikde som nenapisal ze som film nevidel..ale ze uz z traileru som vedel ze je to grc..a nasledne zhliadnutie CELEHO filmu ma utvrdilo..tak moje moslimske kecy aha..CO VY DVAJA VIETE O IRANE? bol som pred pol rokom sam v irane tak my tu nedristajte..viem viac o blizkom vychode ako vy obaja dohromady..tento konzumny americky humus je urceny iba na vymyvanie mozgov..na manipulaciu verejnej mienky v nenavist voci Iranu...a znova tento odpad potvrdil stare zname "Sickboyovsko-Trainspottingovske" ze Oscar je iba "Sympathy vote" a nema ABSOLUTNE NIC spolocne s kvalitou ci nekvalitou filmu..

RomanL
3. prosince 2012 • 7:52

Pán je muslim? ;-)