9
Fotogalerie

Nová sportovní sluchátka Philips O’Neill

Společnosti Philips aO'Neill se spojily a představily unikátní řadu sportovních sluchátek. Poslední dobou právě stylová, barevnější a odolnější sluchátka získávají na oblibě, zvláště mezi aktivnější mládeží.Nové modely Philips O’Neill jsou čtyři.

sho4507_10_rtv_.jpg 

První jsou „pecky“ The Covert. Jsou vybavena dálkovým ovládáním a zabudovaným mikrofonem, jejich měkké vycpávky do uší účinně izolují zvuk a přenáší tak hudbu bez nejmenší známky nepohodlí. Odolný kabel se speciálním povrchem ztěžujícím zamotání a zesílenými konektory zaručuje jejich dlouhou životnost.

SHO9575BW_10-RTP-global-001_lowres.jpg SHO9575GW_10-RTP-global-001_lowres.jpg
 

The Specked – sluchátka do uší, která mají mít silný zvuk a vylepšenou zvukovou izolaci. Díky speciálnímu povrchu a zesíleným hliníkovým konektorům vydrží jejich kabel bez problémů zátěž aktivního životního stylu, zatímco 9mm měniče mají zaručit vyvážený zvukový zážitek a výrazné basy. Na výběr je ze tří velikostí a barev ušních vycpávek pro přizpůsobení pohodlí i stylu.

1-sung.jpg sung2.jpg
 

The Snug jsou pevná sluchátka, která složit na plocho lehce do batohu nebo do kapsy. Opět jde o designová sluchátka s pevným kabelem navrženým tak, aby vzdoroval zamotání. Citlivost je 107 dB s frekvenční odezvou 15 až 24 000 Hz, váha sluchátek je jen 148 gramů.

1-sho9560.jpg 1-sho9561_10_rft_.jpg
 

Posledním zástupcem je The Stretch. Jsou určena pro sportovce,a proto jsou vybavena výjimečně pružným obloukem z vysoce kvalitního polymeru pro zvýšení odolnosti a dobré přizpůsobení. Kabel potažený odolnou textilií ztěžující zamotání se podobně se má při zachycení rychle uvolnit (nedestruktivně) od sluchátkového oblouku. Pohodlí má zajistit velmi měkké polstrování sluchátek.

ANE9_B _CMYK.jpg Final_headphones_contrast_CMYK_GF.jpg
 

O testování nový sluchátek se mimo jiné postarali i Jeremy Jones (devítinásobný vysokohorský snowboardista, který je považován za průkopníka v profesionálním vysokohorském snowboardingu), či Ane Enderud (šampionka Freeride World Tour z let 2009 a 2010). O propagaci značky se má postarat speciální obří truck, bude křižovat Evropou. Zastaví se na nejdůležitějších sportovních událostech, hudebních festivalech nebo veletrzích a nabíde lidem možnost stát se dobrovolně “laboratorní myší“ pro testování nové řady sportovních sluchátek

Zdroj: philips.com/onthegoTOAheadphones.com

Určitě si přečtěte

Články odjinud