3D boje pokračují: Samsung drtí v prodejích LG, Sony i Panasonic

3D boje pokračují: Samsung drtí v prodejích LG, Sony i Panasonic

Společnost LG může klidně dále dělat průzkumy, ze kterých vychází vítězně v oblasti používání 3D pasivních brýlí. Sony ať si oponuje s prohlášeními, že jejich aktivní technologie je oproti pasivní prodávanější a kvalitativně lepší. Do 3D bojů totiž naplno vstupuje Samsung a zdá se, že vytahuje esa z rukávů.

sam.jpg Samsung_bryle_-_3D_Glasses-128267088588714.jpg
 

„Jistě, že spotřebitelé rozhodují svými peněženkami,“ řekl viceprezident Samsungu John Revie a prohlášení doplnil, když dále poznamenal, že televizory zákazníci vybírají také podle poskytnutého 3D zážitku. Vše pak doprovodil slovy: „Televizory Samsung poskytují silný 3D zážitek, ale není to jen o 3D. Vedeme také v oblasti designu a vyrábíme úžasné přístroje. Velice populární je taktéž naše Samsung Apps platforma. Zákazníci nedělají žádné kompromisy, když si vyberou televizor od Samsung.“

Sebevědomá slova si Samsung může dovolit, neboť podle statistik prodeje 3D televizorů ukrajuje 61% podíl na trhu. Tři z pěti 3D plazem a 3D LCD, které se prodají, nesou logo jihokorejského výrobce.

S kvalitními sety a novými levnější 3D brýlemi má Samsung šanci udržet silný podíl na trhu ještě celkem dlouhou dobu. Pokud ale budoucnost ukáže zájem o pasivní technologii, pravděpodobně spolu s tím přivede nového vůdce v oblasti 3D televizorů. Bude to LG?

Zdroj: www.avrev.com

Speciál: Televizory

Nový televizor vybírejte pečlivě. Kolik do něj chcete investovat, na jaké ceně začínají kvalitní modely? Jaká bude nejvhodnější úhlopříčka, rozlišení a jaký typ zobrazovacího panelu? Určitě si přečtěte návod Jak dobře koupit televizor.

Doporučujeme také redakční výběry televizorů:

Určitě si přečtěte

Články odjinud