Další zajímavá čísla společnosti DisplaySearch se týkají prodaných 3D televizorů. Celkově se za loňský rok prodalo 21,2 miliónů LCD televizorů, které umí 3D, což znamená 10 % ze všech LCD televizorů prodaných v roce 2011.
Velký podíl na tom má poslední čtvrtletí, kdy se prodalo o 26 % 3D televizorů více, než ve třetím čtvrtletí. Letos počítá DisplaySearch s nárůstem o 136 %, což odpovídá celkem 50 miliónů prodaných 3D LCD televizorům.
Dohadem ale za tento růst "nemůže" stoupající zájem o 3D technologii, ale pouze klesající ceny a rostoucí podíl 3D televizorů v produkci jednotlivých výrobců. Letos navíc u většiny výrobců přibudou modely s levnější pasivní 3D technologií.
Podle předpovědi na příští rok si sice svůj náskok aktivní 3D technologie sice udrží a koncem roku jí bude mít už 13,6 % prodaných televizorů, ale pasivní 3D televizory se svým podílem 12,1 % nezůstanou příliš pozadu.
Zdroj: DisplaySearch
Praktické rady, tipy, recenze a další informace o novinkách, které patří k vysokému rozlišení a kvalitnímu obrazu a zobrazení 3D.