Emokid
15. června 2011 • 1:16

Spoiler: Já vám klidně ty záhady rozpletu, odpověď je hned v první scéně ve vlaku kdy mu před výbuchem Christina řekne důležitou větu, a hlavně vidí záblesk z jejich poslední společné scény před Cloud Gate, tedy tou zrcadlovou koulí. To znamená že vytvoření paralelní reality jeho přenesení do ní je dané hned jeho prvním vysláním do SC, jenom tam Coltera musí události filmu dovést a na konci v původním těle a realitě zemřít, což je ale také dané už dopředu, proto nakonec mluví o osudu protože už na začátku viděl záblesk toho co se nakonec stane, toť vše. Jinak super film.:)

Peta
25. dubna 2011 • 10:25

Mne se na filmu nelibi ten konec. Colter prozival preci opakovane simulace v pocitaci, at kvantovym nebo nekvantovym. Porad to byla simulace, ze ktery mohl ovlivnit jen probihajici realitu (napr. hovory svymu tatovi bych pochopil, pokud by z te simulace proste zavolal ven do reality). Ale ten fyzikalni kotrmelec mi prisel na konci i na fantazii dost silenej. Colter na konci pokracuje v paralelnim svete, nebo ne? Asi ne, kdyz ta operatorka prijmula sms ze sveta puvodni reality. Konec bych si predstavoval tak, ze by operatorka mela Coltera nechat si uzit s Christine behem tech poslednich 8 minut primo ve vagonu, a po tech 8 minutach, protoze uz dal zadna mapa mysli neexistovala, se mel Colter normalne probudit do reality, vydesit se, ze ma jen pulku tela a z toho soku umrit v naruci operatorky;)

hrabje_olaf
25. dubna 2011 • 18:07

mno, všechny vaše myšlenky, a úvahy, jsou správné (zvláště ty o konci filmu :-D ), pane kolego. ALE, tím, že se pohyboval COLTER v dalším alternativním světě (realitě) nemohl ho (ji) tím pádem i vytvořit? třeba záchranou lidí z vlaku (konec se už prakticky v alter-světě odehrál) - v případě, že ne, byla by i hloupost telefonátu s otcem (jedno popírá i zároveň potvrzuje druhé). tenhle film asi způsobí ještě mnoho diskusí... a to je dobře - je dobrej ;-)

Ibalgin
24. dubna 2011 • 10:30

Tento žánr máme rádi, tak jsme si na film zašli.
Jsem jedinný, kterému vadí nedomyšlenost a nedotaženost myšlenky filmu? Odcházet z kina s hlavou zásadních otázek bez odpovědí...průhlednost filmu, kdy mi i manželka po třetině filmu řekla jak to dopadne a přesně se trefila...subjektivně nelíbilo.

Jx01
24. dubna 2011 • 14:55

Já když koukám na péčko, tak taky vím, jak to dopadne a přesto mi to nevadí... Aneb někdy je cesta důležitější, než cíl.