Marian
25. srpna 2014 • 10:07

Přirovnat Strážce ke Star Wars je myslím ta největší pocta, kterou si film i režisér James Gunn zaslouží, přestože má děj viditelné díry.
Pěkný počin tak na 7/10 viz. http://zabitcas.cz/recenze-strazci-galaxie/...

Tutor
11. srpna 2014 • 23:01

Mrknul jsem o víkendu na LUCY a tuhle blbost. Ano lucy je nedotažená perfektní myšlenka s krátkou stopáží a malym rozpočtem (podle toho to taky dopadlo). Ale bavil jsem se a neni to jen grafika jako tohle nebo pacific Rim Lucy nutí lidi trochu přemýšlet co chtěl básník říci. Strážci galaxie je ptákovina na entou :-). Hlavní hrdina by ve filmu vůbec být nemusel. Do teď mám pocit, že kdyby tam nebyl tak by to byl lepší film. Bavili mě všechny ostatní postavy kromě tohohle primáta. Totálně nevýraznej panák a spíš stínil ve výhledu. Pominu blbost jak to, že může lítat v kosmu bez skafandru a jen s maskou a neuvaří se mu krev ve vákuu. Že na konci vymění schránku s artefaktem za panďuláka, ale panďuláka měl na své lodi v podpalubí a loď byla v tu chvíli v trapu/šrotu. Nevim, kterej magor by si v boji schovával maňáska. Ale dle toho, že se vracel pro wolkmena v jiné části filmu prokázal maxmimální debilitu a první místo v bohnicích. SW jsou taky pohádka, ale ne taková blbost, Thor taky dobý Watchmeni super, Iron man the best a muž z ocele budu li abstrahovat od jeho spoďárů ze 70. let byl taky dobrej. Tohle je C! nevim jak téhle prezentaci grafického studia někdo dá 8. Na lucy pujdu podruhý do bujáku tohle skouknu na kompítači jen kvuli Grotovi a mluvícímu Mývalovi - "zbrojnímu důstojníkovi". V polovině filmu jsem se nachytal jak srovnávám tuhle žumpu se startrekem new a to je blbě. Jo je tam hodně barviček blikání kůl hlášek - ale nakonec slovy klasika: odcházíte z kina s hlavou čistou a prázdnou... je to jako zmrzlina z mekáče - zvratky z tučňáka s čoko polevou a spousta lentilek.

Q
1. srpna 2014 • 17:50

Za efekty 7,5/10 ale pribeh ako taky, velke sklamanie, za ten 5/10.