Mirek
15. února 2013 • 9:45

Také jsem na doporučení ELECTRO WORLD oznámil poruchu na Led TV Sharp poruchu a je to měsíc a nic se neděje, jen řekli že mají JEDNOHO OPRAVÁŘE. Je to v záruce s výhodou 2 + 1
a oprava doma. To jsou služby. Mirek

Jirka
16. března 2012 • 14:20

POZOR na servis NOVOTNÝ ELEKTRONIK.
Chci vás všechny varovat. Tento servis je opravdu špatný !!!! Poslal jsem jim perfektně zabalený televizor s fotografiemi vady (pruhy přes obraz) a vrátil se za 2 týdny s tím že se závada neprojevila a ještě byl špatně zabalený a odřený. Když jsem ho hned zapnul a vyzkoušel tak vada je tam dále. A vím o dalších lidech kteří mají stejnou zkušenost. !!!

Vojtěch Lukáš
7. října 2008 • 11:25

:-(
Zakoupil jsem matce, 83 let, televizor Sharp Aquos LC-32D44-BK a volal jsem na uvedenou horkou zákaznickou linku se dvěma požadavky: využití služby premimum service a požádat o uvedení televizoru do provozu. Dovolat se na tuto linku bylo možné až po 9. hodině, kdy jsem byl automaticky přesměrován na servis Novotný v Hájích v Praze 4. Bohužel bezproblémové zaregistrování služby nebylo možné - musel jsem požádat o manuál, jak se přes internet registrovat a službu zajistit. To ještě pochopím. Druhý požadavek - uvést televizor do provozu s tím, že bude potřeba možná seřídit antenu a upravit konektor, jsem dostal odpověď, že se jedná o placenou službu (to jsem samozřejmě akceptoval). Cokoliív s antenou ale servis neprovádí a navíc, POZOR: matka bydlí na Praze 2, kde je modrá parkovací zona.Tam však, jak jsem se dozvěděl, servis službu z důvodu parkování (ikdyž jsem sdělil, že za rohem je možnost placeného státní) neprovádí! Musím se tedy zeptat, jak to s tím bezplatným servisem v pohodlí domova vlastně bude?Modré zony jsou problém, ale....
Teď sháním jiný servis, který by tuto službu - uvedení televizoru do provozu- mohl matce nabídnout! Víte o někom? Vojta

Karel F.
7. ledna 2009 • 18:06

Dorý den,
zakoupi jsem také televizor Sharp , ale bohužel nikdo mi není schopen říct jak prodloužit záruku ze dvou na tři roky. Telefonní číslo Sharpu uvedené na jejich stránkách není funkční nebo se přesměrovává na servis Novotný, přesně jak píšete. Pokud máte manuál k registraci, můžete mi ho poslat? Předem děkuji za pochopení.

vojtěch Lukáš
8. ledna 2009 • 11:11

Zdravím! Já jsem nakonec šel cestou kontaktu prostřednictvím stránek Sharpu - to funguje, ozvala se mi slovensky hovořící dáma se sídlem ve Vídni a vyřídili jsme to tak, že mně zaslala kartu, která obsahovala potřebné údaje. Mohu doporučit!
Vojtěch Lukáš

SNIPER
22. září 2008 • 17:50

Klobouk dolu, smekám. To se jen tak nevidí. Já věděl proč jsem si pořídil Lcd od Sharpu ;-)

Aquos
23. září 2008 • 10:37

jj, Sharp EU do toho teď neuvěřitelně šlape. Což je ale zase na druhou stranu trochu škoda, protože se z něj stane masovka :( Takhle si jeho kvalit mohli užívat jen ti, co věděli :-D

SNIPER
23. září 2008 • 18:13

...svatá pravda čeče! :-/

Lukas Budinsky
24. září 2008 • 7:46

No kdyz jsis poridil LCD od sharpu, tak mas asi stejnou smulu jako ja :-/ Protoze tohle plati pro televize zakoupene od 1.rijna. Ja jsem si ho koupil v srpnu kvuli olympiade a presne tak dlouho mi vydrzel. Po zaverecnem ceremonialu se zacal sekat a restartovat. Nejblizsi zarucni servis pro sharp byl 200km - takze prepravni sluzba ... a jedem.

SNIPER
24. září 2008 • 18:27

Nevím co máš za model, ale můj 37XD1E kterej mám už rok, jede naprosto bez problému!
Když už by čistě náhodou se na něm něco podělalo, tak bych si zas tak velkou hlavu z toho nedělal.Záruku jsem si již dodatečně prodloužil na tři roky díky možnosti 'Sharp premium servis" a navíc si myslím, že po dohodě se servisem by mě domů telku opravit přijeli.V nejhorším bych jí dal do nejbližší větší prodejny elektro, kde ze zákona musí reklamovaný výrobek převzít a zaslat jej do značkového servisu a to i když není zakoupen přímo u nich!Navíc to má i jedno pozitivum, nahrajou ti novou aktualizaci a nyní i s českým prostředím ;-) ...zdarec :-)

Michal
24. září 2008 • 22:13

"V nejhorším bych jí dal do nejbližší větší prodejny elektro, kde ze zákona musí reklamovaný výrobek převzít a zaslat jej do značkového servisu a to i když není zakoupen přímo u nich!"tohle je teda ale blabol :)

PJ
25. září 2008 • 10:31

Jj, to je teda pěknej kec. To by mě zajímalo, v jakém zákoně to autor toho komentáře našel... NESMYSL!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
SNIPER
25. září 2008 • 16:15

Je to tak pánové! ...samozřejmě to ale má několik podmínek:1. Prodejce musí podobné zboží tohoto druhu sám nabízet.2. Zboží musí být zakoupené v české republice a musí být určené pro český trh.3. Náklady na dopravu si zákazník hradí sám. ...OK ;-)

Lukas Budinsky
29. září 2008 • 10:37

No tak to je pekne smichany.
Obratil jsem se na prodejce - i kdyz je to eshop a on sam mi objednal dopravu do servisu a sam ji uhradil. Takze z tohodle pohleddu naprosta spokojenost. Jen to baleni zpatky do krabice a pouzivani 20ti palcovyho LCD jako nahrady je pekny oprus.

Určitě si přečtěte

Články odjinud