Televisor mám od prvního dne, kdy ho dali do prodeje, tedy necelý rok. Vyhovuje mě nejenom z hlediska obrazu a zvuku, ale bohatě využívám především možnosti bezdrátového připojení na počítač a externí disky, možnosti pracovat s YouTube atd. Jediné, co mně ale hodně štve, je nesmyslný požadavek na předkládání nejenom záručního listu při reklamacích (to je logické a to beru) ale požadavek na sériové číslo a štítek, umístěný na zadní straně přístroje. Přístroj jsem reklamoval už dvakrát, jednou šlo o seřízení a tam jsem se domluvil telefonicky s tím, že stačilo sériové číslo, podruhé přestal fungovat jeden z ovladačů. Myslel jsem, že ho dám do kapsy, přinesu do prodejny DATART, kde jsem TV koupil a bude. Nebylo - bez štítku ani ránu. Takže teď očekávám, až na náklady firmy přijedou dva maníci, televisor ze stěny sundají a buď si štítek přečtou a vše zase pověsí nebo odvezou celý TV. Žádná jiná firma takhle neblbne a může to být důvod, proč si už nikdy nic od Samsungu nekoupím.