AVmania.e15.cz

Samsung je znovu nejprodávanější značkou televizorů

Společnost Strategy Analytics uveřejnila podíly prodejů televizorů za poslední čtvrtletí roku 2013. Z nich vyplývá, že Samsung stále s velkým náskokem vede v prodejích – 26 % podíl mezi Smart TV znamená, že každý čtvrtý prodaný chytrý televizor je ten od Samsungu. O 2,5 % (na 14,4 %) si polepšila i další jihokorejská společnost, LG. Sony pak následuje s těsným odstupem (14,3 %), čtvrtý Panasonic má pak podíl 7 %. Pokud jde o globální dodávky plochých TV, tak zde najdete i čínské firmy TLC a HiSence.

SmartTV_Share_4Q13_StretegyAnalytics.jpg 

Smart funkce jsou v poslední době stále častější a pouze základní modelové řady nemají chytré funkce. Sami výrobci sice přiznávají, že funkce nejsou využívány, ale zákazních při výběru nového přístroje zkrátka kupuje Smart TV, neboť to je synonym pro moderní televizor a brání tak rychlému morálnímu zastarávání „obyčejných“ televizorů.

Zdroj: cdrinfo.com

Další článek



celkem 28 komentářů

Poslední komentáře

Re: Čomu nerozumieš? Hovorím, že panel nie j… Dunar 3. 3. 2014, 06:53
Re: Čomu nerozumieš? Hovorím, že panel nie j… Dunar 3. 3. 2014, 06:43
Čomu nerozumieš? Hovorím, že panel nie je zď… Mark 1. 3. 2014, 12:05
Re: Omyl. 10G panely pre Pioneer Kuro vyrába… Dunar 1. 3. 2014, 07:24
Omyl. 10G panely pre Pioneer Kuro vyrábal Pa… Mark 1. 3. 2014, 03:15