Polovina prodaných 3D televizorů nese značku Samsung

Polovina prodaných 3D televizorů nese značku Samsung

Poslední výsledky prodejů ukazují, že náskok v prodeji 3D televizorů, který Samsung získal minulé jaro tím, že jako první uvedl větší množství modelů 3D TV, hned tak neztrácí. Údaje prodejů 3D TV za první tři měsíce hovoří za své. V Severní Americe jihokorejský Samsung obsadil s 48,3 % první pozici, s 27,4 % následuje Sony, Panasonic má 13,9 % a LG jen 6,6 %.

samsungD800042in.jpg 

V Evropě je náskok Samsungu ještě výraznější. Zde vede s 49,9 %, druhé Sony má 23,4 %, Panasonic 10,2 % a LG 7,7 %. Pokud vás zajímá, jak si vede aktivní 3D technologie proti pasivní 3D technologii, tak aktivní spínané brýle vyžaduje 88,5 % 3D TV v USA a 83,5 % TV v Evropě. Pasivní 3D televizory ale nastupují, širší modelovou řadu také představily ostatní firmy také vpodstatě až letos, takže teprve závěrem roku se uvidí, zda si Samsung své výrazné postavení 1. na trhu udrží. Výzkum provedly agentury NPD a GfK.

Zdroj: whathifi

Speciál o 3D

Praktické rady, tipy, recenze a další informace o novinkách, které patří k vysokému rozlišení a kvalitnímu obrazu a zobrazení 3D.

Určitě si přečtěte

Články odjinud