sareth
30. června 2012 • 19:01

Tiež si myslím, že už TV dosiali svoj vrchol v predajnosti. Veď už má asi každý doma fullhd lcd/plazmu 100 a viac cm. Aby prišla ďalšia vlna záujmu musia prísť s niečim novým. Možno OLED + 4K rozlíšenie ňou budú. Predtým však musí byť dostupný aj nejaký 4K obsah aby to malo význam.

MM
30. června 2012 • 7:45

Japonci po dost velkej prirodnej katastrofe nebudu len tak, koli voli a zisku vyrobcov tv kupovat zbytocnosti. Nehovoriac o tom, ze japonsky trh je oproti nasmu viac nasyteny, ak uz nie presyteny. To je len zbozne prianie vyrobcov, ze ludia im skocia na kazdu chujovinu a bezhlavo zacnu kupovat. Mozno sa caka na amoled. Kto normalny kupuje novsi tv len koli par vylepseniam, ked ten terajsi perfektne funguje? A ano, kupuje sa hlavne na jesen, ked su zlavy....to da rozum. Par usetrenych tisic sa vzdy hodi.

Jarda.abc
30. června 2012 • 10:20

Celkově za celý svět se TV prodávají lépe než loni a cena panelů roste.Japonsko je asi hodně mimo. Panasonic, Sony, ... outsourcovaly výrobu TV a jejich pracovníci nemají peníze na nákup výpočetní techniky. Navíc má Japonsko šílený dluh dosahující 300% HDP. Tedy nejde pouze o zemětřesení.

Petr
4. července 2012 • 15:34

Panasonic outsorcoval vyrobu TV? A na to jsi prisel kde? :-D

Jarda.abc
30. června 2012 • 10:25

Jde taky kam s tím starým televizorem, když už nemá téměř žádnou cenu.

Jarda.abc
29. června 2012 • 20:28

To neznají mě. Když se zapaluje oheň, tak u toho musím být. Ještě teď vzpomínám nejen na svitek v Číně.Letošní prodej TV bude ohrožen lesklými obrazovkami, DVB-T2 pouze v nejvyšších řadách.
Proti prodeji hodně půjde i smart TV. Lidé jsou z smart zmateni a příští rok to bude jiného.A k LOH, kdo by si kupoval TV na léto. Já plánuji TV v září, kdy přichází značné zlevnění.

Jarda.abc
29. června 2012 • 20:32

Ješte by mně zajímalo jak se prodávají TV u nás, v EU.

Radim
1. července 2012 • 17:29

Aktuální Stereo a Video 7/2012: "V prvním čtvrtletí letošního roku se prodeji LCD televizorů už tolik nedařilo. V porovnání se stejným obdobím loňského roku objemově stagnoval při klesajících tržbách." A Stereo a Video 6/2012: "V letošním prvním čtvrtletí se snížil obrat v České republice o 22 % proti stejnému období roku předcházejícího (mysí se tím spotřebka komplet)". Zkrátka stále víc lidí nemá na rozhazování....

Určitě si přečtěte

Články odjinud