aha nikam vas nepusti ani FAQetr Nováknapsal
Dec 30 (před 15 dny)Dobrý den, Není to vada našeho výrobku ani vada TP-Linku nejspíše.Je to zvláštní vzájemná nekompatibilita. S pozdravem / Best Regards
Petr Novák / RMA Technician
Abacus electric, s.r.o. / Planá 2, České Budějovice 370 01, Czech Republic
T +420 387 001 496
E-mail: petr.novak@abacus.cz
www.abacus.cz
------------------------------------------
Kód tiketu: OEJ-GWVJL-041
Byli jste spokojeni s odpovědí? Hodnoťte konverzaci zde:
http://helpdesk.evolveo.eu/index.php... %7B%22cid%22:%2281reFx5W5sygprfA%22%7D
Visitor75614napsal
Dec 30 (před 15 dny)Tak je to opravdu tak. S jinýmy routery funguje normálně. Ale co s tím? Nikde nebylo u produktu napsáno že s routery tp-link nemá fungovat. Kdybych to vědel vůbec bych nekupoval tohle evolveo. Jak mám tedy pokračovat dál když mi reklamaci neuznáte? Vzhledem k tomu že tp-linky normálně fungují se všemy výrobky ať už 4K televize LG, cloudový disk, mobily, notebooky nevidím jako nutnost kupovat nový AC router za x tisíc.
Petr Nováknapsal
Dec 5 (před 39 dny)Dobrý den, Zkuste a uvidíte.S pozdravem / Best Regards
Petr Novák / RMA Technician
Abacus electric, s.r.o. / Planá 2, České Budějovice 370 01, Czech Republic
T +420 387 001 496
E-mail: petr.novak@abacus.cz
www.abacus.cz
------------------------------------------
Kód tiketu: OEJ-GWVJL-041
Byli jste spokojeni s odpovědí? Hodnoťte konverzaci zde:
http://helpdesk.evolveo.eu/index.php... %7B%22cid%22:%2281reFx5W5sygprfA%22%7D
Visitor75614napsal
Dec 5 (před 39 dny)Děkuji za ochotu to nějak řešit, ano zkoušel jsem ješte jiný tp-link a pak nějaký d-link. Ještě můžu zkusit nahrát do routeru tp-linku nějaký alternativní wrt OS, ale težko říct zda to vyřeší. Děkuji za informace až vyzvednu box zkusím ještě jiný router popřípadě nahrát do tp-linku openWRT a napíšu jak jsem dopadlDěkuji za odpověď
Petr Nováknapsal
Dec 5 (před 39 dny)Dobrý den, Koukal jsem na servisní zprávu ve VSP.Kde se závada neprojevila.
Přehrávání Youtube videa 60 minut v pořádku.Je zde totiž další možný problém. Poslední dobou jsem vysledoval, že problém dělají routery TP-Link.
Zákazníkovi také nešel Youtube a stále mu to hlásilo problém.Na jiném routeru nikoliv.Dle mého to bude i problém u vás.TP-Link router to z nějakého neznámého důvodu nepropustí do internetu.
Vy jste ale psal, že jste zkusil 3 různé routery?S pozdravem / Best Regards
Petr Novák / RMA Technician
Abacus electric, s.r.o. / Planá 2, České Budějovice 370 01, Czech Republic
T +420 387 001 496
E-mail: petr.novak@abacus.cz
www.abacus.cz
------------------------------------------
Kód tiketu: OEJ-GWVJL-041
Byli jste spokojeni s odpovědí? Hodnoťte konverzaci zde:
http://helpdesk.evolveo.eu/index.php... %7B%22cid%22:%2281reFx5W5sygprfA%22%7D
Visitor75614napsal
Dec 5 (před 39 dny)Tak nevím zda mohu pokračovat v diskuzi zde, každopádně jsem dal na vaší radu a dal box na reklamaci. Přišla mi sms s vyjádřením ,,Vazeny zakazniku, vase reklamace SZ16129841 byla vyrizena zpusobem: Zavada se neprojevila , prosim navstivte prodejnu DATART."
To že se vám závada neprojevila považuji nejspíše za omyl, když wifi funguje 5 minut a pak se prostě nejde vůbec někam dostat a všechny aplikace, ať je to přes chrome, kodi, nebo youtube, píšou, že se nelze připojit k síťi zkontrolujte připojení.
Až po připojení UTP kabelu z routeru přímo do boxu internet jde normálně. Dal jsem na reklamačním oddělení v datartu i vytištěnou tuto konverzaci pro lepší komunikaci. Tak nevím proč to dopadlo takto. Takže můj dotaz zní. Mám právo na výměnu věci za novou, nebo mi prostě zůstane doma krabička za 2500 kč polofunkčkní protože mi reklamaci neuznáte.
Ondřej Pešeknapsal
Oct 11 (před 3 měsíci)
Ukaž citovaný text
Petr Nováknapsal
Oct 11 (před 3 měsíci)Dobrý den, Update není.S tímto problémem nikdo zatím nepsal, vidím to na vadu vašeho kusu.
Doporučuji reklamovat.S pozdravem / Best Regards
Petr Novák / RMA Technician
Abacus electric, s.r.o. / Planá 2, České Budějovice 370 01, Czech Republic
T +420 387 001 496
E-mail: petr.novak@abacus.cz
www.abacus.cz
------------------------------------------
Kód tiketu: OEJ-GWVJL-041
Byli jste spokojeni s odpovědí? Hodnoťte konverzaci zde:
http://helpdesk.evolveo.eu/index.php... %7B%22cid%22:%2281reFx5W5sygprfA%22%7D
Visitor73620napsal
Oct 11 (před 3 měsíci)Tak jsem zkusil 3 jiné wifi síťě (routery) a dělá to stále to samé s tím odpojováním. Nejhorší je, že mi to začalo dělat ten samý problém i na kabelu LAN. funguje to trochu déle, ale po chvilce se opět objevuje v každé aplikaci, že mám zkontrolovat připojení, nebo se neustále dokola načítá stream, nebo komunikace do internetu, ale ikonka ať už LAN nebo wifi síťě nahoře svítí. Přijde mi to jako by prostě usla síť na EVOLVEU po nějaké době neaktivity. Je opravdu nutné to dávat na reklamaci nebo je to nějaká SW zavada? Je mi totiž divné, že se to děje i po několika resetech. Už mě nebaví neustále vyplňovat google účty a vše nastavovat.Takže moje otázka zní: když si koupím někde jinde jiný kus a tenhle vrátím se nebude projevovat závada stejného typu. Protože pokud by to byla pouze záležitost SW jsem schopný počkat na update. Pokud teda plánujete u tohoto produktu aktualizaci SW vydat.Děkuji s pozdravem
Ondřej Pešek
Petr Nováknapsal
Oct 10 (před 3 měsíci)Dobrý den, Remix je možno nainstalovat pouze u nás.Jedno přehrátí děláme zdarma.Pokud by jste chtěl zpět na Android,už by to bylo placené.
Ve vašem případě může jít i o poruchu,pokud se neustále odpojuje od WIFI.Ještě pokud máte možnost bych to vyzkoušel u někoho jiného na WIFI.S pozdravem / Best Regards
Petr Novák / RMA Technician
Abacus electric, s.r.o. / Planá 2, České Budějovice 370 01, Czech Republic
T +420 387 001 496
E-mail: petr.novak@abacus.cz
www.abacus.cz
------------------------------------------
Kód tiketu: OEJ-GWVJL-041
Byli jste spokojeni s odpovědí? Hodnoťte konverzaci zde:
http://helpdesk.evolveo.eu/index.php... %7B%22cid%22:%2281reFx5W5sygprfA%22%7D
Ondřej Pešeknapsal
Oct 10 (před 3 měsíci)subject: EVOLVEO Android Box Q5 4K Quad Core Smart TV box
name: Ondřej Pešek
email: okolos2@gmail.com
Dobrý den zakoupil jsem tento produkt se systémem android 5.1 je nějaká šance nainstalovat na tento produkt Remix OS jako na EVOLVEO Android Box Q5 4K RX Quad Core Smart TV box? Nebo bude vždy jen s androidem 5.1.
Vaše servery píšou, že mám již aktuální verzi SW.A další dotaz se tyká wifi karty. Jsem přpojen k síťi bezdrátem (bez zdí asi na 4 metry kabel je řešení ale nemám ho kudy táhnout a pokud funguje v zařízení určitě se mi vyplatí) na které funguje televize, mobily i počítače, ale evolveo se jakoby odpojuje od síťe i když svítí vpravo nahoře připojeno. Takže se to projevuje tak že zapnu chrome, kodi, nebo jakýkoliv program s připojením na internet funguje to asi minutu a pak při dalším načítání stránky nebo programu napíše že síť je nedostupná přitom ip adresy, dns vše je správně. Takže vypnu wifi pak zapnu a internet funguje zase minutu a pak se zase odpojí. Odpojil jsem i veškerá zařízení od routeru a nechal tam jen kabel od WAN a pripojil k wifi. Melo to úplně stejný efekt. Internet mam od PODA.net cable fix 100/30 MB takze internetem to určitě není. Restarty jsem zkoušel a obnovit tovarni nastavení několikrát. Vlastnim router tp-link AC 1750 archer C7 na kterém funguje vse kromě Evolvea jakmile jsem ho připojil kabelem vše funguje. Je nějake řešení? Podle mě by stačilo vydat aktualizovaný SW případně rovnou na Remix OS a třeba by se problém vyřešil.Prosím o nějaké řešení. Vaše produkty jsem si celkem oblíbil a jinak jsem s tímto velice spokojen. Nerad bych ho vracel zpět do krámu.Předem děkuji Ondřej Pešek