brk77
8. srpna 2015 • 15:22

Když Apple představí nový iPhone a za víkend prodá 10 milionů kusů po cca 20 tisíc, tak to bych souhlasil, že boduje, ale když rozdává službu na tři měsíce zdarma a využije toho po měsíci 11 milionů lidí, tak to mi na možnosti Apple nepřipadá jako nějaké výrazné bodování. Spíše naopak.

Palo 39
14. srpna 2015 • 15:21

Musíš brať do úvahy, že v tomto Apple ťahá za kratší koniec, keďže s takouto službou prišiel ako posledný a musí sa s konkurenciou pobiť o zákazníka..čo chvíľu bude trvať, ale na druhú stranu, pomôcť mu v tom má práve tá trial verzia..a dôležité údaje o úspešnosti služby budeme najprv vedieť po 1. októbri 2015..prípadne po roku..

Určitě si přečtěte

Články odjinud