Když Apple představí nový iPhone a za víkend prodá 10 milionů kusů po cca 20 tisíc, tak to bych souhlasil, že boduje, ale když rozdává službu na tři měsíce zdarma a využije toho po měsíci 11 milionů lidí, tak to mi na možnosti Apple nepřipadá jako nějaké výrazné bodování. Spíše naopak.
Musíš brať do úvahy, že v tomto Apple ťahá za kratší koniec, keďže s takouto službou prišiel ako posledný a musí sa s konkurenciou pobiť o zákazníka..čo chvíľu bude trvať, ale na druhú stranu, pomôcť mu v tom má práve tá trial verzia..a dôležité údaje o úspešnosti služby budeme najprv vedieť po 1. októbri 2015..prípadne po roku..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.