Série vydělala přes čtyři miliardy dolarů a stala se globálním fenoménem, který v počtu dílu překonal příběhy agenta Ethana Hunta z akčně špionážní série Mission: Impossible.

Série vydělala přes čtyři miliardy dolarů a stala se globálním fenoménem, který v počtu dílu překonal příběhy agenta Ethana Hunta z akčně špionážní série Mission: Impossible.

Z pouličních závodníků a profesionálních lupičů, stojících na odvrácené straně zákona, se postupem času stali ti, kteří se strážci zákona spolupracují.

Z pouličních závodníků a profesionálních lupičů, stojících na odvrácené straně zákona, se postupem času stali ti, kteří se strážci zákona spolupracují.

Z adrenalinové tuningové zábavy béčkového ražení se vyklubala jedna z nejúspěšnějších filmových franšíz současnosti, která je s každým dílem zas o něco rychlejší a zběsilejší.

Z adrenalinové tuningové zábavy béčkového ražení se vyklubala jedna z nejúspěšnějších filmových franšíz současnosti, která je s každým dílem zas o něco rychlejší a zběsilejší.

Z frajerských drsňáků, co si před spoře oděnýma holkama na předměstských závodech poměřují v nadupaných kárách ego, obvod bicepsu, šířku krku či něco intimnější, se stali muži, kteří hlubokomyslně mluví o rodině a kooperují s tajnými službami.

Z frajerských drsňáků, co si před spoře oděnýma holkama na předměstských závodech poměřují v nadupaných kárách ego, obvod bicepsu, šířku krku či něco intimnější, se stali muži, kteří hlubokomyslně mluví o rodině a kooperují s tajnými službami.

Osmička pokračuje v nastoupeném odvázaném trendu a vy můžete spolu se mnou hádat, kam se vydá devítka. Do vesmíru, někam směrem k superhrdinským nebo sci-fi podívaným?

Osmička pokračuje v nastoupeném odvázaném trendu a vy můžete spolu se mnou hádat, kam se vydá devítka. Do vesmíru, někam směrem k superhrdinským nebo sci-fi podívaným?

Úvod filmu přitom vypadá jako návrat k poetice prvních dílů. Dom (Vin Disel) s Letty (Michelle Rodriguez) si užívají romantické líbánky v kubánské Havaně, které okoření závod v jejích ulicích. Dom přijme výzvu a nejrychlejší káru na ostrově porazit v té nejhorší možné rachotině. Pochopitelně patřičně vylepšené.

Úvod filmu přitom vypadá jako návrat k poetice prvních dílů. Dom (Vin Disel) s Letty (Michelle Rodriguez) si užívají romantické líbánky v kubánské Havaně, které okoření závod v jejích ulicích. Dom přijme výzvu a nejrychlejší káru na ostrově porazit v té nejhorší možné rachotině. Pochopitelně patřičně vylepšené.

Po efektním prologu do hry záhy vstupuje kyberteroristka a hackerka Cipher (Charlize Theron), která Doma přetáhne na temnou stranu síly. Bez vysvětlení zrazuje „rodinu“, tedy své rasově diverzifikované přátelé a spolupracovníky (vesměs černoši a Hispánci) a vše, co mu bylo drahé. Proč to udělal, ptají se jeho nejbližší. Skrýval před nimi celou dobu něco? Vydíral ho někdo?

Po efektním prologu do hry záhy vstupuje kyberteroristka a hackerka Cipher (Charlize Theron), která Doma přetáhne na temnou stranu síly. Bez vysvětlení zrazuje „rodinu“, tedy své rasově diverzifikované přátelé a spolupracovníky (vesměs černoši a Hispánci) a vše, co mu bylo drahé. Proč to udělal, ptají se jeho nejbližší. Skrýval před nimi celou dobu něco? Vydíral ho někdo?

Letty, která ho stále miluje, věří, že ke svému jednání měl nějaký důvod. Ten je dlouhou dobu nejasný, na rozdíl od plánů Cipher, která se chce zmocnit jaderných zbraní a ohrozit světovou bezpečnost.

Letty, která ho stále miluje, věří, že ke svému jednání měl nějaký důvod. Ten je dlouhou dobu nejasný, na rozdíl od plánů Cipher, která se chce zmocnit jaderných zbraní a ohrozit světovou bezpečnost.

Protistrana na něj logicky musí zareagovat. Speciální agent pan Nikdo (Kurt Russell) se svým zelenáčským asistentem (Scott Eastwood) dá dohromady tým, složený z Domových parťáků. Do jeho čela se postaví Luke Hobbs (Dwayne Johnson).

Protistrana na něj logicky musí zareagovat. Speciální agent pan Nikdo (Kurt Russell) se svým zelenáčským asistentem (Scott Eastwood) dá dohromady tým, složený z Domových parťáků. Do jeho čela se postaví Luke Hobbs (Dwayne Johnson).

K ruce má trochu nečekanou posilu. Střetne se s ní už ve vězení, kam ho dostala Domova zrada. Není jim nikdo jiný než Deckard Shaw (Jason Statham), záporák ze sedmičky, který minule partě ve mstě za svého bratra tak tvrdě zatápěl.

K ruce má trochu nečekanou posilu. Střetne se s ní už ve vězení, kam ho dostala Domova zrada. Není jim nikdo jiný než Deckard Shaw (Jason Statham), záporák ze sedmičky, který minule partě ve mstě za svého bratra tak tvrdě zatápěl.

Dva minulí protivníci tak musí proti své vůli spolupracovat, z čehož režisér vytěžuje nejvíc humorných momentů. Jason Statham v nich dokazuje, že je skvělý komediální talent, který si film po drobném poodstoupení Doma do pozadí krade trochu pro sebe.

Dva minulí protivníci tak musí proti své vůli spolupracovat, z čehož režisér vytěžuje nejvíc humorných momentů. Jason Statham v nich dokazuje, že je skvělý komediální talent, který si film po drobném poodstoupení Doma do pozadí krade trochu pro sebe.

Skloubit akci a komedii se v devadesátých letech (Poslední akční hrdina, Pravdivé lži) pokoušel už Arnold Schwarzenegger, ale Stathamovi to jde mnohem líp.

Skloubit akci a komedii se v devadesátých letech (Poslední akční hrdina, Pravdivé lži) pokoušel už Arnold Schwarzenegger, ale Stathamovi to jde mnohem líp.

Že byl Deckard v předchozích dvou dílech generický padouch, na to se ve světě RaZ moc nehraje. Podobně jako ve světě nekonečných soap oper, tak i zde je scenárista Chris Morgan k oživení série (jde s ní od třetího dílu) používá zvraty, při nichž záporné postavy dostávají prostor k rehabilitaci a ty kladné naopak nebezpečně selhávají.

Že byl Deckard v předchozích dvou dílech generický padouch, na to se ve světě RaZ moc nehraje. Podobně jako ve světě nekonečných soap oper, tak i zde je scenárista Chris Morgan k oživení série (jde s ní od třetího dílu) používá zvraty, při nichž záporné postavy dostávají prostor k rehabilitaci a ty kladné naopak nebezpečně selhávají.

Známe to dobře z Limonádového Joea, padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina, takže příště můžeme čekat třeba odhalení nečekaných příbuzenských vazeb. Tuto hru s hledáním možných kombinací, jak postavy a jejich vzájemné vazby přeskupovat, si tvůrci mohou dovolit díky sympatičnosti ústředních protagonistů a vysoké míře nadsázky, jež je v sérii zabudována.

Známe to dobře z Limonádového Joea, padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina, takže příště můžeme čekat třeba odhalení nečekaných příbuzenských vazeb. Tuto hru s hledáním možných kombinací, jak postavy a jejich vzájemné vazby přeskupovat, si tvůrci mohou dovolit díky sympatičnosti ústředních protagonistů a vysoké míře nadsázky, jež je v sérii zabudována.

Na stranu dobra nejdřív přešli Domovi parťáci, kteří se spojili s Hobbsem, který je původně chtěl dostat za mříže. Tam se v osmičce ocitne on sám a vede to nejen ke skvělým pěstním bitkám, ale k zlanaření dalšího, tentokrát opravdového padoucha. Jakoby v sérii platilo pravidlo, že kdo není mrtvý, ten dostává možnost nápravy. Rozvolňuje to hranice mezi dobrem a zlem, ale po těch se tato série moc neptá.

Na stranu dobra nejdřív přešli Domovi parťáci, kteří se spojili s Hobbsem, který je původně chtěl dostat za mříže. Tam se v osmičce ocitne on sám a vede to nejen ke skvělým pěstním bitkám, ale k zlanaření dalšího, tentokrát opravdového padoucha. Jakoby v sérii platilo pravidlo, že kdo není mrtvý, ten dostává možnost nápravy. Rozvolňuje to hranice mezi dobrem a zlem, ale po těch se tato série moc neptá.

Hlavní záporačka je z rodu těch bondovských a je propojena s těmi z předchozích dvou dílů. Tak jako se v bondovkách s Danielem Craigem ukázalo, že strůjcem všech jeho bolestných ran je Franz Oberhauser, tak i zde na sebe Cipher bere úlohu Domova Blofelda. Twist s pákou, kterou na něj má, aby se postavil rodině a stal se její loutkou, je poměrně dobře vymyšlený a dozvíme se o něm někdy v půli vyprávění.

Hlavní záporačka je z rodu těch bondovských a je propojena s těmi z předchozích dvou dílů. Tak jako se v bondovkách s Danielem Craigem ukázalo, že strůjcem všech jeho bolestných ran je Franz Oberhauser, tak i zde na sebe Cipher bere úlohu Domova Blofelda. Twist s pákou, kterou na něj má, aby se postavil rodině a stal se její loutkou, je poměrně dobře vymyšlený a dozvíme se o něm někdy v půli vyprávění.

Bondovské je i ohrožení celosvětového významu, kde svou zápornou roli sehrávají Rusové (kdo jiný, že?) a jaderný kufřík s odpalovacími kódy. A bondovská je i finální půlhodinová akce na obří ledové ploše Barentsova moře, kde dojde k souboji vozového parku s jadernou ponorkou a posléze záchraně dítěte v prostorách letadla. To aby i divačky cítily, že nejen testosteronový adrenalin pohání konání mužských hrdinů.

Bondovské je i ohrožení celosvětového významu, kde svou zápornou roli sehrávají Rusové (kdo jiný, že?) a jaderný kufřík s odpalovacími kódy. A bondovská je i finální půlhodinová akce na obří ledové ploše Barentsova moře, kde dojde k souboji vozového parku s jadernou ponorkou a posléze záchraně dítěte v prostorách letadla. To aby i divačky cítily, že nejen testosteronový adrenalin pohání konání mužských hrdinů.

Finále na ledě s vojenskými obrněnými vozidly, sněžnými skútry a ponorkou se hodně spoléhá na digitální triky, stejně jako monstrózní scéna s hacknutými, dálkově ovládanými samořízenými vozy, které v New Yorku vytvoří jakousi auto-apokalypsu. Z charakteru těchto akčních scén, které se odehrávají ve vzduchu, v ulicích Havany i New Yorku i na zmrzlé vodní hladině v islandských lokacích je patrné, do jakých šíleností se tvůrčí tým tentokrát pouští.

Finále na ledě s vojenskými obrněnými vozidly, sněžnými skútry a ponorkou se hodně spoléhá na digitální triky, stejně jako monstrózní scéna s hacknutými, dálkově ovládanými samořízenými vozy, které v New Yorku vytvoří jakousi auto-apokalypsu. Z charakteru těchto akčních scén, které se odehrávají ve vzduchu, v ulicích Havany i New Yorku i na zmrzlé vodní hladině v islandských lokacích je patrné, do jakých šíleností se tvůrčí tým tentokrát pouští.

Režisér osmičky F. Gary Gray je kočíruje zkušenou rukou, ostatně jednu heist movie Loupež po italsku (2003) už má za sebou. Jeho předchůdce Justin Lin sázel víc na choreografii akčních scén, Gray posouvá jejich epické měřítko.

Režisér osmičky F. Gary Gray je kočíruje zkušenou rukou, ostatně jednu heist movie Loupež po italsku (2003) už má za sebou. Jeho předchůdce Justin Lin sázel víc na choreografii akčních scén, Gray posouvá jejich epické měřítko.

S režisérem sedmičky Jamesem Wanem má společné mísení hned několika žánrů v jednom filmu. Špionážní thriller o kyberterorismu, parťácká buddy movie, telenovelové zvraty a důraz na rodinu, akce, heist movie. Ona kombinace Dannyho parťáků s Mission: Impossible a bondovskými vyprávěcími schématy z před craigovského, nepsychologizujícího období těchto agentských příběhů funguje.

S režisérem sedmičky Jamesem Wanem má společné mísení hned několika žánrů v jednom filmu. Špionážní thriller o kyberterorismu, parťácká buddy movie, telenovelové zvraty a důraz na rodinu, akce, heist movie. Ona kombinace Dannyho parťáků s Mission: Impossible a bondovskými vyprávěcími schématy z před craigovského, nepsychologizujícího období těchto agentských příběhů funguje.

Právě svým vymknutím z kloubů, kdy od šestky akce nabírá na čím dál větší absurditě z hlediska fyzikálních zákonů. Sám jsem zvědav, zda se jí někdo pokusí zkrotit nebo se bude v tomto přepáleném trendu pokračovat. A hlavně kam.

Právě svým vymknutím z kloubů, kdy od šestky akce nabírá na čím dál větší absurditě z hlediska fyzikálních zákonů. Sám jsem zvědav, zda se jí někdo pokusí zkrotit nebo se bude v tomto přepáleném trendu pokračovat. A hlavně kam.

Čtvrtmiliardový rozpočet osmičky naznačuje, že prostor k vyřádění se dostávají tvůrci více než blahobytný. Takže dokud jim nedojdou nápady a ochota překonávat sebe sama a série neztratí nadhled nad vším tím dováděním, je pořád proč se na další díly těšit. Tahle slastná blbost se zatím neomrzela.

Čtvrtmiliardový rozpočet osmičky naznačuje, že prostor k vyřádění se dostávají tvůrci více než blahobytný. Takže dokud jim nedojdou nápady a ochota překonávat sebe sama a série neztratí nadhled nad vším tím dováděním, je pořád proč se na další díly těšit. Tahle slastná blbost se zatím neomrzela.

Z pouličních závodníků a profesionálních lupičů, stojících na odvrácené straně zákona, se postupem času stali ti, kteří se strážci zákona spolupracují.
Z adrenalinové tuningové zábavy béčkového ražení se vyklubala jedna z nejúspěšnějších filmových franšíz současnosti, která je s každým dílem zas o něco rychlejší a zběsilejší.
Z frajerských drsňáků, co si před spoře oděnýma holkama na předměstských závodech poměřují v nadupaných kárách ego, obvod bicepsu, šířku krku či něco intimnější, se stali muži, kteří hlubokomyslně mluví o rodině a kooperují s tajnými službami.
Osmička pokračuje v nastoupeném odvázaném trendu a vy můžete spolu se mnou hádat, kam se vydá devítka. Do vesmíru, někam směrem k superhrdinským nebo sci-fi podívaným?
35
Fotogalerie

Rychle a zběsile 8: recenze filmu

Bondovská záporačka i vyprávěcí schéma, soap operové zvraty, zrada „rodiny“ a překonávání sebe sama v míře přepálené akce. Moderní silniční Bondové zachraňují svět.

O tom, kam se za šestnáct let vyvinula série Rychle a zběsile (dále RaZ) nejdříve řečí čísel. Jednička z roku 2001 vydělala 207 milionů dolarů, čtyřka Rychlí a zběsilí 363. Pětkou se začíná psát její nová historie, kdy se z původně závodnické série stává série blockbusterová. A ty čísla tržeb tomu odpovídají. Pětka 626 milionů, šestka 788 miliónů a sedmička už dokonce 1,5 miliardy, čímž se zařadila na šesté místo nejvýdělečnějších filmů všech dob.

Překonávání sebe sama

Série celkově vydělala přes čtyři miliardy dolarů a stala se globálním fenoménem, který v počtu dílu překonal příběhy agenta Ethana Hunta z akčně špionážní série Mission: Impossible. Ethana Hunta zde nezmiňuji náhodou, protože s vývojem série se změnil i společenský status hlavních hrdinů.

Z pouličních závodníků a profesionálních lupičů, stojících na odvrácené straně zákona, se postupem času stali ti, kteří se strážci zákona spolupracují. Z frajerských drsňáků, co si před spoře oděnýma holkama na předměstských závodech poměřují v nadupaných kárách ego, obvod bicepsu, šířku krku či něco intimnější, se stali muži, kteří hlubokomyslně mluví o rodině a kooperují s tajnými službami.

Z adrenalinové tuningové zábavy béčkového ražení se vyklubala jedna z nejúspěšnějších filmových franšíz současnosti, která je s každým dílem zas o něco rychlejší a zběsilejší. Proto jsem v recenzích předchozích tří dílů série pokládal vždy stejnou řečnickou otázku, kam dál chtějí tvůrci posunout laťku už tak přepálené akce.

Režisér trojky až šestky Justin Lin ji dovedl do takové stylové absurdity, plné nadsázky, že jsem očekával u sedmičky příklon k větší realističnosti. Nestalo se a James Wan v labutí písni Paula Walkera opět překračoval hranici uvěřitelného.

Osmička pokračuje v nastoupeném odvázaném trendu a vy můžete spolu se mnou hádat, kam se vydá devítka. Do vesmíru, někam směrem k superhrdinským nebo sci-fi podívaným? Uvidíme, každopádně se zdá, že země už začíná být pro akční ekvilibristiku Domových parťáků trochu malá. I proto se část děje odehrává v oblacích v letadle, kde hlavní záporačka kuje své plány.

Zrada rodiny

Úvod filmu přitom vypadá jako návrat k poetice prvních dílů. Dom (Vin Disel) s Letty (Michelle Rodriguez) si užívají romantické líbánky v kubánské Havaně, které okoření závod v jejích ulicích. Dom přijme výzvu a rozhodne se porazit nejrychlejší káru na ostrově v té nejhorší možné rachotině. Pochopitelně patřičně vylepšené.

Po efektním prologu do hry záhy vstupuje kyberteroristka a hackerka Cipher (Charlize Theron), která Doma přetáhne na temnou stranu síly. Bez vysvětlení zrazuje „rodinu“, tedy své rasově diverzifikované přátelé a spolupracovníky (vesměs černoši a Hispánci) a vše, co mu bylo drahé. Proč to udělal, ptají se jeho nejbližší. Skrýval před nimi celou dobu něco? Vydíral ho někdo?

Letty, která ho stále miluje, věří, že ke svému jednání měl nějaký důvod. Ten je dlouhou dobu nejasný, na rozdíl od plánů Cipher, která se chce zmocnit jaderných zbraní a ohrozit světovou bezpečnost. Kombinace její inteligence a Domových svalů a řidičských schopností by jí v realizaci tohoto plánu měla hodně pomoci.

Protistrana na něj logicky musí zareagovat. Speciální agent pan Nikdo (Kurt Russell) se svým zelenáčským asistentem (Scott Eastwood) dá dohromady tým, složený z Domových parťáků. Do jeho čela se postaví Luke Hobbs (Dwayne Johnson), který má za úkol hackerku vypátrat a zneškodnit a zjistit, co stálo za Domovým přeběhnutím do tábora zla.

Komediální talent Jasona Stathama

K ruce má trochu nečekanou posilu. Střetne se s ní už ve vězení, kam ho dostala Domova zrada. Není jim nikdo jiný než Deckard Shaw (Jason Statham), záporák ze sedmičky, který minule partě ve mstě za svého bratra tak tvrdě zatápěl.

Dva minulí protivníci tak musí proti své vůli spolupracovat, z čehož režisér vytěžuje nejvíc humorných momentů. Jason Statham v nich dokazuje, že je skvělý komediální talent, který si film po drobném poodstoupení Doma do pozadí krade trochu pro sebe.

Skloubit akci a komedii se v devadesátých letech (Poslední akční hrdina, Pravdivé lži) pokoušel už Arnold Schwarzenegger, ale Stathamovi to jde mnohem líp. Přesvědčit jsme se o tom mohli v Postradatelných a Špiónovi, ale tady při pošťuchované s The Rockem asi nejvíce.

Soap operové zvraty

Že byl Deckard v předchozích dvou dílech generický padouch, na to se ve světě RaZ moc nehraje. Podobně jako ve světě nekonečných soap oper, tak i zde je scenárista Chris Morgan k oživení série (jde s ní od třetího dílu) používá zvraty, při nichž záporné postavy dostávají prostor k rehabilitaci a ty kladné naopak nebezpečně selhávají.

Známe to dobře z Limonádového Joea, padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina, takže příště můžeme čekat třeba odhalení nečekaných příbuzenských vazeb. Tuto hru s hledáním možných kombinací, jak postavy a jejich vzájemné vazby přeskupovat, si tvůrci mohou dovolit díky sympatičnosti ústředních protagonistů a vysoké míře nadsázky, jež je v sérii zabudována.

Na stranu dobra nejdřív přešli Domovi parťáci, kteří se spojili s Hobbsem, který je původně chtěl dostat za mříže. Tam se v osmičce ocitne on sám a vede to nejen ke skvělým pěstním bitkám, ale k zlanaření dalšího, tentokrát opravdového padoucha. Jakoby v sérii platilo pravidlo, že kdo není mrtvý, ten dostává možnost nápravy. Rozvolňuje to hranice mezi dobrem a zlem, ale po těch se tato série moc neptá.

Bondovská záporačka i vyprávěcí mustr

Hlavní záporačka je z rodu těch bondovských a je propojena s těmi z předchozích dvou dílů. Tak jako se v bondovkách s Danielem Craigem ukázalo, že strůjcem všech jeho bolestných ran je Franz Oberhauser, tak i zde na sebe Cipher bere úlohu Domova Blofelda. Twist s pákou, kterou na něj má, aby se postavil rodině a stal se její loutkou, je poměrně dobře vymyšlený a dozvíme se o něm někdy v půli vyprávění. 

Bondovské je i ohrožení celosvětového významu, kde svou zápornou roli sehrávají Rusové (kdo jiný, že?) a jaderný kufřík s odpalovacími kódy. A bondovská je i finální půlhodinová akce na obří ledové ploše Barentsova moře, kde dojde k souboji vozového parku s jadernou ponorkou a posléze záchraně dítěte v prostorách letadla. To aby i divačky cítily, že nejen testosteronový adrenalin pohání konání mužských hrdinů.

Finále na ledě s vojenskými obrněnými vozidly, sněžnými skútry a ponorkou se hodně spoléhá na digitální triky, stejně jako monstrózní scéna s hacknutými, dálkově ovládanými samořízenými vozy, které v New Yorku vytvoří jakousi auto-apokalypsu. Z charakteru těchto akčních scén, které se odehrávají ve vzduchu, v ulicích Havany i New Yorku i na zmrzlé vodní hladině v islandských lokacích je patrné, do jakých šíleností se tvůrčí tým tentokrát pouští.

Nespoutané řádění za čtvrt miliardy

Režisér osmičky F. Gary Gray (Ctihodný občan, Straight Outta Compton) je kočíruje zkušenou rukou, ostatně jednu heist movie Loupež po italsku (2003) už má za sebou. Jeho předchůdce Justin Lin sázel víc na choreografii akčních scén, Gray posouvá jejich epické měřítko.

S režisérem sedmičky Jamesem Wanem má společné mísení hned několika žánrů v jednom filmu. Špionážní thriller o kyberterorismu, parťácká buddy movie, telenovelové zvraty a důraz na rodinu, akce, heist movie. Ona kombinace Dannyho parťáků s Mission: Impossible a bondovskými vyprávěcími schématy z před craigovského, nepsychologizujícího období těchto agentských příběhů funguje.

Právě svým vymknutím z kloubů, kdy od šestky akce nabírá na čím dál větší absurditě z hlediska fyzikálních zákonů. Sám jsem zvědav, zda se jí někdo pokusí zkrotit nebo se bude v tomto přepáleném trendu pokračovat. A hlavně kam.

Čtvrtmiliardový rozpočet osmičky naznačuje, že prostor k vyřádění se dostávají tvůrci více než blahobytný. Takže dokud jim nedojdou nápady a ochota překonávat sebe sama a série neztratí nadhled nad vším tím dováděním, je pořád proč se na další díly těšit. Tahle slastná blbost se zatím neomrzela.

Rychle a zběsile 8

  • Žánr: akční
  • Původní název: The Fate of the Furious
  • www.fastandfurious.com
  • USA / Francie / Velká Británie, 2017
  • Scénář: Chris Morgan
  • Režie: F. Gary Gray
  • Hrají: Vin Diesel, Dwayne Johnson, Jason Statham, Charlize Theron, Kurt Russell, Michelle Rodriguez, Tyrese Gibson, Ludacris, Helen Mirren, Scott Eastwood
  • Distribuce: CinemArt CZ
  • Distribuční premiéra v ČR: 13. 04. 2017
Rychle a zběsile 8
Film   8

Určitě si přečtěte

Články odjinud